حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3035 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • افتتاح ۳۰ کلاس درس تا مهرماه در بندرعباس
    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۴
    شناسه : 9818
    بازدید 1236
    9
    سرپرست اداره‌کل نوسازی مدارس هرمزگان در بازدید از روزنامه دریا خبر داد دریانیوز// سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان گفت: روزنامه دریا برای استان هرمزگان یک برند محسوب می‌شود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان گفت: روزنامه دریا برای استان هرمزگان یک برند محسوب می‌شود.
    به گزارش خبرنگار دریا ؛ مهدی باوقار زعیمی در بازدید از روزنامه دریا افزود: مرحوم ایوب دبیری‌نژاد یکی از فعالان عرصه خبر در استان هرمزگان بودند که نامشان جاویدان خواهد ماند.باوقار زعیمی اظهارداشت: در گذشته کار کردن در رسانه بسیار سخت بود اما امروز فعالیت در این عرصه آسان‌تر شده است. وی بیان کرد: برای اینکه بتوان در این عرصه فعالیت کرد و موفق بود علاقه و عشق به این کار باید وجود داشته باشد. باوقار عنوان کرد: از ابتدای فعالیت نوسازی مدارس در استان هرمزگان، فعالیت‌های زیادی توسط مدیران این اداره کل در سطح استان انجام شده است و همه تلاش کرده‌اند که بتوانند به جامعه هدف که دانش‌آموزان هستند خدمت نمایند.

    باوقار خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان هرمزگان ۲هزار کلاس درس تخریبی وجود دارد که سالانه ۱۰ درصد به این کلاس‌های تخریبی اضافه می‌شود به همین دلیل است که تاکنون کلاس‌هایی که ساخته می‌شد جوابگوی نیاز استان نبوده است چرا که هر چقدر کلاس ساخته شود باز به تعداد تخریبی‌ها اضافه می‌شود. وی ادامه‌داد: در حال حاضر افراد زیادی از جمله استاندار هرمزگان، مدیران صنایع و … برای ساخت مدرسه در استان در تلاش هستند تا بتوانیم مشکل کمبود کلاس درس در استان را برطرف نماییم. باوقار عنوان کرد: استان هرمزگان به عنوان استان پایلوت در بحث ورود صنایع به مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه مدرسه‌سازی ورود کرده است و تاکنون نیز نتایج خوبی در این مورد حاصل شده است.

    سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای نخستین بار اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در زمینه ساخت مدرسه در استان ورود کرده است. همچنین جامعه لنج‌داران استان نیز ۷ مدرسه در استان خواهند ساخت و ما به دنبال شناسایی ظرفیت‌های جدید برای ورود به امر مدرسه‌سازی هستیم. این مسئول خاطرنشان کرد: تا مهر ماه سال جاری در بندرعباس سی کلاس درس به کلاس‌های درس این شهر اضافه می‌شود و تلاش داریم تا مهرماه سال آینده نیز پنج مدرسه با صد کلاس درس به مدارس استان اضافه شود که با این اقدام، انقلابی در تعداد کلاس‌های درس شهر بندرعباس به وجود خواهد آمد.وی بیان کرد: استاندارد سرانه فضای آموزشی ۸/۳۹ مترمربع می‌باشد که در حال حاضر متوسط سرانه کشوری ۵/۵ مترمربع بوده و در شهر بندرعباس این سرانه زیر سه مترمربع است.باوقار اضافه کرد: اکنون در شهرهای بندرعباس، میناب و قشم با کمبود سرانه فضای آموزشی مواجه هستیم و در برخی شهرهای استان از میزان استاندارد، سرانه بالاتری داریم.

    در ادامه یعقوب دبیری‌نژاد مدیرمسئول روزنامه دریا در این دیدار گفت: در سال‌های اخیر فعالیت‌های نوسازی مدارس استان بسیار چشمگیر بوده و حرکت‌های خوبی برای ساخت مدرسه در استان انجام شده‌است. دبیری‌نژاد اظهارداشت: ما نیز در کنار اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هستیم تا این اداره‌کل بتواند به هدف اصلی خود که مدرسه‌سازی برای دانش‌آموزان است دست پیدا نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.