حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • به حقوق عابران، دانش آموزان و والدین شان احترام بگذارید
    ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
    شناسه : 11462
    بازدید 1271
    10
    دریانیوز//تبلیغات «قبض رایگان داشته باش» شرکت توزیع برق هرمزگان در مکان های مختلف در این چند ماه به چشم می خورد که مردم و مشترکان شان را تشویق به صرفه جویی در مصرف برق و کم مصرف کردن می کند و مشوقی مانند رایگان شدن قبض را نیز به مشترکان کم مصرف مژده می دهد.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//تبلیغات «قبض رایگان داشته باش» شرکت توزیع برق هرمزگان در مکان های مختلف در این چند ماه به چشم می خورد که مردم و مشترکان شان را تشویق به صرفه جویی در مصرف برق و کم مصرف کردن می کند و مشوقی مانند رایگان شدن قبض را نیز به مشترکان کم مصرف مژده می دهد.

    اما موضوع عجیب این است که برخی از این تبلیغات در مکان های نامناسب نصب شده و حقوق شهروندان را تضییع می کند. یکی از این مکان ها جلوی مدارس مانند مدارس دانشگاه در چهارراه مرادی بندرعباس است که این تبلیغات را به تیربرق ها نصب کرده اند، آنقدر پایین است که ممکن است عابری، دانش آموز و والدینی که برای بردن یا آوردن فرزندان شان بروند، با آن برخورد کنند و به سر یا چشم شان آسیب وارد شود.

    البته این موضوع چند هفته پیش به مسئولان مربوطه اعلام کردم که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت. احتمالا نصب این تبلیغات به بخش خصوصی واگذار شده است، اما بهتر است که نظارت های لازم در خصوص موارد ایمنی و استاندارد در نصب شان نیز مورد توجه قرار گیرد تا از آسیب دیدن شهروندان جلوگیری شود.موضوع دیگر که بارها آن را نیز متذکر شدیم وبازهم مورد بی توجهی قرار گرفت این بود که در سطح شهر مشاهده می شود که برخی چراغ ها ۲۴ ساعته روشن است.

    لامپ چراغ های پل های هوایی مربوط به بیلبوردهای تبلیغاتی ها از جمله پل هوایی روبروی پرچم بزرگ روبروی پارک دولت بندرعباس و…. وهمچنین برخی از اماکن تجاری و فرهنگی، مذهبی، مسکونی و… که در روز روشن است واز آن طرف گفته می شود که کمبود برق داریم و بایستی صرفه جویی شود که انتظار منطقی این است متولیان برق استان اکیپی را برای تذکر و اقدامات لازم برای خاموش شدن چراغ هایی که در روز روشن هستند، تشکیل دهند یا حداقل کنتور خوان ها، تذکر دهند.

    همچنین یکی از مشکلاتی که در محلات، برخی معابر و دوربرگردان ها وجود دارد، تاریکی های خطرناک است که باعث ناامنی می شود وبارها در این حوزه قلم زدیم و متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت. این تاریکی های ناامن ساز منجر به افزایش حوادث، تصادفات، سرقت ها و… می شود. اگر کوچه های محلات حاشیه ای روشن شوند، از بسیاری از سرقت ها، ناامنی ها و… جلوگیری می شود. انتظار می رود تدابیر لازم در این حوزه ها نیز اندیشیده شود تا از تضییع حقوق شهروندان، اسراف و خاموشی ها جلوگیری شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.