حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3005 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • بهائیت، فرقه ای صهیونیستی که خانواده ایرانی را هدف گرفته است
    ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
    شناسه : 10310
    بازدید 1286
    9
    گرگها در لباس میش اند دریانیوز// برخلاف آن چیزی که ممکن است تا بحال رسانه‌ها به گوشتان رسانده باشند بهائیت دینی الهی وتوحیدی نیست! بهائیت یک سازمان کاملا سیاسی و بین المللی است که از طریق رسانه ها از خود چهره ای مظلوم و ستم دیده ترسیم می کند ولی در بزنگاه های حساس خسارت های جبران ناپذیری را برای کشور به بار می آورد. این فرقه با عمر حدودا 130 ساله در قالب فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و خیرخواهانه در کشور دست به اقدامات ضد امنیتی و خرابکاری می زند. در این نوشتار برخی از این اقدامات را بررسی خواهیم کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : محمد زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// برخلاف آن چیزی که ممکن است تا بحال رسانه‌ها به گوشتان رسانده باشند بهائیت دینی الهی وتوحیدی نیست! بهائیت یک سازمان کاملا سیاسی و بین المللی است که از طریق رسانه ها از خود چهره ای مظلوم و ستم دیده ترسیم می کند ولی در بزنگاه های حساس خسارت های جبران ناپذیری را برای کشور به بار می آورد. این فرقه با عمر حدودا ۱۳۰ ساله در قالب فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و خیرخواهانه در کشور دست به اقدامات ضد امنیتی و خرابکاری می زند. در این نوشتار برخی از این اقدامات را بررسی خواهیم کرد.

    سرگذشت تشکیل فرقه
    علی محمد شیرازی (بنیاندگذار فرقه بابیت) معروف به سید باب در مرحله اول خود را باب امام زمان (عج) یا راه ارتباط با امام زمان (عج) معرفی کرد، سپس خود را امام زمان خواند و سرانجام در مرحله آخر مدعی پایان یافتن دین اسلام و نزول دینی جدید شد. نهایتاً باب یا همان علی محمد شیرازی در ۲۷ شعبان سال ۱۲۶۶ با تیزهوشی امیرکبیر اعدام شد. پس از آن طرفدارانش برای مدتی فعالیت خود را متوقف کرده و بیشتر به‌صورت مخفی به کار خود ادامه دادند. پس از باب، اختلاف میان دو شاگرد او با نام‌های میرزا یحیی و حسینعلی بهاء، بر سر جانشینی باب، منجر به ایجاد دودستگی در این فرقه شد. سرانجام بهاء خود را جانشین باب معرفی کرد و فرقه بهائیت به این ترتیب شکل می‌گیرد. در تداوم حرکت و حیات این فرقه در طول سالهایی که از تشکیلش می گذرد ردپای کشورهای اروپایی و بخصوص انگلستان بخوبی مشهود است.

    ساختار تشکیلاتی بهائیت
    ساختار تشکیلاتی بهائیت به گونه ای پی ریزی شده است که هر فرد بهائی دارای عنوانی خاص بوده، خود را در تشکیلات دارای مرتبه ای مشخص می داند. این تشکیلات به دو بخش «انتخابی» و «انتصابی» تقسیم می شود که تشکیلات انتخابی به‌ترتیب شامل: نقطۀ منفرد، جمعیت، محفل محلی، مرکز ملی و بیت العدل اعظم بهائیان است و سران بیت العدل( در فلسطین اشغالی و تحت حمایت اسرائیل قرار دارد) در کنار این تشکیلات، افرادی را در گوشه و کنار به جهت نظارت و تسهیل در امور بهائیان و مساعدت در امور بیت العدل می گمارند که از آنها به معاونین، مساعدین و هیئات مشاورین قاره ای تعبیر می شود و این، همان بخش تشکیلات انتصابی بهائیت است. کوچک ترین بخش در تشکیلات بهائیت «نقطه » نام دارد.

