حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3040 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تشکل های بازنشستگی و کارگری  از شرکای اجتماعی مهم تأمین‌اجتماعی هستند
    ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۰
    شناسه : 9028
    بازدید 1143
    7
    مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان در نشست با اعضای تشکل های بازنشستگی و کارگری به مناسبت هفته تامین اجتماعی: دریانیوز// نشست هم‌اندیشی مدیران تامین‌اجتماعی هرمزگان با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران کارگری استان و خانه کارگر برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// نشست هم‌اندیشی مدیران تامین‌اجتماعی هرمزگان با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران کارگری استان و خانه کارگر برگزار شد.
    به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی نشست هم‌اندیشی مدیران و معاونین تامین‌اجتماعی هرمزگان با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی هرمزگان و خانه کارگر استان برگزار شد.مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان در این نشست گفت: تشکل های بازنشستگی و کارگری از شرکای مهم اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی محسوب می‌شوند و تمام تلاش ما این است بتوانیم خدمات بهتری را با همکاری این تشکل‌های بازنشستگی و کارگری به جامعه هدف ارائه نماییم.
    عباس اکبری افزود: برگزاری چنین جلسات و نشست‌ها باعث می‌شود درک مشترکی بین ما به وجود بیاید که بتوانیم در جهت اهداف بلند سازمان گام برداریم و در این راه موفق باشیم.اکبری عنوان کرد: بازنشستگان و بیمه‌شدگان از اصلی‌ترین شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی محسوب می‌شوند که با پرداخت حق بیمه در زمان اشتغال، سازمان را در ارائه خدمات به جامعه هدف یاری کرده و می کنند.وی بیان کرد: در حال حاضر سازمان تأمین‌اجتماعی به بازنشستگان ارزش و اهمیت بسیار زیادی قائل می‌باشد و تا حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت نشود، حقوق و پرداختی دیگری در سازمان صورت نمی‌گیرد.
    اکبری اظهارداشت: در استان هرمزگان بیش از سی هزار کارگاه در حال فعالیت هستند که یک سوم آنها از معافیت های بیمه‌ای برخوردارند و حق بیمه سهم کارفرمایی پرداخت نمی‌کنند.اکبري عنوان کرد: در حال حاضر بيش از نیمی از جمعيت استان هرمزگان تحت پوشش بيمه تامین اجتماعی قرار دارند. وی بیان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از یک ميليون و ۱۳ هزار و ۷۰۷ نفر در استان هرمزگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داشته‌اند.
    مديرکل تامين اجتماعي هرمزگان اظهار داشت: در سال گذشته سازمان تامين اجتماعي در استان هرمزگان بيش از ۴۱ هزار و ۸۱۲ ميليارد ريال به بيمه‌شدگان و مستمري‌بگيران در قالب تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت پرداخت کرده است. وي عنوان کرد: از اين مبلغ، بيش از ۳۹ هزار و ۴۶۰ ميليارد ريال تعهدات بلند مدت و بيش از دو هزار و ۳۵۲ ميليارد ريال تعهدات کوتاه مدت بوده است. اين مسئول بيان کرد: ميزان پرداختي در تعهدات بلند مدت در استان هرمزگان و در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ از رشد ۶۲درصدي برخوردار بوده است.
    همچنين ميزان پرداختي در تعهدات کوتاه مدت نيز در سال گذشته ۳۴درصد بيشتر از سال قبل از آن است.در ادامه رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگان گفت: ۵۷ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر تحت پوشش کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی هرمزگان قرار دارند. ارسلان حیدری افزود: از این تعداد ۲۴ هزار نفر در بندرعباس تحت پوشش کانون بندرعباس می‌باشند. حیدری خاطرنشان کرد: در شهرهای بستک، سیریک، ابوموسی و کیش کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی وجود ندارد که در تلاش هستیم بازنشستگان بستک و کیش زیر نظر کانون بندر لنگه، بازنشستگان سیریک زیر نظر کانون میناب و بازنشستگان ابوموسی زیر نظر کانون بندرعباس قرار گیرند.
    وی خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب به بازنشستگان و مستمری‌بگیران باید تعامل بیشتری بین کانون‌ها و مسئولان استان وجود داشته باشد تا خدمات در خور شأن بازنشستگان و مستمری‌بگیران به آنها ارائه شود. وی در پایان عنوان کرد: مسئولینی که اکنون در هر سمتی مشغول به کار هستند هر کاری که می‌توانند برای بازنشستگان انجام دهند و امکانات مورد نیازشان را در اختیار بازنشستگان قرار دهند چرا که خود آنها نیز روزی بازنشسته می‌شود و به این خدمات و امکانات نیاز خواهند داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.