حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تهدیدمان کرده اند که اگر نظری رئیس شد، آب خوش از گلویتان پایین نمی رود
    ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۱
    شناسه : 9769
    بازدید 1250
    8
    حیدری عضو شورای شهر بندرعباس: دریانیوز// حجت الاسلام حیدری سراجی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به حواشی اخیر شورای شهرگفت: در برخی افراد ظاهراً از شورا رفته اند ولی متاسفانه همچنان جلسات مخفیانه با اعضا می گیرند و در پشت صحنه آتش بیار این معرکه شده اند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// حجت الاسلام حیدری سراجی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به حواشی اخیر شورای شهرگفت: در برخی افراد ظاهراً از شورا رفته اند ولی متاسفانه همچنان جلسات مخفیانه با اعضا می گیرند و در پشت صحنه آتش بیار این معرکه شده اند.
    به گزارش خبرنگار دریا، دائما طرح و برنامه می ریزند و روزی نیست که نقشه جدیدی برای شورا نداشته باشند. فعلاً در همین حد اشاره می کنم اما اگر بخواهند بیشتر از این بر طبل فتنه و اختلاف میان اعضای شورا بکوبند قطعاً، موضوعاتی را بازگو خواهم کرد که انتخابات مجلس را برایشان به میز محاکمه تبدیل خواهد نمود. پس بهتر است دست از سر شورا بردارند. به گزارش خبرنگار دریا ؛ حیدری در خصوص دلایل لغو جلسات گفت: تعدادی از همکاران به این نتیجه رسیده اند که آقای نظری فردی میانه رو است و وابسته به هیچ یک از دو قطب شورا و هیچ نماینده مجلسی نیست.

    ایشان همچنین دانشجوی دکتری مدیریت است و در انجام امورات فرهنگی ایشان توانسته یک روستای دور افتاده و محروم را به قطب برنامه های فرهنگی استان و حتی کشور مبدل نماید. حالا این انتخاب به مذاق عده ای خوش نیامده با همان لحن قدرت طلبی سابق می گویند نظری حق ندارد کاندید ریاست بشود، نظری اگر رئیس شود در انتخابات ادوار بعدی مجلس خار چشم ما خواهد بود.

    بزرگترهایشان می گویند حق ندارید نظری را رئیس شورا کنید
    این اوج حقارت و توهین به یک شوراست که عده ای بیرون شورا بنشینند و به اعضا بگویند حق ندارید فلانی را رئیس شورا کنید. بعد هم بهانه می کنند فلانی تازه آمده نباید رئیس شود. شما که سال ها بدون تجربه و سواد حسابی شورا و بسیاری از مناصب استان را در اختیار داشتید مگر چه گلی به سر این مردم زدید که حالا اینگونه برای دیگران تعیین تکلیف می کنید؟ خدا رحم کند که روزی پای همین تفکرات به مجلس باز شود.

    حیدری افزود: انصافاً از ابتدای شورا هیچ نماینده ای در مصوبات شورا به هیچ یک از یازده عضو شورا امر و نهی نکرده و این را حتی گروه اپوزیسیون شورا نیز تائید می کنند، حتی در برخی موضوعات نمایندگان واسطه شدند که اختلافات رفع شود ولی همین افرادی که امروز در پشت صحنه فتنه می کنند، آمدند و نطق کردند که نمایندگان در امورات شورا دخالت می کنند. همانهایی که نمایندگان را متهم به دخالت در تصمیمات شورا می کردند، امروز خودشان و عوامل پشت صحنه شان تلفن نمایندگان را سوزانده اند که شما را بخدا ورود کنید و نگذارید نظری رئیس شورا شود. قبلا گفته ایم بازهم می گوییم، تمام نمایندگان مجلس برای ما عزیز هستند و موارد متعددی از مشکلات شهر و مردم را از طریق آنها پیگیری می نمائیم، اما برای امورات درون شورا از کسی دستور نمی گیریم. اینها تماماً همان دم خروس هایی است که طی دوسال اخیر در صحن شورا می گفتم بیرون خواهد زد. به خود نظری گفتم چه هیزم تری به اینها فروخته ای که اینقدر از تو می ترسند؟
    حیدری در پاسخ به این سوال که شما هم سال گذشته چند جلسه شورا از نصاب خارج نمودید گفت: خبرنگاران شورا شهادت بدهند که ما غیر از اعتراض به کارشکنی ها در امورات شهر، هر بار جلسات شورا ترک نمودیم صرفاً برای لغو مصوباتی بود که برای برخی افراد خاص منافع شخصی و انتخاباتی داشته است. ما هیچگاه به قدرت طلبی و انحصار گرایی برخی اعضای شورا اعتراض نکردیم حتی زمانی که به تهدیدشان عمل کردند و ما را در شورا تحریم نمودند، گفتیم تعیین اعضای کمیسیون ها و هیئت رئیسه حق طبیعی اعضاست و بر اساس نظر شورا و جمع است.زمانی که به اقدامات غیر قانونی و کارشکنانه رئیس وقت شورا اعتراض کردیم، نطق نمودند که به انتخاب اکثریت شورا احترام بگذارید. شما که لالایی بلدید اول برای خودتان بخوانید تا خوابتان ببرد.

    خیلی وقاحت می خواهد شما سه هفته جلسات شورا را بهم بزنی و بگویی اجازه نمی دهیم فلانی رئیس شود و اگر فلانی رئیس شد ما نمی گذاریم آب خوش از گلوی شما پایین برود. مگر مدعی احترام به نظر اکثریت نبودید؟ تا حدی از نظری ترس و واهمه دارند که طی دو سه روز آنچنان برای کاندید ریاست شدن به عیسی عباسی فشار روحی و روانی وارد که نیم ساعت قبل از شروع جلسه ایشان دچار حمله قبلی شد و سه روز در سی سی یو بستری شد. اینها را بگذارید در کنار تهدید سال گذشته که گفته بودند خونتان مباح است.حیدری سراجی گفت: خداروشکر طی این دوسال هیچگاه دلبسته عنوان و صندلی شورا نشدیم.

    همکارانمان زمانی که در اوج قدرت بودند بدون در نظر گرفتن، سابقه و تجربه و تحصیلات، ما را در تمام امور شورا تحریم نمودند، در این جلسه قرار بود ما با میل خودمان هیئت رئیسه را با مشارکت آنها تشکیل بدهیم، ظاهراً بزرگان پرده نشین این حسن نیت ما را جور دیگری برداشت کرده اند و دوست دارند ماهم مثل نوچه هایشان عمل نمائیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.