    نقطه به مناطقی گفته می شود که یک فرد بهائی با حداقل سن ۱۵ سال تمام یا بیش تر در آنجا ساکن است.این فرد سعی در معاشرت أحسن با مردم اطراف خود داشته و همواره صداقت در گفتار و انصاف در کردار را با هدف نفوذ در قلب اطرافیان پیاده می کند. یک بهائی در مرحلۀ نخست، عموماً فارغ از مسائل دینی بوده و سعی در ظاهرسازی و نشان دادن چهره ای موجه از خود دارد. بعد از گذشت زمان و ایجاد ظرفیت در امر تبلیغ بهائی، آن فرد وارد مرحلۀ جدیدی از معاشرت با اطرافیان می شود و به آرامی تبلیغ را در دستور کار خود قرار می دهد تا افراد را برای پذیرش بهائیت آماده کند.

    بهائیت از زبان بهائیان
    بهائیت فرقه ای کاملا تشکیلاتی و سیاسی است لذا رفتار و اعمال اعضای آن دائما توسط تشکیلات بهائیت در حال رصد است و کوچکترین انحرافی از مسیر و اهداف، با برخورد سریع و شدید اعضای بالای فرقه مواجه می شود اما مراتب و نحوه برخورد بین یک شخص و شخص دیگر کاملا حساب شده و متفاوت است تا در مراحل اولیه که فکر جدایی از تشکیلات یا حتی شُبهِ و تردیدی در ذهنش بوجود می آید فرد دوباره به فرقه باز گردد. بنابراین جدا شدن از این فرقه امری تقربیاً غیرممکن است و کسانی هم که پس از کِش و قوس های فراوان توانسته اند از آن جدا شده و پس از بیان شهادتین مسلمان گردند از مزاحمت ها و رنج های اعضای فرقه در امان نیستند. اعضای فرقه در هیچ تصمیم گیری آزادی عمل ندارند و تشکیلات بهائیت از موضوع ازدواج با فرد مورد نظرش تا تربیت براساس آئین بهائی، انتخاب شغل ، محل زندگی و … بر افراد نظارت دارد و اعضا را به نحوی به خودش وابسته می کند تا شخص حتی فکر زندگی خارج از تشکیلات را هم به ذهنش راه ندهد.
    کتاب هایی که با همکاری اعضای جدا شده از این تشکیلات تهیه شده پرده از چهره واقعی این فرقه و نوع اعتقادات آنها برمی دارد. به عنوان مثال کتاب «سال‌های عطا» نوشته فیاض قادری مهرآباد، با محوریت خاطرات عطاءالله قادری مهرآباد، از معدود آثار تاریخ شفاهی در این زمینه است که داستان واقعی زندگی یکی از بهایی‌زادگان استان آذربایجان غربی را روایت می‌کند. این کتاب که اخیراً از سوی انتشارات سوره مهر چاپ شده است، به خوبی بیان‌کننده نحوه عملکرد بهائیان در منطقه عجبشیر در سال‌های پیش از انقلاب است. داستان زندگی قادری از روستای مهرآباد از توابع عجبشیر آغاز می‌شود او و خانواده‌اش پس از گذراندن مراحل مختلف به جایگاه و مراتب بالایی در تشکیلات فرقه بهائیت دست می‌یابند ولی در نهایت تصمیم خود را برای جدایی از تشکیلات می گیرند که در این راه با رخداد‌های عجیبی از طرف تشکیلات مواجه می شوند.
    در روایتی دیگر سرگذشت خانم مهشید رضایی نیز قابل تامل است او از جمله کسانی است که سال ۱۳۹۵از فرقه ضاله بهائیت جدا شد و به دین اسلام گرویده. پس از این اقدام، او با مشکلات زیادی از جمله جدایی از فرزندان، ترد شدن از خانواده و دوستان و … روبرو شد. زیرا به گفته «عبدالبهاء» کسی که ناقض عهد و میثاق می‌شود، مساوی است با کسی که جذام دارد و همه بهاییان باید از او دوری کنند. او درباره جدا شدنش از فرقه بهائیت می‌گوید: از همان کودکی با سؤالات و ابهامات زیادی درباره بهاییت روبرو بودم و کسی هم پاسخ روشنی به این ابهامات نمی‌داد. از جمله اینکه اگر باب امام زمان است، چگونه شهید شده و قبل از شهادتش عدل و برابری را در دنیا ایجاد نکرده است؟! این خانم تازه مسلمان شده ادامه می دهد: خبر جدا شدنم از تشکیلات و مسلمان شدنم که علنی شد و به گوش اقوام و نزدیکانم رسید اولین کار آن‌ها، گرفتن دخترانم از من بود و پس از آن طرد شدنم از طرف آنها و از همه مهم‌تر ایجاد پرونده‌های متعدد قضایی در دادگاه‌های مختلف. آن‌ها با این کار دو هدف را دنبال می‌کردند یکی از بین بردن آبرو و حیثیت من و دیگری عبرت شدن برای بازماندگان فرقه بهائیت؛ تا جایی که کسی جرأت خارج شدن از آن فرقه را نداشته باشد. اما من به طور ناخواسته وارد جنگ و نبرد با این فرقه شدم و تا امروز، مانند کوهی استوار در برابر این فرقه ایستاده‌ام و از هیچ اتفاقی نترسیده‌ام.

