حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3035 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • از رای اولی ها تا سابقه دارهای انتخاباتی در انتظار جمعه
    ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
    شناسه : 13841
    بازدید 194
    5
    شور انتخاباتی درهرمزگان افزایش یافت دریانیوز// هرچه به روز جمعه ۱۱ اسفندماه و زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان‌رهبری نزدیک تر می شویم ، شورو نشاط مردم‌ هم برای شرکت در انتخابات بیشتر شده و شهرها و روستاها این‌روزها حال و هوای بارانی انتخابات دارد و مردم‌منتظرند تا در روز جمعه ، با حضور حداکثری شان در انتخابات و انداختن رای شان به صندوق ها حماسه ای دیگر را خلق کنند .
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// هرچه به روز جمعه ۱۱ اسفندماه و زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان‌رهبری نزدیک تر می شویم ، شورو نشاط مردم‌ هم برای شرکت در انتخابات بیشتر شده و شهرها و روستاها این‌روزها حال و هوای بارانی انتخابات دارد و مردم‌منتظرند تا در روز جمعه ، با حضور حداکثری شان در انتخابات و انداختن رای شان به صندوق ها حماسه ای دیگر را خلق کنند .

    اما از آن‌ طرف دشمنان انقلاب و نظام که هراس شان‌از این‌حضور بیشتر شده است، با جنگ‌رسانه ای و هزینه کرد زیاد تلاش می کنند مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند که مردم همواره نقشه های شان را نقش بر آب کرده اند و این جمعه نیز اینگونه خواهد بود و با حضور مردم و انتخاب اصلح، دشمنان قسم خورده را مایوس می کنند و‌ انتظار می رود مجلسی قوی برای ایرانی مقتدر تشکیل شود.

    مخالفان و دشمنان نظام به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند
    استاندار هرمزگان گفت: مخالفان حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو با ایجاد ده‌ها شبکه و رسانه و هزاران ساعت تولید محتوا و با تمام توان به دنبال کاهش میزان حضور مردم در انتخابات هستند، اما سوال این است اگر حضور مردم اهمیتی ندارد، چرا این بنگاه‌های رسانه‌ای و جبهه دشمن با تمام توان به دنبال کاهش مشارکت مردم هستند.مهدی دوستی استاندار هرمزگان در همایش مدیریت محلی و مشارکت سیاسی و در جمع دهیاران و بخشداران استان اظهار داشت: حضور مردم در میدان انتخابات بسیار حائز اهمیت است و بر همین مبنا مشارکت حداکثری مد نظر است.

    وی افزود: انتخابات و مشارکت در انتخابات همواره موافقان و مخالفان زیادی داشته و باید با بصیرت به این مسئله نگاه شود، باید بدانیم چه افرادی و با چه انگیزه‌ای مخالف حضور مردم در صحنه انتخابات هستند تا در مرحله بعد بتوانیم تصمیم بهتری بگیریم.استاندار هرمزگان گفت: مخالفان حضور مردم در انتخابات اجتماع دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله منافقان، تجزیه طلبان و خانواده فراری پهلوی که دارایی ملت را به یغما برده‌اند، هستند که تکلیف و سابقه آنان کاملا مشخص است.

    وی تصریح کرد: حفظ جمهوری اسلامی ایران که برای آن خون‌ ده ها هزار شهید از بهترین فرزندان این سرزمین ریخته شده بسیار مهم است، در سیره امامین انقلاب مبحث انتخابات و مشارکت حداکثری، جمهوریت و اسلامیت نظام وابسته به رای و مشارکت و انتخاب مردم است.دوستی گفت: مخالفان با ایجاد ده‌ها شبکه و رسانه و هزاران ساعت تولید محتوا و با تمام توان به دنبال کاهش میزان حضور مردم در انتخابات هستند؛ اما سوال این است اگر حضور مردم اهمیتی ندارد، چرا این بنگاه‌های رسانه‌ای و جبهه دشمن با تمام توان به دنبال کاهش مشارکت مردم هستند.

    وی ادامه داد: حضور در انتخابات در تمام ابعاد حائز اهمیت است، به ویژه در حوزه خارجی که اکثر کشورهای همسایه ما دارای تنش و درگیری هستند و ایران اسلامی در آرامش و امنیت قرار دارد، مشارکت حداکثری هم به عرصه میدان و هم به عرصه دیپلماسی کمک می کند با دستان بازتر برای استحکام کشور تلاش کنند.

    استاندار هرمزگان گفت: مشارکت در انتخابات صرفا یک حق نیست، بلکه یک وظیفه است که به واسطه آن افراد اصلح برای قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین انتخاب و به کشور خدمت می‌کنند.وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به واسطه حضور همیشگی مردم در تمام مراحل جلو رفته و به درختی تنومند تبدیل شده و برای ادامه موفقیت‌ها نیازمند حضور و همراهی مردم است.

