حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بهره‌برداری از هشت پروژه برق منطقه‌ای هرمزگان
    ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
    شناسه : 13335
    بازدید 1128
    3
    به مناسبت دهه فجر با اعتبار ۲۱۴۰میلیارد صورت می‌گیرد دریانیوز// مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان هرمزگان گفت: به مناسبت دهه فجر، هشت پروژه شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان در دور دوم سفر رئیس جمهور به هرمزگان و با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری می‌رسد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان هرمزگان گفت: به مناسبت دهه فجر، هشت پروژه شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان در دور دوم سفر رئیس جمهور به هرمزگان و با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری می‌رسد.

    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ فرشاد آدینه‌پور افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲هزار و ۱۴۰میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و در مدار خدمت قرار می‌گیرد.آدینه‌پور به این پروژه‌ها اشاره و بیان کرد: مهمترین پروژه‌ای که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، پست ۴۰۰کیلوولت تزرج در شهرستان حاجی‌آباد است که با اعتبار هزار میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است و برق مورد نیاز پروژه‌های استراتژیکی مانند خط انتقال آب و … را تامین می‌کند.

    وی ادامه‌داد: پست ۲۳۰کیلوولت بندرخمیر و خط ارتباطی آن دیگر پروژه‌ای است که در این روز با حضور مقامات کشوری به بهره‌برداری می‌رسد و برای این پروژه نیز مبلغ پانصد میلیارد تومان هزینه شده‌است.آدینه‌پور بیان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های افتتاحی دهه فجر، پست ۲۳۰کیلوولت پردیس در محدوده روستای حسن‌لنگی است که برق مورد نیاز مشترکین در محدوده روستاهای حسن‌لنگی تا جلابی را تامین می‌کند و با اعتبار ۱۸۰میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

    مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان خاطرنشان کرد: پست ۱۳۲کیلوولت شهر دشتی در پارسیان که با اعتبار پنجاه میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است تقدیم مردم این منطقه می‌شود.وی اظهارداشت: توسعه فیدرخانه و افزایش ظرفیت فاز اول پست ۶۳کیلوولت آنامیس در شهرستان سیریک یکی دیگر از پروژه‌های افتتاحی در این دهه می‌باشد که با اعتبار شصت میلیارد تومان آماده شده‌است. آدینه‌پور عنوان کرد: از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان می‌توان به فاز اول پست ۶۳کیلوولت باورد و خط انتقال آن در شهرستان بندرلنگه اشاره کرد که با اعتبار ۱۸۰میلیارد تومان انجام شده و می‌تواند در توسعه اشتغال از جمله سایت‌های پرورش میگوی منطقه نیز تأثیرگذار باشد.

    این مسئول گفت: توسعه فیدرخانه و افزایش ظرفیت پست ۱۳۲کیلوولت سرچاهان نیز با اعتبار هفتاد میلیارد تومان صورت پذیرفته و آماده بهره‌برداری رسمی می‌باشد.
    وی اضافه کرد: هشتمین پروژه آماده بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان نیز افزایش ظرفیت پست ۶۳کیلوولت دژگان می‌باشد که با هزینه‌ای بالغ بر صد میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

    آدینه‌پور در پایان با اشاره به انجام مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان بیان کرد: در دور اول سفر ریاست جمهوری به هرمزگان پنج مصوبه کلی با اعتبار شصت میلیارد تومان برای این شرکت در نظر گرفته شد که چهار پروژه به صورت کامل به پایان رسیده و پست ۲۳۰کیلوولت شهرک پیامبر اعظم(ص) نیز با پیشرفت ۷۵درصدی همراه است که با اتمام آن، تقدیم مردم این منطقه می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.