    فعالیت علیه جمهوری اسلامی
    بهائیان بر این باورند با وجود حکومت جمهوری اسلامی دیگر نمی‌توانند باورها و اعتقادات خود را که براندازی رژیم و تشکیل حکومت اقدس بهایی است نهادینه کنند؛ به همین خاطر شروع به اقدامات ضد حکومتی و امنیت ملی و عضو گیری افراد در پوشش موسسات خدماتی کردند، قبل از انقلاب آنان محدودیتی برای تبلیغ نداشتند و بسیاری از آنان در مسند دولت و قدرت بودند، اگر همچنان آزاد بودند ، اشخاص بهتر می توانستند با اقدامات براندازانه آنان آشنا شوند و با برگزاری مناظره ها و اطلاع‌رسانی بیشتر از روند پیشرفت آنان، افراد خود در جهت شناخت آنان برایند.

    یکی از اقدامات مداوم و همیشگی بهائیت تلاش برای جذب افراد جامعه است. تشکیلات با استفاده از کلاسهایی با عنوان سازمانی «طرح روحی» (کلاس های آمادگی به جذب بهاییت) برای شروع ابتدا مجموعه آسیب‌پذیرتر یعنی کودکان را هدف قرار داد؛ در مرحله بعد والدین آنها و در نهایت مرتبطان آنها؛ فعالیت های خیرخواهنانه محیط زیست از جمله مهم‌ترین اهداف بهائیت است که از سال ٨٣ در این حوزه بسیار فعالند. تشکیلات با شایعه‌پراکنی بطور تلویحی در کلاسهای طرح روحی و هنگام عضوگیری در پوشش خیرخواهانه عنوان می‌کنند که، حکومت جمهوری اسلامی مخالف از بین بردن فقر است، و این در صورتی است که آنان برای تخریب نظام ، شایعاتی تفرقه انگیز در بین مردم منتشر و به دنبال آن تبلیغات کارهای خیرخواهانه ولی به نیت براندازی انجام می دهند. (۴/۴/۱۳۹۹خبرگزاری فارس)

