حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3040 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دستورات ویژه برای تعیین تکلیف وضعیت دو کتابخانه در بندرعباس
    ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
    شناسه : 11758
    بازدید 1135
    2
    رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد دریانیوز// رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: برای تعیین تکلیف وضعیت کتابخانه‌های مرکزی و شهدای بندرعباس دستورات ویژه‌ای صادر شده است. مجتبی قهرمانی در بازدید از کتابخانه آیت اللّه خامنه‌ای بندرعباس افزود: به دلیل اختلاف در قرارداد فی مابین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و شهرداری بندرعباس به دادستان مرکز هرمزگان مأموریت داده شد تا پس از برگزاری جلسه با حضور مسئولان مربوطه، دستورات قانونی لازم را در این خصوص صادر کند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: برای تعیین تکلیف وضعیت کتابخانه‌های مرکزی و شهدای بندرعباس دستورات ویژه‌ای صادر شده است. مجتبی قهرمانی در بازدید از کتابخانه آیت اللّه خامنه‌ای بندرعباس افزود: به دلیل اختلاف در قرارداد فی مابین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و شهرداری بندرعباس به دادستان مرکز هرمزگان مأموریت داده شد تا پس از برگزاری جلسه با حضور مسئولان مربوطه، دستورات قانونی لازم را در این خصوص صادر کند.وی گفت: مشکل به وجود آمده بین شهرداری بندرعباس و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در خصوص جایگزینی کتابخانه شهدا با مکانی مناسب در پارک شهید دباغیان نیز با تدبیر دستگاه قضایی هر چه زودتر حل و فصل شود.

    قهرمانی افزود: یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، عدم توسعه فضای فیزیکی کتابخانه‌ها است.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، وی کتابخانه مرکزی بندرعباس را محلی مناسب برای بروز خلاقیت و پرورش ایده‌های نوجوانان و جوانان استان دانست و گفت: با بهره برداری کتابخانه مرکزی جدید در بندرعباس، استاندارد فضای فیزیکی کتابخانه‌های استان افزایش می‌یابد.کتابخانه مرکزی بندرعباس که به عنوان بزرگ‌ترین کتابخانه هرمزگان از آن یاد می‌شود به مساحت ۷ هزار مترمربع و با پیشرفت فیزیکی ۵۴ درصدی بعد از گذشت ۱۵ سال هنوز آماده بهره‌برداری نیست و از طرح‌های نیمه تمام و چشم انتظار ساماندهی در استان هرمزگان است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.