حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3005 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • برگزاری مراسم گرامیداشت هفتادو چهارمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین
    ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
    شناسه : 10410
    بازدید 1301
    17
    دریانیوز// مراسم گرامیداشت هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین و معرفی سرکنسول جدید چین در هتل هرمز بندرعباس برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز// مراسم گرامیداشت هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین و معرفی سرکنسول جدید چین در هتل هرمز بندرعباس برگزار شد.

    شو وی سرکنسول جمهوری خلق چین در بندرعباس گفت: دوستی چین وایران سابقه طولانی دارد به طوریکه در اوایل قرن ۱۵ میلادی مبادلات با ایران از طریق جاده ابریشم آغاز شد و پس از تاسیس جمهوری خلق چین و به خصوص پس برقراری رابطه دیپلماتیک بین دو کشور به نتایج قابل توجهی از اعتماد متقابل سیاسی، همکار های فرهنگی ، تجاری دست یافتیم.

    احسان کامرانی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ضمن تبریک هفتاد وچهارمین سالگرد تأسیس جمهوری خلق چین و استقبال از سرکنسول جدید چین در بندر عباس گفت: دو ملت چین و ایران از زمان های دیرینه، از دوران جاده ابریشم تا کنون باهم در ارتباط هستند و همواره نگاه های بین المللی بین دو ملت وجود دارد.

    وی افزود: استان هرمزگان از ۷۵ کشور دنیا بزرگتر است و به خودی خودی استانی بی نظیری در کشور محسوب می شود زیرا منابعی که یکجا و به صورت متمرکز در استان است در کمتر استان کشور پیدا می شود.

    کامرانی ادامه داد: ظرفیت مهم استان هرمزگان، اقتصاد دریا محور آن می باشد و این استان در مرض توسعه شتابان است که به واسطه آن رشد اقتصادی و رشد سرمایه گذاری چشمگیری داشته است.

    معاون سیاسی، امینیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اگر اکنون در حوزه گردشگری، انرژی ، فولاد،… در مقام سوم هستیم قطعا در ۳ سال آینده به مقام اول خواهیم رسید ومطئنا چین هم با اطلاعات و آگاهی کامل این استان را جهت ایجاد کنسولگری انتخاب نموده است که حتما این همکاری ها به نفع هر دو ملت خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه در برنامه سند ۲۵ساله، هرمزگان در همه حوزه ها نقش برجسته ای دارد از جمله: محیط زیست، حمل و نقل و تجارت و بازرگانی حتی تمام حوزه های دانشگاهی، افزود: در هرمزگان حدود ۵۲ واحد دانشگاهی داریم که می تواند به سرعت توسعه کمک کند چراکه نیروی استانی عامل اساسی توسعه است.

    کامرانی خاطرنشان کرد: امیدواریم که پارک های علم و فناوری چین و هرمزگان با سرعت بیشتری عمل کنند و بتوانیم هم تبادل دانشجو و هم تبادل استاد در دانشگاهی همتراز دانشگاه های استان، در چین داشته باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.