حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3035 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • رفع تصرف از اراضی ملی و منابع طبیعی با سرعت انجام شود
    ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
    شناسه : 8731
    بازدید 1302
    8
    ضرب‌الاجل رئیس دادگستری بندرخمیر؛ دریانیوز// به مناسبت هفته قوه قضائیه، حسن کشت گر رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر به همراه کارکنان یگان حفاظت این اداره با سعید اطمینانی رئیس دادگستری شهرستان بندرخمیر دیدار و گفتگو کردند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// به مناسبت هفته قوه قضائیه، حسن کشت گر رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر به همراه کارکنان یگان حفاظت این اداره با سعید اطمینانی رئیس دادگستری شهرستان بندرخمیر دیدار و گفتگو کردند.
    رئیس دادگستری شهرستان بندرخمیر در این دیدار گفت: منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر طی یک سال گذشته فعالیت‌های بسیار زیادی در سطح شهرستان داشته و رفع تصرفات خوبی انجام داده‌است.سعید اطمینانی افزود: اداره منابع طبیعی بندرخمیر از ادارات ممتاز شهرستان است که هم در زمینه رفع تصرفات و هم پیشگیری از تصرفات اقدامات خوبی انجام داده‌است.اطمینانی عنوان کرد: کارکنان منابع طبیعی با متصرفین برخورد کنند و اجازه ندهند که اراضی ملی مورد بهره‌برداری افراد سودجو قرار گیرد.
    وی اضافه کرد: در سال گذشته از تصرف بیش از ۷۱۸ هکتار از اراضی ملی در شهرستان بندرخمیر پیشگیری شد که این به خاطر فعالیت‌هایی است که کارکنان این اداره داشته‌اند و این رفع تصرف در سطح استان بی‌نظیر بود.

    اطمینانی خاطرنشان کرد: اگر این پیشگیری‌ها و رفع تصرفات صورت نگیرد، باعث می‌شود که افراد دیگری نیز به این اراضی که بیت‌المال هستند دست‌درازی نمایند و تصرفات بیشتری صورت می‌گیرد.رئیس دادگستری بندرخمیر خطاب به کارکنان منابع طبیعی این شهرستان گفت:در رفع تصرف از اراضی ملی و منابع طبیعی با احدی مدارا نکرده و این کار را به سرعت انجام دهید چرا که این منابع به همه مردم تعلق دارد.

    وی درباره نام‌گذاری هفته قوه قضاییه نیز عنوان کرد: شهید بهشتی یک عالم وارسته بودند که با خون خود نهال این انقلاب را آبیاری کردند و امروز به ما تحویل شده‌است و وظیفه ما این است که به نحو احسنت از آن نگهداری کنیم.
    رئیس دادگستری بندرخمیر بیان کرد: مردم ولی‌نعمت ما هستند و این فرصتی است که خداوند در اختیار ما برای خدمت قرار داده است و این فرصت را غنیمت بشماریم.
    در ادامه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر با اشاره به اهمیت منابع طبیعی و لزوم حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی، گفت: حفاظت از انفال، اساسی‌ترین و مهم‌ترین وظیفه سازمانی ما است و اگر حفظ منابع طبیعی به‌خوبی و با جدیت دنبال شود، این منابع ارزشمند الهی کمتر آسیب می‌بیند و برای نسل‌های آینده نیز حفظ می‌شوند.

    حسن کشت گر خاطرنشان کرد: ما برای رفع تصرف و برخورد با متصرفان نیاز به حمایت دستگاه‌هایی مانند دادگستری داریم که از ما حمایت نمایند که این امر تاکنون در شهرستان بندرخمیر به خوبی صورت گرفته‌است. کشت گر اظهار کرد: احساس مسئولیت کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی در حفاظت از این سرمایه الهی در سال گذشته و مقابله مستمر با متصرفین و دست درازان به اراضی ملی و حفاظت چشم‌گیر از عرصه های ملی جای تقدیر دارد.

    کشت گر عنوان کرد: سال گذشته ۱۴۰۰ هکتار از اراضی ملی در استان هرمزگان رفع تصرف شده است که ۷۱۸ هکتار آن در شهرستان بندرخمیر صورت گرفته است که این کار با حمایت دستگاه قضایی شهرستان به سرانجام رسیده‌است. وی با بیان اینکه با برنامه ریزی انجام شده در سال جدید بیش از ۱۰۰ هکتار اراضی شناسایی شده که با حمایت های مسئولان شهرستان به ویژه رییس دادگستری و دستگاه‌های نظارتی شهرستان رفع تصرف خواهد شد.
    در پایان این دیدار، از سوی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از حمایت‌های رئیس دادگستری این شهرستان تقدیر شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.