حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بیمارستان خلیج‌فارس  بازوی توانمندی برای درمان استان است
    ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۴۱
    شناسه : 8941
    بازدید 1133
    5
    مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان در عیادت از بیماران: دریانیوز// به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی از بیماران بستری در بیمارستان خلیج‌فارس عیادت شد. خدمات درمانی،
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی از بیماران بستری در بیمارستان خلیج‌فارس عیادت شد.
    هم‌زمان با آغاز هفته تامین‌اجتماعی، عباس اکبری مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان به همراه مهدی پایان معاون توسعه مدیریت و منابع مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان و جمعی از کارکنان این سازمان با حضور در بیمارستان خلیج‌فارس از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت و با کارکنان و کادر درمان دیدار کردند. مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان در این بازدید گفت: بیش از نیمی از جمعیت استان هرمزگان تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند. عباس اکبری افزود: این امر باعث می‌شود که خدمات مناسبی از جمله خدمات درمانی به جامعه هدف ارائه نماییم. اکبری خاطرنشان کرد: یکی از انتظاراتی که بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران از سازمان تأمین‌اجتماعی دارند، دریافت خدمات درمانی مناسب از این سازمان است که این خدمات از طریق مراکز درمانی سازمان به آنها ارائه می‌شود.
    وی بیان کرد: بیمارستان خلیج‌فارس به عنوان تنها بیمارستان سازمان تأمین‌اجتماعی در استان تاکنون توانسته است خدمات درمانی خوبی به مراجعه‌کنندگان ارائه نماید.
    اکبری عنوان کرد: این بیمارستان با داشتن کادری مجرب و متخصص طی این سال‌ها نشان داده‌است که می‌تواند بازوی توانمندی برای سایر بخش‌های درمانی استان باشد.مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان ادامه‌داد: مردم نیز قدردان زحمات کادر درمانی هستند و تلاش‌های آنها به ویژه در زمان پیک بیماری کرونا بر کسی پوشیده نیست.وی اضافه کرد: کادر درمانی با ازخودگذشتگی در کنار بیماران قرار می‌گیرند و جان آنها را نجات می‌دهند.
    در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را به دو صورت درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم به آنها ارائه می‌کند.مهدی پایان افزود: در درمان مستقیم، خدمات درمانی از طریق مراکز درمانی ملکی سازمان به جامعه هدف ارائه می‌شود.
    پایان خاطرنشان کرد: خدمات درمانی در درمان مستقیم از طریق یک بیمارستان و نه مرکز درمانی به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی در استان ارائه می‌شود.
    وی اظهارداشت: در حال حاضر بیمارستان خلیج‌فارس با دارا بودن ۱۹۳ تخت فعال، ده درصد از تخت‌های درمانی استان را به خود اختصاص داده‌است اما سی درصد از خدمات درمانی را به مردم استان ارائه می‌کند.
    پایان به عملکرد بیمارستان خلیج‌فارس در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیست هزار و ۴۸۱ نفر در بیمارستان خلیج‌فارس بستری شدند. همچنین تعداد نه هزار و ۳۶۲ مورد عمل جراحی و سه هزار و ۵۲۴ زایمان در این بیمارستان انجام شده‌است.
    وی ادامه‌داد: در سال گذشته ۷۴۴ هزار و ۴۷۸ مراجعه سرپایی به واحد‌های کلینیکی و ۹۱۵ هزار و ۲۶۴ مراجعه سرپایی به واحد‌های پاراکلینیکی سازمان تأمین‌اجتماعی در استان انجام شده‌است.
    وی در پایان عنوان کرد: در سال گذشته ۵۱۵ هزار و ۴۷۱ مراجعه به پزشک عمومی، ۱۶۴ هزار و ۲۶۰ مراجعه به پزشک متخصص و ۶۴ هزار و ۷۴۷ مراجعه به دندانپزشک در مراکز کلینیکی سازمان در استان هرمزگان انجام شده‌است. همچنین ۴۳۹ هزار و ۸۳۴ مراجعه به داروخانه، ۸۶ هزار و ۷۸۷ مراجعه به آزمایشگاه و پاتولوژی، سی هزار و ۳۴۵ مراجعه به رادیولوژی و سونوگرافی، پنج هزار و ۷۶۷ مراجعه به سی‌تی‌اسکن، سیزده هزار و ۵۶۷ مراجعه به ام‌آرآی، هشت هزار و ۵۶۴ مراجعه به فیزیوتراپی، ۶۲۱ مراجعه به سنگ‌شکن، ۳۱۴ مراجعه به دیالیز و ۲۷۵ هزار و ۴۶۵ مراجعه به سایر بخش‌های پاراکلینیکی صورت گرفته‌است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.