حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سعید سلیمانی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج آلومینیوم المهدی معرفی شد
    ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۵:۳۹
    شناسه : 8458
    بازدید 1467
    9
    طی مراسمی؛ دریانیوز// مراسم تودیع و معارفه فرمانده قدیم و جدید پایگاه بسیج آلومینیوم المهدی با حضور محمدرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی،سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، فولادی مسئول حفاظت اطلاعات بسیج کارگران وکارخانجات استان و جمعی از معاونین و مدیران این واحد تولیدی در سالن امیرکبیر این مجموعه برگزار و سعید سلیمانی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج این شرکت معرفی شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مراسم تودیع و معارفه فرمانده قدیم و جدید پایگاه بسیج آلومینیوم المهدی با حضور محمدرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی،سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، فولادی مسئول حفاظت اطلاعات بسیج کارگران وکارخانجات استان و جمعی از معاونین و مدیران این واحد تولیدی در سالن امیرکبیر این مجموعه برگزار و سعید سلیمانی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج این شرکت معرفی شد.
    در ابتدای این مراسم محمدرضا قاسمی مدیرعامل آلومینیوم المهدی با بیان اينکه بسیج مدرسه عشق است،اظهار کرد: در بسیج شجاع ترین و فداکارترین انسان‌ها بدون هیچ چشم داشتی در راه خدا خدمت می‌کنند. وی در ادامه افزود: امروز بسيج درخت تنومندی است که در مقابل هرگونه طوفان و تهدیدی که اسلام و انقلاب را تهدید کند باصلابت و قدرت در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.
    مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی خاطرنشان کرد: یکی از وقایع مهم و سرنوشت ساز در طول تاریخ کشور جنگ تحمیلی هشت ساله است و در برهه جنگ در تاریخ پنجم آذر ماه سال ۵۸ بنا به دستور امام راحل بسیج مردمی شکل گرفت.
    قاسمی در همین رابطه اضافه کرد: اگر در این دوران بسیج و پتانسیل و قدرت لایزل نیروی مردمی نبود قطعا کشور دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شد و این حرکت و تفکر بسیجی بود که دشمنان را عقب راند تا ملت و کشور سرافراز شود. وی، وجود بسیج کنار مجموعه‌های تولیدی را تضمین کننده اهداف تعالی انقلاب و رشد کشور در جهبه اقتصادی دانست و تاکید کرد: پایگاه بسیج آلومینیوم المهدی در این صنعت به شکل نمادین نیست و نخواهد بود بلکه بسیار راهبردی و اثرگذار است.
    مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی با بیان اينکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بیش از یک دهه است که شعار سال را در حوزه اقتصادی و تولید نامگذاری می‌کنند، عنوان کرد: از اهمیت این مسئله در جامعه است و همه ما باید با روحیه بسیجی و جهادی در این مسیر تلاش کنیم تا گام‌های عملیاتی و ارزشمندی را در این جهبه برداریم.
    قاسمی ضمن قدردانی از کارها و فعالیت های فرمانده و جانشین قدیم پایگاه بسیج آلومینیوم المهدی، ابراز داشت: از فرمانده جدید این پایگاه بسیج انتظار است که با هماهنگی، دلسوزی و تعهد بیشتر در راستای پرچم و علم بسیج حرکت کند تا موجبات خرسندی خداوند متعال قرار گرفته شود.
    در ادامه این مراسم نیز سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره ۷۶ شهید جامعه ‌کار و تلاش استان، اظهار کرد: شهیدان گرانقدر برای کشور مایه قدرت و عزت هستند و با گذشتن از جان و مال خود به ما عزت دادند و ما همیشه مدیون خون شهدا هستیم‌ و باید راه و رسم شهدا را در زندگی ساری و جاری کنیم.
    وی در ادامه افزود: در حال حاضر دشمن در جهبه اقتصادی در حال مبارزه است و هر روز با یک حربه‌ای وارد این میدان می‌شود و ما باید در جنگ اقتصادی با روحیه و تفکر بسیجی مخلص با اشتغال‌زایی و تولید مضاعف بر دشمنان قسم خورده ملت و کشور عزیزمان غلبه کنیم.
    رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اينکه مقام ارزشمند و گرانقدر کارگر باید مورد احترام و قدردانی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: بدون شک رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی کارآمد است و استقلال یک کشور وابسته به کار است و کارگران به عنوان سودمندترین قشر کشور به معنای واقعی کلمه ستون اصلی رشد تولید کشور هستند و تمام بار تولید بر دوش کارگران است و دفاع از حق و حقوق کارگر یکی از وظایف این سازمان است.
    سرهنگ‌ پاسدار شهبازی افزایش روح معنویت و ایثار، کادر سازی، برگزاری جلسات اخوت کارگری و جهاد تبیین، برگزاری شیفت های ایثار، ایجاد گروه‌های جهادی تخصصی، جذب حداکثری و دفع حداقلی نیروها و … در جامعه کار و تلاش را مهم و ارزشمند دانست و گفت: باید این قبیل کارها در پایگاه بسیج مجموعه تقویت و افزایش یابد. وی با بیان اینکه بسیج نهاد مقدسی است، عنوان کرد: بسیج در همه عرصه‌ها که نیاز جامعه بوده حضور فعال و پررنگی داشته است و بسیج تشنه خدمتگزاری بی منت است.
    رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تأکید بر اینکه اگر موضوع و مشکلی در مجموعه است، ابراز داشت: باید در درون خودمان حل کنیم و به بیرون بروز ندهد تا مشکلات دستمایه دشمنان انقلاب و نظام نشود. وی در پایان فعالیت فرماندهان قبلی در این پایگاه بسیج را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته و انتظار است با روی کار آمدن فرمانده جدید که فردی دلسوز و پای کار است شاهد رشد و پیشرفت روز افزون این پایگاه در امورات محوله باشیم.
    لازم به ذکر است، در پایان این مراسم ضمن قدرانی از زحمات فرمانده سابق بسیج آلومینیوم المهدی، سعید سلیمانی به عنوان فرمانده و رضا سدیدپناه بعنوان جانشين جدید پایگاه بسیج این واحد تولیدی معرفی شدند و سعید خوارزمی هم به عنوان دبیر کارگروه مطالعات و ارتقا بهره وری کار و تولید سازمان بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان منصوب شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.