    هشدار امام خمینی نسبت به خطر بهائیت
    حضرت امام خمینی قدّس سرّه در سال ۱۳۲۱، ضمن انتقاد از سکوت جامعه ی مسلمانان نسبت به ظلم ها و مشکلات مسلمین، خصلت وحدت و اتحاد بهائیان را مورد اشاره قرار داده و خطاب به مؤمنین می فرماید: خوب است دینداری را از بهائیان یاد بگیرید که اگر یک نفر از آنها در یک دِه زندگی کند، از مراکز حساس، آنها با او رابطه دارند و اگر جزئی تعدی به او شود، برای او قیام می‌کنند. ایشان در سال ۱۳۴۱، فرقه ضاله بهائیت را یک حزب سیاسی خواندند؛ و اینک که به مدد پیروزی انقلاب اسلامی، اسناد بسیاری از روابط این فرقه با صهیونیست ها افشا شده، صحت این نظریه بیش از پیش اثبات گردیده است. امام خمینی رحمة الله علیه به رخنه ی عوامل اسرائیل به ویژه بهائیان در بسیاری از پست های کلیدی و حساس کشور اشاره کرده و چنین هشدار می دهند: «آقایان باید توجه داشته باشند، که بسیاری از پست های حسابی به دست این فرقه است که حقیقتاً عمال اسرائیل هستند. خطر اسرائیل برای اسلام و ایران بسیار نزدیک است… . (پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مکارم شیرازی)

    نقش بهائیان در فتنه ها
    در سال های پس از پیروزی انقلاب بهائیان توانستند با نفوذ، فعالیت سیاسی گسترده‌تری داشته باشند و در فتنۀ ۸۸ به طور رسمی وارد عرصۀ مقابله با نظام اسلامی شوند. اعترافات عوامل بهائی فعال در فتنۀ ۸۸ را مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۰ در کتابی با نام مجموعه اعترافات فتنه هشتادوهشت (جلد اول) نقش بهائیت در فتنۀ ۸۸ منتشر کرده است.

    همیشه مُبلّغ باش
    یکی از مهمترین اصول فعالیت بهائیان تبلیغ آئین بهائیت است و این کار از دوران خردسالی و حدوداً ۳ سالگی آغاز می شود و هر بهایی موظف است تمام تلاش خود را برای جذب سایر افراد و بخصوص مسلمانان به این فرقه را انجام دهد. بهائیت با به دست گرفتن سکان برخی مهد‌کودک‌ها و آموزشگاه‌هایی که کودکان در آنجا حضور فعالی دارند، سبک زندگی و نگاه بهائی را در کودک نهادینه می‌کنند تا با بزرگ شدن و ورود آن‌ها به عنوان جوانان به بدنه جامعه، تبدیل به جاده‌صاف‌کن‌های بهائیت شوند. این شیوه، یکی از کارآمدترین طرق جذب بوده و موجب می‌شود شخصیت فرد از همان کودکی همسو با تشکیلات شکل گرفته و حتی نیاز به فعالیت‌های هزینه‌بر در سطح کلان را تا میزان چشم‌گیری کاهش می‌دهد.

    در ایران بهائیان موسسات آموزشی و پایگاه مشخصی ندارند اما در مهدکودک‌های خانگی و بدون مجوز، خانواده‌هایی را که از ماهیت اصلی این فرقه یا بهایی بودن کادر آموزشی بی‌خبرند به دام انداخته و اهداف خود را پیش‌می‌برند و بعضاً در کلاس‌های هنری و موسیقی نیز شاهد فعالیت بسیار عناصر این تشکیلات هستیم. آموزش رقص،آموزش موضوعات جنسی برای کودکان، بازی های مختلط با هدف قبح زدایی از ارتباط دخترو پسراز سنین خردسالی، آموزش مفاهیم بهائیت در بین کودکان مناطق محروم به بهانه کمک در روستاهای محروم از جمله اقدامات این فرقه است. جالب آنکه برخی خانواده های متدین و مذهبی نیز از روی بی اطلاعی و بی خبری به دام این فرقه می افتند و برای مدتی تربیت فرزندشان به دست تعالیم بهائیت قرار می گیرد.

