حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • راه اندازی روستابازارها در انتظار مصوبه کارگروه تنظیم ‌بازار هرمزگان
    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۵۹
    شناسه : 13303
    بازدید 1111
    2
    دریانیوز// راه اندازی روستابازارها در شهرهای مختلف هرمزگان از جمله بندرعباس در انتظار مصوبه کارگروه تنظیم‌بازار استان است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// راه اندازی روستابازارها در شهرهای مختلف هرمزگان از جمله بندرعباس در انتظار مصوبه کارگروه تنظیم‌بازار استان است.
    به گزارش خبرنگار دریا؛ مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی خلیج فارس هرمزگان گفت: بعد از ابلاغ وزیر کشور به استانداران و نامه معاون هماهنگی اقتصادی وزارت کشور به وزارتخانه های مرتبط در خصوص راه اندازی بازارچه های موقت عرضه محصولات و فرآورده های کشاورزی و مایحتاج مصرفی در سطح مراکز استان ها و مراکز شهرستان ها با قید فوریت ، اتحادیه تعاون روستایی تصمیم گرفت نسبت به راه اندازی روستابازارها در مناطق مختلف استان‌ از جمله بندرعباس اقدام‌نماید.

    سجاد مهدیان فر با بیان‌اینکه با راه اندازی این‌روستا بازارها قادر خواهیم بود مرغ و گوشت، میوه و تره بار و کالاهای اساسی را زیرقیمت بازار عرضه کنیم‌؛اظهار داشت: بصورت پایلوت چهار نقطه در شهر بندرعباس جهت راه اندازی این بازارچه درنظر گرفته ایم و نیازمند مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان و همکاری شهرداری ها، راه و شهرسازی ، جهادکشاورزی و سایر دستگاه های مرتبط جهت واگذاری زمین برای راه اندازی روستابازارها هستیم.

    مهدیان فر با اشاره به مشکلات اقتصادی شهروندان برای تامین مایحتاج شان از جمله میوه وتره بار و کالاهای اساسی، خاطرنشان کرد: درصورت راه اندازی این روستابازارها در مناطق مختلف شهر بندرعباس، محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی با تخفیف ۲۰تا ۴۰درصد در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

    وی گفت: در بندرعباس چهار مکان برای راه اندازی روستابازارها شامل چهارراه اندیشه، شهرک پیامبر اعظم(ص)،چهارراه خانه نان و محوطه جهادکشاورزی شهرستان بندرعباس درنظرگرفته ایم و درصورت همکاری شهرداری بندرعباس و سازمان صمت استان این بازارچه ها زودتر و در قبل از سال جدید راه اندازی می شوند و با حذف واسطه های غیرضرور، محصولات از مزرعه بصورت مستقیم در بازارچه ها عرضه می‌شوند. وی تاکید کرد: مشکل اصلی که برای راه اندازی این‌روستابازارها داریم، مکان عرضه است که هنوز در کارگروه تنظیم بازار استان مصوب نشده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.