حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تفاهم نامه سه جانبه احداث نخستین واحد داروسازی در هرمزگان منعقد شد
    ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
    شناسه : 11666
    بازدید 1220
    9
    دریانیوز //با حضور استاندار هرمزگان تفاهم نامه سه جانبه احداث نخستین واحد داروسازی در هرمزگان منعقد شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز //با حضور استاندار هرمزگان تفاهم نامه سه جانبه احداث نخستین واحد داروسازی در هرمزگان منعقد شد.

    طی مراسمی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، تفاهم نامه سه جانبه احداث اولین واحد دارویی در شهرک تخصصی سلامت میان استانداری، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و شرکت بهداشت و درمان پاسارگاد تهران منعقد شد‌.

    استاندار هرمزگان در این جلسه با تاکید بر اینکه هرمزگان در حوزه دارویی می‌تواند با ایجاد شهرک تخصصی خود را به عنوان سرآمد این حوزه معرفی کند اظهار داشت: طرح ایجاد شهرک تخصصی سلامت برای تولید دارو و تجهیزات پزشکی با جدیت دنبال می‌شود.

    وی افزود: از سرمایه گذاران در این حوزه حمایت کاملی خواهیم داشت و علاوه بر تخصیص زمین و تامین زیرساخت‌های اساسی مورد نیاز، در حوزه تسهیلات بانکی نیز آمادگی اعطای تسهیلات با بهره کم وجود دارد.

    استاندار هرمزگان گفت: شرکت بهداشت و درمان پاسارگاد تهران اولین سرمایه گذار در حوزه دارویی استان خواهد بود که انتظار می‌رود کار را با قدرت آغاز و ادامه دهند تا به تدریج سایر شرکت‌ها نیز در این حوزه سرمایه گذاری کنند.

    گفتنی است بر اساس این تفاهم نامه استانداری متعهد شد بستر مناسب جهت سرمایه گذاری ایمن و تامین سریع زمین و تمامی مجوزهای مورد نیاز به منظور ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی در حوزه ،دارو تجهیزات و ملزومات پزشکی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز و سرمایه گذاری و اجرای طرح شهرک صنعتی تخصصی سلامت را فراهم کند، سرمایه گذار نیز متعهد شد مطالعات شناسایی و تهیه طرح توجیهی با توجه به موقعیت اجرای طرح انجام داده و در فاز نخست نسبت به تولید سرم و آنتی بیوتیک و در فازهای بعدی تولید اسپری تنفسی و قطره چشمی اقدام کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.