حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3040 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دیدار مردمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در شهرستان بندرلنگه
    ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۸
    شناسه : 11811
    بازدید 1205
    12
    دریانیوز//توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان، گذشته مهدی باوقار زعیمی در معیت استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی طی ویژه برنامه بی‌واسطه با مردم در شهرستان بندرلنگه از نزدیک با مردم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی در معیت استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی طی ویژه برنامه بی‌واسطه با مردم در شهرستان بندرلنگه از نزدیک با مردم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
    مردم شهرستان بندرلنگه ضمن دیدار چهره به چهره با مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان مسائل و مشکلات خود را با وی مطرح کردند.
    دیدار بی‌واسطه با مردم و حضور مدیران و مسئولان در جمع مردم جزو سیاست‌های جدی دولت سیزدهم است‌ که‌ توسط ریاست جمهور نیز به صورت مکرر تاکید شده است و از این رو در استان هرمزگان هر هفته میز خدمت مسئولان و مدیران ستادی و دیدارهای مردمی استاندار برقرار است و هر دو هفته یکبار نیز مهدی دوستی کاروان مدیران دستگاه‌های اجرایی را برای رسیدگی مستقیم به امورات مردم راهی شهرستان‌های مختلف می‌کند.
    گفتنی است؛ مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با همراهی معاون مشارکتهای مردمی بعد از دیدار مردمی ، از پروژه های در حال ساخت در این شهرستان بازدید کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.