حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • شرایط نگهداری تلفن ثابت در هرمزگان متفاوت وهزینه بر است
    ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
    شناسه : 6652
    بازدید 1363
    5
    مدیرعامل مخابرات هرمزگان تاکيد کرد دریانیوز // مدیرعامل مخابرات هرمزگان گفت:500هزار شماره منصوبه و 300هزار شماره فعال، 190 هزار منصوبه دیتا و 99هزار فعال و 900هزار بی تی اس که 60 درصد فورجی هستند را در استان داریم .
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز // مدیرعامل مخابرات هرمزگان گفت:۵۰۰هزار شماره منصوبه و ۳۰۰هزار شماره فعال، ۱۹۰ هزار منصوبه دیتا و ۹۹هزار فعال و ۹۰۰هزار بی تی اس که ۶۰ درصد فورجی هستند را در استان داریم.
    حیدری در جمع خبرنگاران با تبریک ایام ا… دهه فجر افزود : در هرمزگان که بیشتر املاک سند ندارد، برای اجرای پروژه های مان اگر معارض مردمی داشته باشیم و بخواهیم تملک ملک داشته باشیم ، با مشکلاتی مواجه می شویم. وی اظهار داشت : بحث خطر سازی امواج مخابراتی هنوز تایید نشده است. مدیرعامل مخابرات هرمزگان گفت: ۸۴ مورد امسال سرقت از تجهیزات مخابراتی در استان داشتیم که برای مشترکان مشکل ایجاد می شود. حیدری افزود : از سال ۸۸که خصوصی شدیم، زیان ده شده ایم. وی اظهار داشت : تجهیزات مخابراتی با دلار و یورو می خریم، اما تعرفه های مان ثابت است که باعث کاهش درآمد و توسعه شبکه های مخابراتی می شود. مدیرعامل مخابرات هرمزگان گفت: کافوهای نوری مان سرقت می شود که باعث قطعی تلفن مشترکین و خسارت به مخابرات می شود. حیدری افزود : شرایط نگهداری تلفن ثابت در استان هرمزگان متفاوت وهزینه بر است وبایستی حمایت شویم.

    وی اظهار داشت : ۸۰هزار تلفن ثابت در استان کار نمی کند. مدیرعامل مخابرات هرمزگان گفت: در بندرعباس متری ۳۷۰ هزار تومان عوارض حفاری توسط شهرداری اخذ می شود که هزینه زیادی بر مخابرات تحمیل می شود و باعث اختلال در خدمت‌رسانی می شود که از شهرداری انتظار داریم در این بخش حمایت داشته باشد وهزینه ها را کاهش دهد تا بتوانیم خدمت‌رسانی بیشتری داشته باشیم. حیدری افزود :در کلانشهرها ۲۰ هزارتومان و مراکز استان به عنوان هزینه برقراری اتصال در قبوض اخذ می شود. وی اظهار داشت : مخابرات هرمزگان ۳۳میلیارد تومان ماهیانه هزینه دارد که هزینه زیادی در بخش پرسنلی است که نصف آن درآمد داریم وزیان ده هستیم.

    مدیرعامل مخابرات هرمزگان گفت: راه نجات مخابرات از ورشکستگی فعلی، تغییر نگرش دولت و مجلس نسبت به مخابرات است.در مخابرات هرمزگان هشت ماه نتوانسته ایم بیمه کارکنان مان را پرداخت کنیم. حیدری افزود: بیشتر سرقت ها توسط سارقان غیربومی انجام شده و در زمانی که هوا خنک تر می شود افزایش می یابد. وی باتشریح اقدامات و پروژه های شاخص مخابرات منطقه هرمزگان از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار داشت : یرای توسعه ارتباطات سیار، راه اندازی ۳۳سایت جدید تلفن همراه با اعتباری بالغ بر ۸۸۰ میلیارد ریال، ارتقای تکنولوژی ۱۸ سایت تلفن همراه به نسل ۴ با اعتباری بالغ بر ۱۹۷ میلیارد ریال و راه اندازی پنج سایت تلفن همراه با آخرین تکنولوژی ارتباطات سیار ۵ G با اعتبار ۲۷۵ میلیارد ریال داشتیم. مدیرعامل مخابرات هرمزگان از ظرفيت سازی ۱۳ هزار و ۷۰۰ و ۷۵۰۰ دایری جدید تلفن ثابت، ظرفیت سازی ده هزار و۴۹۰۰ دایری جدید اینترنت پرسرعت Adsl/Vdsl و ظرفیت سازی ۳۰۰ و ۱۸۴ دایری جدید سرویس های دیتای تجاری از ابتدای سال تاکنون در استان خبرداد.

    حیدری افزود: بسترسازی وارائه سرویس اینترنت پرسرعت مبنی بر فیبرنوری جهت بیش از شش هزار مشترک در نقاط مختلف شهری و روستایی استان در راستای خدمت‌رسانی به مردم و کاهش شکاف دیجیتالی جامعه با توجه به رویکرد وزارت ارتباطات درخصوص ایجاد ۲۰ میلیون پورت اینترنت مبتنی بر فیبرنوری، توسعه زیرساخت های فیبرنوری شهری و بین شهری و روستایی (مناطق کمتر توسعه یافته) به میزان بیش از ۷۰ هزار متر و ارتقای تعداد۱۱مرکز روستایی به کافوی نوری در راستای پایداری ارتباطات و امکان ارائه سرویس های نوین مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۵۵میلیارد ریال از جمله اقدامات شرکت مخابرات هرمزگان در سال جاری است.

    وی اظهار داشت: ارائه سرویس های دیتای تجاری به سازمان ها و ارگان ها در راستای توسعه کسب و کارهای دیجیتال بسترسازی استقرار دولت الکترونیک، راه اندازی سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در شهرک پیامبر اعظم (ص) ( درخت سبز۱و۲ و مجتمع تاکسیرانی) به تعداد بیش از ۸۰۰ مشترک و راه اندازی سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت Adsl جهت شهرک پیامبر اعظم (ص) ( درخت سبز۱و۲ و مجتمع تاکسیرانی) به تعداد بیش از ۸۰۰ واحدمسکونی را داشتیم. مدیرعامل مخابرات هرمزگان از بسترسازی و راه اندازی سرویس اینترنت مبتنی بر فیبر(Ftth) مجتمع مسکونی راه آهن برای ۱۵۰ مشترک، شهرک نیروی دریایی هدیش برای ۸۰ مشترک، مجتمع بنکداران برای ۲۵۵ مشترک و شهرک نیروی دریایی جاسک برای بیش از ۳۰۰مشترک و همچنین برگرداندن مراکز امام خمینی(ره) و ولیعصر(عج) به کافوی نوری در راستای بهبود کیفیت سرویس مشتریان و امکان ارائه سرویس های نوین مخابراتی به عنوان بخش دیگری از عملکرد مخابرات استان در سال جاری نام برد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.