حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ساخت بیمارستان در نهضت ملی مسکن بندرعباس
    ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۵:۳۴
    شناسه : 9664
    بازدید 1222
    8
    دریانیوز// استاندار هرمزگان در مراسم کلنگ زنی 15هزار واحد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن بندرعباس با اشاره به برنامه زمانبندی جهت اجرای زیرساخت های مورد نیاز در این طرح ومراکز فرهنگی، آموزشی، درمانی، مذهبی و.... ، از احداث بیمارستان در این شهرک خبرداد وبا توجه به اینکه ساخت بیمارستان زمان‌بر است، انتظار می رود عملیات اجرایی احداث بیمارستان نیز هرچه زودتر و درسال جاری آغاز شود تا در همین دولت نیز به بهره برداری برسد.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// استاندار هرمزگان در مراسم کلنگ زنی ۱۵هزار واحد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن بندرعباس با اشاره به برنامه زمانبندی جهت اجرای زیرساخت های مورد نیاز در این طرح ومراکز فرهنگی، آموزشی، درمانی، مذهبی و…. ، از احداث بیمارستان در این شهرک خبرداد وبا توجه به اینکه ساخت بیمارستان زمان‌بر است، انتظار می رود عملیات اجرایی احداث بیمارستان نیز هرچه زودتر و درسال جاری آغاز شود تا در همین دولت نیز به بهره برداری برسد.

    استان هرمزگان همواره با بحران کمبود تخت بیمارستانی و چالش در حوزه بهداشت ودرمان مواجه بوده است و در دولت سیزدهم تلاش فراوانی شده است تا بخش زیادی از کمبودهای این حوزه برطرف شود و مسئولان استان وعده داده اند در سفر آبانماه رئیس جمهور به استان، بیمارستان کودکان بندرعباس (ساخته شده توسط پالایشگاه نفت بندرعباس در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی صنایع) و بیمارستان میناب به بهره برداری برسد و در بهمن سال آینده نیز قرار است بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در جوار بیمارستان شهیدمحمدی بندرعباس افتتاح شود تا گامی بلند در ارتقای درمان استان برداشته شود.

    در زمان اجرای مسکن مهر بندرعباس در دهه۸۰ قرار بود بیمارستان مادر و کودک در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس احداث شود که متاسفانه به مرحله اجرایی نرسید. اما در دولت سیزدهم دولتمردان همواره تلاش کرده اند به وعده هایشان عمل کنند ونماینده عالی دولت در استان نیز وعده احداث بیمارستان را در اراضی ۱۶۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن بندرعباس داده اند که بطور حتم اجرا می شود، اما انتظار می رود این بیمارستان زودتر وارد فاز اجرا شود تا اینکه با سرعت اجرا شده و در یکی دو سال آینده به بهره برداری برسد و بخشی از نیاز ساکنان این منطقه و مسکن مهر به بیمارستان برطرف شود که برای تسریع در روند اجرا، صنایع و بخصوص شرکت های فولادی و منطقه ویژه اقتصادی و… که درطرح های بیمارستان سازی تاکنون مشارکت نداشته اند، ضرورت دارد مانند پالایشگاه ها سهیم شوند تا اینکه بیمارستان در طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس زودتر احداث و به بهره برداری رسد و از چالش های درمانی استان و مرکز استان کاسته شود.

    متاسفانه بدلیل همین چالش ها و کمبودها در این سال ها بسیاری از بیماران برای درمان شان به یزد، شیراز وتهران رفته اند وبرخی هم بدلیل عدم توان پرداخت هزینه های سنگین درمان، نتوانسته اند روند درمان شان را تکمیل کنند و ضرورت دارد در استان مراکز درمانی و بیمارستانی خیریه برای درمان بیماران محروم راه اندازی شود تا هیچ بيمار محرومی بدلیل هزینه های سنگین دارو و درمان و… از بهبودی و درمان محروم نشود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.