حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اشتغالزایی ۲۰ هزار بومی  در مسکن ملی بندرعباس   به کجا رسید؟
    ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۲۱
    شناسه : 10436
    بازدید 1231
    4
    دریانیوز// در نیمه مرداد امسال که عملیات رسمی احداث 15هزار واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس آغاز شد، استاندار هرمزگان اعلام کرد 20 هزار نفر در این طرح مشغول بکار خواهند شد و از پیمانکار ومشاور طرح خواست با دایر نمودن دفتری در شهر بندرعباس زمینه اشتغال 20هزار نفر نیروی بومی را در این طرح ملی فراهم نمایند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// در نیمه مرداد امسال که عملیات رسمی احداث ۱۵هزار واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس آغاز شد، استاندار هرمزگان اعلام کرد ۲۰ هزار نفر در این طرح مشغول بکار خواهند شد و از پیمانکار ومشاور طرح خواست با دایر نمودن دفتری در شهر بندرعباس زمینه اشتغال ۲۰هزار نفر نیروی بومی را در این طرح ملی فراهم نمایند. با گذشت حدود یک ماه و نیم اما هنوز مشخص نیست اشتغال ۲۰ هزار نفر در این پروژه در چه مرحله‌ای قرار دارد و چه اقدامی شده است؟ اگر که آنطور که استاندار هرمزگان به مشاور و پیمانکار تاکید کردند و آنها نیز فرمایش نماینده عالی دولت را بطور کامل اجرایی نمایند، بسیاری از هرمزگانی ها و هرمزگان نشینان در این طرح مشغول بکار می شوند و از طرفی دیگر عملیات ساخت وساز این پروژه نیز زودتر شروع خواهد شد. انتظار می رود وعده استاندار هرمزگان برای اشتغالزایی ۲۰ هزار هرمزگان در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس محقق شود.
    موضوع دیگر اینکه ضرورت دارد عملیات اجرایی واحدهای ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن بندرعباس زودتر شروع شود وهمزمان ساخت بیمارستان، مدارس، پروژه های ورزشی، فرهنگی، تفریحی و… نیز در این پروژه آغاز شود تا در سال آینده که بتدریج قرار است واحدهای مسکونی بر اساس امتیاز واریزی سهم آورده متقاضیان تحویل شان شود، مدرسه و… نیز آماده باشد تا دانش‌آموزان از مهرماه سال ۱۴۰۳ با خاطری آسوده در مدارس آنجا ثبت نام کنند و همچنین بایستی ساخت بیمارستان در این پروژه نیز زودتر اجرایی شود تا حداکثر در زمانی که این ۱۵هزار واحد واگذار می شود، بیمارستان نیز راه اندازی شود.استاندار هرمزگان در شورای مسکن استان هفته قبل نیز از تامین ۶۱۹ میلیاردی اعتبار به منظور ایجاد زیرساخت‌های آب و برق مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان خبرداد.
    نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن توجه ویژه ای به ساخت مدارس نیز داریم و بنا داریم مطابق ارزیابی اداره کل نوسازی مدارس، در دوره دبستان و متوسطه اول و دوم به میزان کافی مدرسه در طرح نهضت ملی مسکن ساخته شود.وی با تاکید بر اینکه بهترین زمین‌ها برای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده، اظهار داشت: تنها درخواستی که از مردم داریم این است که به موقع سهم آورده اولیه خود را واریز کنند تا بتوانیم با سرعت بیشتری کار ساخت منازل را به پیش ببریم، در صورت عدم واریز سهم اولیه احتمال حذف متقاضی و جایگزینی سایر متقاضیان وجود خواهد داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.