حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ساخت‌وساز های انبوه در استان پیوست فرهنگی ندارند
    ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۲۹
    شناسه : 9595
    بازدید 1230
    7
    مدیرعامل مجمع خیرین استان هرمزگان: دریانیوز//بهرام پوراشرف در نشست با مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی هرمزگان گفت: در توسعه صنایع هرمزگان،از اجرای پیوست فرهنگی غفلت شده است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//بهرام پوراشرف در نشست با مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی هرمزگان گفت: در توسعه صنایع هرمزگان،از اجرای پیوست فرهنگی غفلت شده است.

    مدیرعامل مجمع خیرین استان هرمزگان در نشست با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان با انتقاد از عدم توجه به موضوع زیرساخت‌های استاندارد در حوزه کتاب و کتابخوانی از سوی مسئولین و مدیران صنایع گفت: اگر کتابخانه مرکزی بندرعباس به زودی افتتاح نشود،از استانداردهای ملی،فاصله معناداری خواهیم گرفت.

    پوراشرف افزود: برای تحقق یک زیر ساخت استاندارد که حق مردم این استان است باید هر چه زودتر کتابخانه مرکزی بندرعباس که ساخت آن از سالیان بسیار دور آغاز شده است و سیزده سال متوقف شده است،به نتیجه برسد.

    وی اضافه کرد: باید برای اقشار مختلف جامعه خدمات ارزنده‌ای در زمینه کتاب داشته باشیم.
    بخش ویژه سالمندان،نابینایان،ناشنوایان و… از این قبیل خدمات نوین است.
    مدیرعامل مجمع خیرین استان هرمزگان ادامه داد: وضعیت مشارکت خیرین در استان خوب است به همین دلیل تصمیم داریم تا نذر تخصص را در هرمزگان اجرایی کنیم.

    مدیرکل اسبق کتابخانه‌های عمومی هرمزگان ابراز کرد: ساخت صنایع کوچک و بزرگ در استان پیوست فرهنگی ندارد و این یک ضعف بزرگ است. مجتمع‌های بزرگ تجاری و مسکونی همه چیز دارند به جز پیوست‌های فرهنگی!!!

    مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان نیز ضمن قدردانی از نظرات ارزشمند مدیرعامل مجمع خیرین استان ضمن ارائه گزارش کاملی از مجموعه اقدامات اخیر این اداره کل افزود: ما هم معتقدیم راه توسعه از مسیر دانایی می گذرد بنابراین تلاش می کنیم در مسیر رشد شاخص‌های تخصصی حوزه کتاب و کتابخوانی حرکت منطقی و موثری داشته باشیم.
    فرشاد محمدی گفت: امیدواریم نهادهای مختلفی که تعهد ساخت کتابخانه را داده اند،به تعهداتشان عمل کنند و بیش از این علاقمندان به کتاب و کتابخوانی را آزرده خاطر نکنند.
    وی در پایان افزود: شعار ما تکریم کتابدار و توسعه کتابخانه هاست،از این رو با مشورت و همراهی کتابداران عزیز،بررسی می‌کنیم چه منابعی بیشتر مورد نیاز اعضای کتابخانه هاست تا اقدامات لازم جهت تامین این عناوین صورت گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.