حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2934 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     1234567891011121314151617181920212223242526272829  
  • سارقان برق را می‌برند
    ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۲
    شناسه : 3284
    بازدید 1857
    8
    دریانیوز// بی برقی امان اهالی محله ۲۰متری شاه حسینی را بریده است و اهالی این محله بیش از ده روز است که هر روز و گاهی چند بار در روز شاهد قطعی برق هستند.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// بی برقی امان اهالی محله ۲۰متری شاه حسینی را بریده است و اهالی این محله بیش از ده روز است که هر روز و گاهی چند بار در روز شاهد قطعی برق هستند.

    قطعی که از یک ساعت تا چند ساعت زمان برای وصل شدن مجدد برق زمان نیاز دارد. از یک سو اعلام می‌شود که قطعی برق برنامه‌ریزی شده به دلیل گرما و مصرف بیش از حد در تابستان امسال وجود نداشته‌است اما قطعی بدون برنامه تا دلتان بخواهد در این محله رخ داده است و مردم هر روز قطعی برق را تجربه کرده‌اند. وقتی علت قطعی برق را پیگیری می‌کنیم می‌گویند سرقت سیم علت این قطعی هاست. بیش از ده روز و هر روز سرقت سیم در یک محله اگر رخ دهد، چرا نیروی انتظامی به این امر ورود نمی‌کند و با راه‌اندازی گشت در چنین محله‌هایی که سرقت رخ می‌دهد، امنیت را تامین نمی‌کند. از سوی دیگر وجود ضایعاتی ها در شهر بندرعباس که مانند قارچ هر روز سبز می‌شوند و شاهد افزایش آنها هستیم، علتی شده که سارقان خریداری برای کالاهای خود داشته باشند. خریدارانی که بدون اخذ مجوز و تنها با داشتن یک تابلو و صندلی به وفور در سطح شهر دیده می‌شوند و همه ضایعات شما را به بالاترین قیمت خریدارند. اما در بساط این ضایعاتی ها هر چه بخواهید پیدا می‌شود و یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش سرقت‌ها نیز وجود همین ضایعاتی هایی است که محل خرید اموال مسروقه هستند و نظارت و توان مقابله با آنها وجود ندارد.

    هر از گاهی دیده و شنیده می‌شود که انبارهای ضایعاتی موجود در شهر پلمپ شده‌است اما پس از چند روز شاهد فعالیت مجدد آنها هستیم. برای مقابله با فعالیت ضایعاتی های غیرمجاز نیز چندی پیش دادستان مرکز استان دستور داد که از خروج کامیون‌های حامل ضایعات بدون مجوز جلوگیری شود اما گویا این موضوع نیز نادیده گرفته شده و گزارش‌هایی مبنی بر عدم اجرای این دستور وجود دارد و دیده شده این کامیون‌ها به راحتی از استان خارج می‌شود. تا زمانی که این ضایعاتی ها که خریدار اجناس به سرقت رفته هستند وجود دارند و نظارتی بر آنها وجود نداشته باشد، مردم امنیت ندارند و هر روز باید شاهد وقوع سرقت، چه منازل و چه اموال عمومی باشیم. سرقت سیم نیز هم در شهر و هم روستاها، افزایش بسیار زیادی داشته‌است که در این زمینه نیز نیروی انتظامی باید به مسئولیت خود که برخورد با متخلفان و سارقان است بیش از پیش عمل نماید و از فعالیت انبارهای ضایعاتی غیرمجاز نیز جلوگیری و با خاطیان برخورد کند. در این بین تنها مردم مناطق حاشیه‌ای هستند که باید سختی را تحمل کنند و صدایشان به جایی نرسد. مردم این مناطق از این بی امنیتی موجود خسته شده و خواهان برخورد جدی با سارقان هستند تا امنیت و آسایش به محله آنها بازگردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.