    پوشش در قالب فعالیت خیر خواهانه
    در اسفند ماه سال ۱۳۸۹ خبرگزاری ایسنا خبری را به نقل از دادستان عمومي وانقلاب بَم منتشر می کند که تعدادي از عناصر فرقه ضالّه بهائيت در پوشش کارهاي آموزشي، فرهنگي در مهد کودک‌هاي بم، کرمان و تهران به ترويج وگسترش برنامه هاي خود مي‌پرداختند.(( به گزارش ايسنا، محمدرضا سنجري توضیح می دهد: بررسي‌هاي انجام شده حاکي از وجود شبکه گسترده و اقدامات پيچيده‌اي است که اين افراد با دستور از مرکز برنامه هاي گوناگون خود را در قالب آن پيگيري و پياده مي کردند. وي از نفوذ اين گروه در يکي از نشريات محلي استان كرمان هم خبرداده بود که القاء مطالب و ديدگاه‌هاي فرقه بهائيت در قالب داستان و قصه هاي کودکانه از اقدامات اين افراد در نشريه مذکور بوده است.))جالب است بدانیم که نفوذ این فرقه از سال ۱۳۸۲ یعنی بعد وقوع زلزله بم است درست زمانی که این منطقه نیازمند انجام اقدامات فرهنگی، اجتماعی بوده و این فرقه گمراه از این فرصت نهایت استفاده را کرده تا برنامه های خود را پیاده کند.

    شبکه تلویزیونی لندن نشین
    شاید بتوان شبکه تلویزیونی «من و تو» را بهایی‌ترین رسانه فارسی زبان ماهواره ای عنوان کرد. این رسانه بیشترین سهم را در ترویج اندیشه بهایی و اهداف ضد دینی دارد. اوج آشکار سازی بهایی بودن این شبکه در آگهی ای که عضو این شبکه در وبلاگش بعنوان آگهی استخدام منتشر کرد، خود را نشان داد. او شرط اصلی برای پذیرفته‌شدن به عنوان مجری در این شبکه را اعتقاد راسخ به فرقه بهائیت، مخالفت با جمهوری اسلامی ایران و آمادگی داشتن برای عریان شدن عنوان می‌کند. شبکه تلویزیونی من و تو بر خلاف شبکه هایی چون بی بی سی خیلی مستقیم‌تر و صریح تر، ارزش های غربی و بهایی را جزو برنامه‌های خود قرار می دهد و در ترویج سبک زندگی غربی و ضدیت با اسلام مانند بهایت جدی است(تبیان).

    با این حال در سایر رسانه‌ها نظیر بی بی‌سی فارسی و صدای امریکا که با جمهوری اسلامی در ضدیت هستند نیز می توان به خوبی ردپایی از بهائیت یافت. این شبکه تلویزیونی به تازگی مسیری را دنبال می‌کند تا از طریق آن تمام نماد های اصیل فکری و فرهنگی ایرانی را تخریب کند به عنوان مثال می‌توان به تشویق مخاطبان برای همزیستی با سگ!، تخریب جایگاه خانواده و بویژه تقدس مادرو ترویج ارتباط‌های نامشروع برای نوجوانان اشاره کرد.بهائیت که این روزها در رسانه‌های غربی از آنها با عنوان جماعت مظلوم و ساکت در ایران یاد می‌شود، پیشینه درازی در کشتار و تحت فشار قرار دادن خانواده‌های ایرانی دارد که غیر قابل انکار است. بهائیت در ایران پیش از پیروزی انقلاب، با حمایت‌های مالی و معنوی کشورهای مختلف مانند انگلستان، روسیه تزاری و رژیم صهیونیستی جان گرفت تا راهی باشد برای تفرقه میان شیعیان و به انحراف کشیدن موضوع مهدویت و انتظار.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “بهائیت، فرقه ای صهیونیستی که خانواده ایرانی را هدف گرفته است”
    1. خیلی عالی و مفید بود.
      از این دست مطالب رو بیشتر انتشار کنید.

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.