حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • افزایش امیدواری بندرعباسی‌ها  به خانه‌ دار شدن
    ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۰۳
    شناسه : 9424
    بازدید 1258
    11
    دریانیوز// بالاخره بعد از گذشت بیش از یک سال ونیم از آغاز طرح نهضت ملی در کشور، اعلام شد که عملیات تسطیح اراضی جهت اجرای این طرح در بندرعباس نیز آغاز شده است و انتظار می رود در روزهای آتی نیز عملیات ساخت وساز نیز اجرایی شود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// بالاخره بعد از گذشت بیش از یک سال ونیم از آغاز طرح نهضت ملی در کشور، اعلام شد که عملیات تسطیح اراضی جهت اجرای این طرح در بندرعباس نیز آغاز شده است و انتظار می رود در روزهای آتی نیز عملیات ساخت وساز نیز اجرایی شود.
    طرحی که اگر در سال ۱۴۰۰ وارد فاز اجرا شده بود، بطور حتم تاکنون واحدهای مسکونی به متقاضیان واجدشرایط واگذار شده بود و امروز با بحران مسکن در این شهر مواجه نبودیم که بسیاری از اقشار بدلیل حبابی بودن قیمت و رهن واجاره، توان خرید یا تبدیل به احسن ملک ورهن واجاره را ندارند و هیچگونه نظارتی نیز در این حوزه وجود ندارد. اکنون که قرار است عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس اجرایی شود، مردم انتظار دارند بگونه ای عمل شود تا متقاضیان هرچه سریعتر صاحبخانه شوند و مشکل مسکن آنها از بین برود.
    اگر که اراضی نهضت ملی مسکن در بندرعباس به متقاضیان واگذار شود، بطور حتم املاک با قیمت کمتر و در کمترین زمان ممکن چندماهه ساخته خواهد شد و بسیاری از مستاجران وبی خانمان ها، خانه دار می شوند که باعث ازبین رفتن حباب قیمت مسکن ورهن واجاره خواهد شد. موضوع دیگر اینکه برخی از متقاضیانی که در طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس در تیرماه سال گذشته ثبت نام کرده اند وهمچنان در انتظار تایید هستند وآنها فرم ج‌شان سبز است و تاکنون از هیچگونه زمین یا مسکن دولتی استفاده نکرده اند و فاقد ملک هستند و همچنان درخواست شان برای مسکن تایید نشده و پاسخ مناسبی نیز به آنها در خصوص علت عدم تاییدشان داده نمی‌شود وانتظار می رود متولیان مربوطه سازوکاری بیندیشند تا متقاضیان بصورت تلفنی یا اینترنتی و حضوری بتوانند از دلایل عدم تاییدشان مطلع شوند و یا به آنها پیامک شود تا اگر نیازی به اقدام خاصی باشد، بتوانند در این بخش اقدام کنند. مبحث بعدی ثبت نام از متقاضیانی که در سال گذشته ثبت نام نکرده اند و متقاضی ثبت نام هستند که ضرورت دارد برای این افراد نیز تدبیری اندیشیده شود تا بتوانند در این طرح ملی ثبت نام نمایند و در دولت سیزدهم خانه دار شوند و وعده رئیس دولت برای احداث مسکن برای افراد فاقد مسکن محقق شود. برخی از خانواده های سه فرزندی و بیشتر نیز در بندرعباس همچنان منتظر اعطای زمین هستند و حال که تسطیح اراضی آغاز شده است، آنها امیدوارند واگذاری اراضی به آنها نیز سریعتر آغاز شود و این وعده دولت به خانواده های سه فرزندی و بیشتر در بندرعباس نیز محقق شود. انتظار می رود با اجرای دقیق و جهادی طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس، بخشی از چالش‌های حوزه مسکن در این شهر برطرف شود و مردم بیش از پیش به خانه دار شدن امیدوار شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.