حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3035 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تشکیل تعاونی مسکن فرهنگیان پرستاران و کارگران شهرداری ‌ها
    ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۸
    شناسه : 8757
    بازدید 1256
    4
    استاندار هرمزگان تاکید کرد دریانیوز// جلسه شورای مسکن استان هرمزگان به ریاست مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان برگزار و آخرین مسائل مرتبط با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان بررسی شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// جلسه شورای مسکن استان هرمزگان به ریاست مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان برگزار و آخرین مسائل مرتبط با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان بررسی شد.
    مهندس دوستی در این جلسه با تاکید بر تشکیل تعاونی‌های مسکن گفت: صنایع مستقر در استان باید در راستای بهره‌مندی کارکنان و کارگران از طرح نهضت ملی مسکن، تعاونی‌های مسکن خود را تشکیل دهند تا زمین مورد نیاز آنها تامین و در اختيارشان قرار گیرد.
    وی افزود: تشکیل تعاونی فرهنگیان، پرستاران و کارگران شریف شهرداری‌های استان نیز باید با جدیت دنبال شود، با توجه به سهل انگاری در خصوص تعلل در تشکیل تعاونی فرهنگیان به عمرانی استانداری ماموریت داده مي شود تا این تعاونی را فعال کند.
    مهندس دوستي ادامه داد: دولت از تمام ظرفيت خود براي خانه دار شدن مردم استفاده كرده و ما هم در استان بايد تلاش كنيم زيرا اگر بحث مسكن جامعه حل شود بسياري از مشكلات اقتصادي مردم مرتفع خواهد شد.
    استاندار هرمزگان گفت: مسئله مهم دیگر بحث تامین سهم آورده اولیه از سوی متقاضیان است، فرمانداران موظف هستند در راستای تخصیص زمین به افرادی که واقعا هدف ساخت مسکن دارند، زمین تخصیص دهند، در صورتی که فردی زمین دریافت کرده و در زمان مقرر نسبت به واریز سهم آورده اولیه اقدام نکرده است باید اولویت تخصیص زمین را به متقاضیان بعدی داد.

    وی تصریح کرد:استان هرمزگان در حوزه شهری و روستایی مکلف به ساخت ۶۵ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن است که با ساخت این تعداد خانه، مشکل بخش عظیمی از مردم استان در زمينه مسكن حل شده و از سوی دیگر نرخ رهن و اجاره نیز به صورت محسوسی کاهش خواهد یافت.

    مهندس دوستی گفت: بر همین مبنا از تمام مدیران دخیل در حوزه طرح نهضت ملی مسکن انتظار می‌رود با تمام توان پای کار احداث این منازل باشند، در این زمينه سهل انگاری از سوی هیچ مدیری پذیرفته نیست .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.