حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • راهیان پیشرفت برای دانشجویان و دانش آموزان هرمزگانی
    ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۴:۴۹
    شناسه : 10781
    بازدید 1166
    12
    دریانیوز//موضوع اول اینکه کشورمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف پیشرفت های چشمگیری داشته که برخی از آنها در دنیا زبانزد است و پیشرفت های مان را دیگران و حتی دشمنان بهتر از خودمان و مردم ایران می دانند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//موضوع اول اینکه کشورمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف پیشرفت های چشمگیری داشته که برخی از آنها در دنیا زبانزد است و پیشرفت های مان را دیگران و حتی دشمنان بهتر از خودمان و مردم ایران می دانند که دلیل آن هم ضعف اطلاع رسانی در داخل کشور است که بایستی تدبیری برای افزایش اطلاع رسانی اندیشیده شود.

    رهبر معظم انقلاب هم در جمع دولتمردان در سال جاری با برشمردن اقدامات بسیار خوب و اثرگذار دولت سیزدهم، اما از ضعف اطلاع رسانی دولت انتقاد کردند. موضوع دیگر اینکه در هرمزگان نیز که شاهرگ و قطب اقتصاد وتجارت کشور لقب گرفته و درواقع نیز اینگونه است، اما حتی بومیان استان از پیشرفت های استان در بسیاری از حوزه ها بی اطلاع هستند.

    در اردوهای راهیان پیشرفت که دانشجویانی برخی از دانشگاه ها پیشرفت های کشور را مشاهده می کنند وبه بندرعباس هم آمده اند که ضرورت دارد این اردوها افزایش یابد و تمامی دانشجویان و اساتید دانشگاه های داخل و خارج استان از پالایشگاه ها، کارخانجات، بنادر، گمرکات، معادن، کشتی سازی، آلومینیوم و فولاد ، مناطق ویژه اقتصادی، صنعتی و معدنی و آزاد و… بازدید کنند و پیشرفت های کشورمان را ببینند که بخش زیادی از آنها با توان مهندسان و متخصصان داخلی به این درجه پیشرفت رسیده اند که مشاهده آنها باعث افزایش خودباوری در نسل جوان مان می شود.

    حتی می توان برای دانش آموزان استان نیز چنین اردوهای پیشرفت را برگزار کرد تا هم از پیشرفت ها مطلع شوند و هم خودشان را برای ورود به دانشگاه و عرصه های علمی جهت ورود به صنایع و بنگاه های اقتصادی و… در استان آماده کنند ودر رشته های مورد نیاز استان تحصیل کنند. دانش آموزان و دانشجویان و حتی اقشار مختلف بسیجی و… نیز بایستی زمینه حضورشان در اردوهای راهیان پیشرفت فراهم شود تا پیشرفت های مان را ببینند تا تبلیغات منفی که گفته می شود در کشور کاری نشده، بی اثر باشد و همگان پیشرفت های کشورمان و استان علی رغم تحریم های ظالمانه دشمنان را ببینند و امیدوارتر شوند که جمله« ما می توانیم » را بیش از پیش باور داشته باشیم.

    نباید بگذاریم نسل جوان مان ناامید شود و تصور کند که در داخل کشور نمی توان پیشرفت کرد. بایستی پیشرفت های کشور را در حوزه های مختلف به همه نشان داد و از آنها گفته شود و اقشار مختلف تا حد امکان از نزدیک این پیشرفت ها را ببینند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.