    شرکت در انتخابات همانند فرهنگ ایثار و شهادت دشمن شكن و قدرت افزاست
    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: شرکت در انتخابات همانند فرهنگ ایثار و شهادت در راه حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب ارزشمند و ستودنی است. احسان کامرانی در یادواره شهدای امدادگر استان با حضور حجت الاسلام معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهدای سرافراز امدادگر عنوان کرد: رشد، بالندگی، توسعه و آبادانی ایران اسلامی مرهون جان فشانی های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و خانواده های معظم آنها است.

    وی افزود: شهدا مظهر استقامت و صبوری ملت ایران در برابر ظلم و تجاوزگری مستکبران هستند.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور مرهون شهدا است که زمینه ساز اعتلای ایران اسلامی شده است.وی با اشاره به حماسه حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲بهمن، خاطرنشان کرد: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاها در گرامیداشت ۴۵ سالگی انقلاب رویدادی بی نظیر در پاسداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران بود.

    کامرانی در همین خصوص، اظهار داشت: مردم کشور و استان هرمزگان با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ دیگری در تاریخ افتخارات کشور ثبت نمودند که این اقدام ارزشمند آنها با تحسین رهبر معظم انقلاب همراه بود.وی در همین خصوص گفت: دشمنان در طی سال های اخیر با جنگ و ناتو رسانه ای خود القا می کردند که جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید، ولی با لطف خداوند و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مردم بصیر ایران ۴۵ سالگی انقلاب را جشن گرفتند.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی،افزود:صهیونیست ها با انجام وحشی‌گری ها علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و کشتار بی رحمانه هزاران زن و کودک فلسطینی زمینه اضمحلال و نابودی خود را بیش از پیش مهیا کرد.وی تصریح کرد: رژیمی که در غزه ماشین کشتار با حمایت های همه جانبه کشورهای غربی و انفعال دولت های اسلامی به راه انداخته است، قطعا در معرض نابودی قرار دارد.کامرانی با اشاره به صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی بی نظیر مردم ایران و برخورداری کشور از رهبری فرزانه و مدبر عامل اقتدار و صلابت ایران اسلامی در عرصه جهانی است.

    وی با اشاره به در پیش بودن رویداد بزرگ انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و با صلابت ملت بصیر ایران در انتخابات یازده اسفند بر اقتدار و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی بیش از پیش خواهد افزود.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: ارزش حضور در پای صندوق رای همانند فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی شهدا قدرت افزا و ارزشمند است و برای جلوگیری از هدر رفتن خون پاک شهدا حضور در پای صندوق رای ضروری است.

    ۴۰ هزار رای اولی در هرمزگان در انتخابات پیش‌رو مشارکت می‌کنند
    استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان حدود ۴۰ هزار رای اولی دارد که می‌توانند شور آفرین انتخابات امسال باشند. استاندار هرمزگان در حاشیه همایش رای اولی ها اظهار داشت: همایش رای اولی ها در بندرعباس برگزار شد، این استان حدود ۴۰ هزار رای اولی دارد که می‌توانند شور آفرین انتخابات امسال باشند.

    وی افزود: این نوجوانان با شور و شوقی که دارند پتانسیل دارند به عنوان موتور حرکت انتخابات باشند، در این مراسم انتخابات نمادین هم برگزار شد و رای اولی ‌ها با شیوه رای دادن هم آشنا شدند.استاندار هرمزگان گفت: حضور رای اولی ها و حضور سایر آحاد مردم در انتخابات بسیار مهم است .این حضور به اندازه ای مهم است که همه جبهه کفر و دشمنان نظام و انقلاب جمع شده‌اند و برای ضربه زدن به مردم و انقلاب متحد شده‌اند تا جلوی اراده ملت ایران بایستند.

    وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم سبب می‌شود جلوه عینی و عملی مردم سالاری دینی ایران به رخ دشمنان کشیده شود و هیمنه دشمنان بار دیگر پس از انقلاب سال ۵۷ در هم بشکند.نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: دانش آموزان هم مانند سایر اقشار جامعه می‌توانند در انتخابات شرکت و مهر تاییدی بر نظام مردم سالاری نظام اسلامی بزنند و با شور و شوق خود می‌توانند انتخابات را با شکوه تر کنند.وی ادامه داد: رای اولی بودن هم تمرین حضور در عرصه سیاسی است، دانش آموزان یاد می گیرند با انتخاب‌ها و تصمیمات خود زندگی را شکل دهند و آینده خود را بسازند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.