حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3030 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن
    ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
    شناسه : 9850
    بازدید 1332
    5
    دریانیوز// از زمانیکه طرح نهضت ملی مسکن بعد از دوسال تاخیر در بندرعباس وارد فاز اجرا شد، مردم برای خانه دار شدن امیدوار شدند؛ اما ضرورت دارد به اجرای این طرح و زیرساخت ها شتاب داده شود تا هم واحدهای مسکونی زودتر ساخته شده و سال آینده به متقاضیان واگذار شود و هم مراکز فرهنگی، آموزشی، مدرسه، بیمارستان، پارک، مجتمع های ورزشی و... نیز همزمان به بهره برداری برسند و ساکنان بتوانند با خاطری آسوده در این شهرک 15هزار واحدی زندگی کنند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// از زمانیکه طرح نهضت ملی مسکن بعد از دوسال تاخیر در بندرعباس وارد فاز اجرا شد، مردم برای خانه دار شدن امیدوار شدند؛ اما ضرورت دارد به اجرای این طرح و زیرساخت ها شتاب داده شود تا هم واحدهای مسکونی زودتر ساخته شده و سال آینده به متقاضیان واگذار شود و هم مراکز فرهنگی، آموزشی، مدرسه، بیمارستان، پارک، مجتمع های ورزشی و… نیز همزمان به بهره برداری برسند و ساکنان بتوانند با خاطری آسوده در این شهرک ۱۵هزار واحدی زندگی کنند.

    از طرفی دیگر ضرورت دارد که پالایش ثبت نام کنندگان سال گذشته زودتر به اتمام برسد تا آنها بتوانند سهم آورده شان را واریز کنند. برخی از ثبت‌نام کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس از بلاتکلیفی شان گلایه مندند و می گویند از سال گذشته تاکنون بارها پیگیری کرده اند وبه پاسخ نرسیده اند که چرا تایید نشده اند و چرا روند پالایش اینقدر زمان‌بر است؟ چرا بدون ارائه هیچ دلیلی آنها را رد کرده اند و چرا ماه‌ها برایشان در سایت ثبت نام نوشته شده: در انتظار تایید مدیر؟ چرا متولیان مربوطه بصورت تلفنی پاسخگوی متقاضیان نیستند و زمانی هم که حضوری مراجعه می‌کنند، با ازدحام جمعیت مواجه شده و پاسخگویی به سختی انجام شده و این موضوع باعث نارضایتی شهروندان شده است.

    با این شرایط ضرورت دارد که سریعتر پالایش متقاضیان سال قبل به پایان رسد و ثبت نام از متقاضیان جدید نیز آغاز شود تا افرادی که تاکنون از تسهیلات، زمین یا مسکن دولتی استفاده نکرده اند، بتوانند در قالب این طرح ملی در دولت مردمی سیزدهم ثبت نام نموده و خانه‌دار شوند. متاسفانه این طرح در بندرعباس با دوسال تاخیر وارد فاز اجرا شد که باعث خسارت زیادی به مستاجران و افراد بی خانه بدلیل افزایش قیمت مسکن و رهن واجاره شد که مشکلاتی را برای خانواده ها ایجاد نمود و اگر این طرح در سال ۱۴۰۰ وارد فاز اجرا شده بود، بطور حتم قیمت مسکن و رهن واجاره اینگونه نجومی نمی شد وفشار اقتصادی و روحی وروانی بر مردم وارد نمی شود.

    طرح انقلابی دولت سیزدهم برای خانه دار شدن مردم را اگر مدیران بصورت جهادی اجرایی می کردند، بطور حتم بسیار اثرگذار بود که متاسفانه برخی مدیران با اجرای آن همراهی لازم را نداشته و اراضی مازاد دولتی برای اجرای این طرح بخوبی واگذار نشد و سنگ اندازی نمودند و جانمایی مناسبی جهت اجرای طرح نداشتند وباعث تاخیر در اجرای این طرح ملی در شهری مانند بندرعباس شدند و حتی حاضر نشدند آن‌را بصورت ویلایی و یک طبقه نیز اجرایی کنند. در مدت زمان باقیمانده از عمر دولت سیزدهم بایستی بگونه‌ای عمل شود تا وعده دولت برای ساخت چهارمیلیون واحد مسکن در کشور در چهارسال محقق شود و حباب قیمت مسکن و رهن واجاره با افزایش تولید مسکن و افزایش نظارت ها ازبین برود. متولیان مربوطه نیز بایستی تلاش نمایند هرچه زودتر ثبت نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن در هرمزگان و بندرعباس را آغاز نمایند تا امیدواری مردم به خانه دار شدن افزایش یابد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.