حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اطلاعیه حجت الاسلام عبادی زاده درباره عدم کاندیداتوریش در انتخابات خبرگان
    ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۵۶
    شناسه : 11842
    بازدید 1247
    8
    دریانیوز//حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در اطلاعیه آورده: امانت شریف و منیع نمایندگی ولی امر مسلمین مدظله العالی در استان، مسئولیتی بس بزرگ است که تمرکز اینجانب برآن مرا از فکر ورود به عرصه های دیگر به تردید می‌انداخت.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در اطلاعیه آورده: امانت شریف و منیع نمایندگی ولی امر مسلمین مدظله العالی در استان، مسئولیتی بس بزرگ است که تمرکز اینجانب برآن مرا از فکر ورود به عرصه های دیگر به تردید می‌انداخت.
    حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در اطلاعیه ای درباره عدم کاندیداتوریش در انتخابات خبرگان اطلاعیه ای صادر کرد.

    متن این اطلاعیه بدین شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    لازم می‌دانم از باب حدیث شریف رضوی (ع) که فرمودند: « مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏» از همه بزرگان و مردم عزیز استان که با اظهار لطف و محبت خود نسبت به این خادم کوچکشان در دعوت از اینجانب برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری این فرزند خود را مشمول محبتهای خود نموده تشکر و قدردانی نمایم. خدمت به مردم در هر مسئولیتی امانتی الهی است که انسان از عهده شکرش برنمی‌آید.

    امانت شریف و منیع نمایندگی ولی امر مسلمین مدظله العالی در استان، مسئولیتی بس بزرگ است که تمرکز اینجانب برآن مرا از فکر ورود به عرصه های دیگر به تردید می‌انداخت تا آنکه حضور جمعی از فضلای استان هرمزگان برای کاندیداتوری خبرگان فرصتی شد تا در عزمم مصمم‌تر شده و زمینه ورود سایر فرزندان این استان در مسئولیتهای عالی را هموار نمایم.

    برای همه عزیزانی که خود را آماده حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نموده اند آرزوی موفقیت دارم. بی شک وظیفه اینجانب و همه بزرگان استان بویژه آحاد مردم شریف استان هرمزگان است تا با ادای وظیفه؛ یک انتخابات پرشکوه و در شان مردم فهیم استان هرمزگان را با مشارکت حداکثری رقم زده و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را مأیوس کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.