حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • توانمندی کاندیداها در رسانه ملی هویدا شد
    ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۵:۵۰
    شناسه : 13854
    بازدید 1110
    6
    دریانیوز// برای نخستین بار کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نیز فرصتی یافتند تا از طریق رسانه ملی به ارائه برنامه ها، دیدگاه ها و مناظره بپردازند که اقدامی بسیار مناسب است .
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// برای نخستین بار کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نیز فرصتی یافتند تا از طریق رسانه ملی به ارائه برنامه ها، دیدگاه ها و مناظره بپردازند که اقدامی بسیار مناسب است .

    گرچه انتظار می رفت با ورود رسانه ملی به موضوع انتخابات و اختصاص زمانی برای تبلیغات و ارائه برنامه و کارنامه و‌… کاندیداهای مجلس ،از میزان چاپ عکس و پوستر کاندیداها کاسته شود که متاسفانه اینگونه نشد و همچنان بر درختان ، تیرهای برق ، علائم راهنمایی و رانندگی، بنرها وبیلبوردها و … تصاویر کاندیداها دیده می شود و گویا برخی تصور می کنند که مردم بایستی به عکس، شام ،کارت شارژ و… رای دهند تا برنامه و کارنامه کاندیداها.

    یکی از موضوعاتی که همیشه مطرح بود این است که برخی از کاندیداها از توانمندی واطلاعات کافی وقدرت بیان لازم جهت دفاع از حقوق موکلان شان در مجلس و…بهره مند نیستند و در مناظره ها و گفتگوها و بیان دیدگاه هایی که از رسانه ملی در حال پخش است، این موضوع بیشتر هویدا شده است. البته برخی هم به تخریب سایر نمایندگان و نمایندگان فعلی می پردازند.

    بعضی از نمایندگان فعلی بخوبی از حق مردم واستان و نظام در هر زمانی که نیاز بوده ، دفاع کرده اند که بر هیچکس پوشیده نیست و البته برخی هم کارنامه قابل قبولی نداشته اند که باید پاسخگو باشند که در دوران نمایندگی شان چه اقدامی کرده اند. اما برخی واقعا از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند و مخالفانی هم دارند که توان رقابت ندارند و فقط تخریب می کنند و تهمت می زنند که چنین کسانی واقعا شایستگی نمایندگی مردم‌را ندارند؛ زیرا با تخریب و تهمت به کاندیداهای توانمند ، تلاش می کنند خودشان را نشان دهند.

    اما موضوعی که در این برنامه های تلویزیونی مشخص شد، این‌بود که برخی کاندیداها در حالت عادی هم نفوذ کلام و اطلاعات کافی ندارند و به هیچ وجه توانایی دفاع از حق مردم را ندارند و شاید برای داشتن رزومه در انتخابات شرکت کرده اند، وگرنه توانایی ورود به مجلس را هم ندارند‌. برخی از کاندیداها هم که خودشان خرج های نامتعارف دارند ویابرایشان هزینه می کنند و این‌اسپانسرها انتظار جبران کاندیداهای فعلی و نمایندگان‌ مجلس آینده پس از ورود به مجلس را دارند که بالطبع چنین نمایندگانی هم نخواهند توانست نماینده تمام مردم باشند.

    در ادوار مختلف ،برخی نمایندگان‌پس از ورود به مجلس تا انتخابات بعدی کمیاب و نایاب می شوند و وعده ها وقول های شان را فراموش می کنند که چنین افرادی هم شایستگی ورود به مجلس را ندارند . مردم‌بایستی با بررسی عملکرد و‌برنامه های عملیاتی کاندیداها در چارچوب قانون به آنها رای دهند و اصلح را وارد مجلس کنند تا بعدها از انتخاب شان پشیمان نشوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.