حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دستگیری کلاهبردار سه هزار میلیارد ریالی با وعده فروش خودرو در هرمزگان
    ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
    شناسه : 11669
    بازدید 1326
    11
    دریانیوز//فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری کلاهبردار 300 میلیارد تومانی خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری کلاهبردار ۳۰۰ میلیارد تومانی خبر داد.

    فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جرئیات این خبر بیان داشت : درپی مراجعه و اعلام شکایت دو نفر دردادسرای عمومی وانقلاب بندرعباس مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی بنام سعید ق اهل لارستان ساکن بندرعباس موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

    وی افزود: پس از بررسی و تلاش های شبانه روزی انجام شده توسط کاراگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان مشخص و محرز شد که متهم با طرح ونقشه قبلی واعمال متقلبانه پس از جلب اعتماد نامبردگان وتعدادی از شهروندان با اخذ مبالغ کلانی وجه نقد ازآنان درقبال فروش خودرو با ترفند متقلبانه کلاهبرداری کرده وپس از تحصیل مبالغ زیادی وجوهات ضمن امتناع از تحویل خودرو ، با تغییر محل سکونت ومحل کار خود متواری شده ودسترسی به وی غیر ممکن شده است.

    سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به اینکه احتمال خروج متهم از کشور متصور بود، اظهار داشت :کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی بعمل آمده و بهره گیری از شیوه های پلیسی محل اختفا و مخفیگاه متهم را در شهرستان لارستان استان فارس شناسایی و به منظور احقاق حقوق مالباختگان با اخذ نیابت قضائی به این شهرستان اعزام شدند .

    این مقام انتظامی استان اظهار داشت : پس از تعقیب ومراقبت های ویژه درمحل های تردد احتمالی متهم نهایتا متهم را به همراه یکی از همدستان خود حین فرار با یک دستگاه خودروی پژو پارس در ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان بندرخمیر دستگیر وبه همراه خودرو توقیفی به بندرعباس منتقل شدند .

    فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت : متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی به عمل آمده به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان کلاهبرداری اعتراف کرد که تاکنون ۳۰ مالباخته شناسایی شده و تحقیقات پلیسی و قضایی در خصوص کشف دیگر کلاهبرداری های احتمالی توسط این متهم ادامه دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.