حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • افتتاح انجمن جوانان کارآفرین اتاق بازرگانی هرمزگان
    ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
    شناسه : 13019
    بازدید 1155
    6
    دریانیوز// انجمن جوانان کارآفرین اتاق بازرگانی هرمزگان در بندرعباس افتتاح شد. رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان در مراسم افتتاح انجمن جوانان کارآفرین این اتاق گفت: از سال 1398 که اتاق بازرگانی هرمزگان با دیدگاه و هیئت نمایندگان جدید فعالیتش را آغاز کرد، یکی از ارکان آن ایجاد انجمن های مختلف در سطح استان هرمزگان برای پیشرفت اقتصاد و کارآفرینی بود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// انجمن جوانان کارآفرین اتاق بازرگانی هرمزگان در بندرعباس افتتاح شد. رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان در مراسم افتتاح انجمن جوانان کارآفرین این اتاق گفت: از سال ۱۳۹۸ که اتاق بازرگانی هرمزگان با دیدگاه و هیئت نمایندگان جدید فعالیتش را آغاز کرد، یکی از ارکان آن ایجاد انجمن های مختلف در سطح استان هرمزگان برای پیشرفت اقتصاد و کارآفرینی بود.

    محمدرضا صفا افزود: انجمن جوانان کارآفرین اتاق بازرگانی هرمزگان به همت جوانان بازرگان و کارآفرین اتاق بازرگانی استان ایجاد شده است.صفا اظهار داشت : امیدوارم که این انجمن پایه جذب جوانان نخبه کارآفرین باشد و این قول را به مجموعه انجمن جوانان کارآفرین استان هرمزگان می دهم که اتاق حمایت های بی دریغی که از سایر انجمن ها داشته وحتی بیشتر را از این انجمن نوپا داشته باشد.وی خاطرنشان کرد : هدف اصلی از راه اندازی این انجمن این بوده که جوانانی که وارد چرخه تجارت و بازرگانی و صنعت و معدن و کشاورزی می شوند، با ابعاد کارهای اجتماعی و اقتصادی و زیرساخت های اقتصادی که مشخص شده، آشنایی بیشتر ی پیدا کنند.

    رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان تصریح کرد: در رابطه اعتبارات و نیازهای مالی انجمن، حمایت های کاملی را خواهیم داشت.صفا از راه اندازی دو انجمن صنایع و کارآفرینان بانوان استان تا سه ماه آینده در اتاق بازرگانی هرمزگان خبر داد.وی گفت: هدف اتاق از راه اندازی این انجمن ها ایجاد اشتغال و کارآفرینی و امورات پایه ای در این بخش هاست.صفا گفت: در حال حاضر دفتر فعالیت را برای انجمن جوانان کارآفرین اتاق بازرگانی هرمزگان رهن کرده ایم و بدنبال خرید مکانی جهت استقرار وفعالیت تمام انجمن های تخصصی اتاق بازرگانی هستیم.

    وی گفت: اتاق بازرگانی تجربیاتش را در اختیار نسل جوان این انجمن قرار می دهد و حمایت های مالی و… را خواهد داشت تا جوانان عضو انجمن در حوزه های مختلف رشد کنند. نایب رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان نیز گفت: اتاق بازرگانی ایران واستان به جوانان توجه ویژه ای داشته است و به همین دلیل انجمن جوانان کارآفرین را تشکیل داده ایم. حسن روحانی افزود : یکی از امتیازاتی که می تواند این تشکل داشته باشد، این است که بتواند پیوند بین تجربه و خلاقیت و نوآوری را بوجود بیاورد که با توجه به روحیه اعضای جوان انجمن، این مهم هم در اتاق بازرگانی استان محقق می شود.

    وی گفت: اتاق ها نقش مشورتی را دارند و انجمن بایستی وظیفه اش را که بحث مشورتی است به دستگاه های حاکمیتی در جهت اتخاذ تصمیات بهتر در حوزه کارآفرینی منتقل کند تا بهتر مشخص شود که جوانان امروز احتیاج به چه نوع کارآفرینی وزیرساخت هایی دارند که در گذر زمان با توجه به تکنولوژی، ارتباطات و مواردی که برای دنیای مدرن است را بتوانند بوجود آورند و فکر می کنم که انجمن جوانان کارآفرین به درستی تشکیل شده است و اتاق هم حمایت های لازم خواهد داشت. وی افزود: در حوزه تجارت واقتصاد و… در بخش آکادمیک، همیشه جوانان در خط مقدم قراردارند، اما تجربه که در حوزه اقتصاد وجود دارد، تلفیقی از حضور جوانان و افراد باتجربه است که به پویایی اقتصادی کمک می کند.

    سینا راد رئیس انجمن جوانان کارآفرین اتاق بازرگانی هرمزگان نیز در این مراسم با قدردانی از حمایت های رئیس و سایر اعضای اتاق بازرگانی هرمزگان برای تشکیل این انجمن گفت :براساس اساسنامه انجمن جوانان کارآفرین اتاق بازرگانی هرمزگان، جوانان تا سن ۳۹ سالگی می توانند عضو انجمن شوند. راد تصریح کرد: حوزه فعالیت انجمن در سطح استان است و اعضای جوان و باانگیزه و پرانرژی انجمن جوانان کارآفرین از تجربیات اعضای باتجربه اتاق بازرگانی هرمزگان نیز بهره مند می شوند تا به رشد و پویایی لازم برسند و مهارت های مدیریتی و کارآفرینی را بیاموزند.

    وی گفت: انجمن نوپای جوانان کارآفرین بر اساس قانون بهبود محیط کسب و کار تاسیس شده است. به گفته وی در بین ۳۲ اتاق بازرگانی در کشور، نهمین انجمن جوانان کارآفرین در اتاق بازرگانی هرمزگان فعالیت خود را آغاز کرده است که در بهمن سال گذشته این انجمن تاسیس شد. وی گفت: از مسئولان تقاضا می کنیم برای رفع موانع و کمک به پیشرفت کارآفرینی در کنار ما باشند و امیدواریم با تشکیل این انجمن برای جوانان مستقل، تقویت فضای کسب و کار را داشته باشیم.

    رییس پارک علم وفن آوری استان هم گفت : حمایت از کارآفرینان و فناوران یکی از وظایف ماست و از این انجمن هم حمایت های را خواهیم داشت و چنین انجمن هایی کمک می کند برای رفع مشکلات حوزه های مختلف کارآفرینی و این پارک به عنوان نهاد تسهیلگر، حمایت و کمک هایی را برای شکل گیری و توسعه کسب و کارها و حمایت از کارآفرینان را خواهد داشت.علیرضا نصیری گفت: هم پوشانی بین فعالیت های این انجمن و پارک علم وفن آوری استان وجود دارد.وی تصریح کرد: امکانات پارک وظرفیت پارک علم وفن آوری را در اختیار انجمن جوانان کارآفرین اتاق بازرگانی هرمزگان قرار می دهیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.