حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3040 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • شرکت‌های دانش‌بنیان مشاوره بیمه‌ای دریافت کنند
    ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۱۶
    شناسه : 9047
    بازدید 1120
    8
    مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان: دریانیوز// به مناسبت هفته تامین اجتماعی عباس اکبری مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان از پارک علم و فناوری استان بازدید کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// به مناسبت هفته تامین اجتماعی عباس اکبری مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان از پارک علم و فناوری استان بازدید کرد.
    عباس اکبری مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان به همراه جمعی از کارکنان این نهاد با حضور در پارک علم و فناوری استان هرمزگان از بخش‌های مختلف این پارک بازدید کردند. مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان، این بازدید را در راستای انعقاد تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری استان به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق عنوان کرد و گفت: برخی از شرکت‌های حاضر در استان در امور کاری خود در زمینه بیمه با مشکل مواجه می‌شوند.
    عباس اکبری افزود: به همین دلیل نیاز است این شرکت‌ها، مشاوره‌های بیمه‌ای را دریافت نمایند تا از وارد شدن ضرر و زیان به آنها جلوگیری شود. اکبری اظهارداشت: شرکت‌هایی در استان بوده‌اند که در زمان عقد قرارداد با نهادهای مختلف، موضوعات بیمه‌ای را مد نظر نداشته‌اند و در پایان قرارداد متضرر شده یا با مشکل مواجه شده‌اند.وی ادامه‌داد: قوانین سازمان تأمین‌اجتماعی نیز شفاف است و اگر شرکتی به درستی مسئولیت خود را انجام ندهد دچار مشکل خواهد شد و به همین دلیل شرکت‌ها پیش از انجام کارها اگر بتوانند مشاوره‌های تخصصی در زمینه بیمه تامین اجتماعی دریافت نمایند، می‌توانند از به وجود آمدن مشکل در آینده جلوگیری نماید.
    اکبری خاطرنشان کرد: شرکت‌ها به دلیل اینکه در زمان عقد قرارداد به موضوعات تخصصی خود توجه دارند، از موضوع بیمه غافل می‌شود اما اگر مشاوره‌های تخصصی در این زمینه دریافت نمایند از عواقبی که ممکن است با آن مواجه شوند پیشگیری می‌کند.
    در ادامه رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان گفت: یکی از موضوعات مهمی که شرکت‌های مختلف به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و … با آن مواجه هستند، مباحث بیمه تامین‌اجتماعی آنهاست.علیرضا نصیری افزود: به همین دلیل اکثر شرکت‌ها از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه بیمه‌ای استقبال می‌کنند تا از این طریق با قوانین موجود آشنا شوند.نصیری بیان کرد: شرکت‌ها برای انجام فعالیت‌های خود بهتر است در زمینه بیمه‌ای نیز اطلاعاتی کسب نمایند تا از بروز مشکل برای آنها جلوگیری شود. وی خاطرنشان کرد: ما به شرکت‌ها پیشنهاد می‌کنیم که مسائلی مانند بیمه و مالیات خود را برون‌سپاری کنند تا با مشکل مواجه نشوند و زمانی که آشنایی کامل با این موارد پیدا کردند، خودشان این موضوعات را انجام دهند. وی با اشاره به اینکه پارک‌های علم و فناوری یک نهاد نوپا هستند گفت: هر نهاد نوپایی ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند که بهترین راه برای برخورد با آن دریافت مشاوره از متخصصان است. نصیری در پایان گفت: مجموعه پارک علم و فناوری استان و شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق از حضور مشاور بیمه‌ای در کنار خود استقبال می‌کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.