حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3035 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اجازه ندهید اراضی ملی به یغما برود
    ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
    شناسه : 8746
    بازدید 1250
    7
    دادرس بندرخمیر در دیدار با کارکنان منابع طبیعی این شهرستان: دریانیوز// به مناسبت هفته قوه قضائیه حسن کشت گر رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر به همراه کارکنان حفاظت این اداره با احمدرضا خواجه‌وندکوه دادرس بندرخمیر دیدار و گفتگو کردند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// به مناسبت هفته قوه قضائیه حسن کشت گر رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر به همراه کارکنان حفاظت این اداره با احمدرضا خواجه‌وندکوه دادرس بندرخمیر دیدار و گفتگو کردند.
    دادرس بندرخمیر در این دیدار گفت: کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری در حوزه بیت‌المال فعالیت می‌کنند که کار بسیار مهم و سختی است.احمدرضا خواجه‌وندکوه افزود: ضربه‌هایی که از آسیب به منابع طبیعی کشور وارد می‌شود زیاد و جبران آن سخت است و این جرایم آثار عمومی و ملی دارند.

    خواجه‌وندکوه اظهارداشت: کارکنان منابع طبیعی در برخورد با متصرفان جدی هستند و اجازه نمی‌دهند که این اراضی که متعلق به همه مردم است به یغما برود و ما نیز در کنار این نهاد هستیم تا از این اراضی صیانت صورت گیرد. وی عنوان کرد: کارکنان منابع طبیعی نسبت به اراضی ملی که بیت‌المال بوده حساس هستند و ما در جامعه به وجود چنین نیروهایی نیاز زیادی داریم.

    خواجه‌وندکوه بیان کرد: اگر احکامی که توسط ضابطین قضایی صادر شده به خوبی اجرایی می‌شود به خاطر وجود نیروهای خوبی مانند کارکنان منابع طبیعی است که بازوان ما و باعث دلگرمی مجموعه دادگستری هستند.وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های کارکنان منابع طبیعی بسیار زیاد است اما تا در بطن کار قرار نداشته باشیم این فعالیت‌ها دیده نمی‌شود.

    در ادامه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر گفت: یکی از بهترین نعمت‌های خداوند طبیعت و منابع طبیعی است که ما قدر آن را نمی دانیم و به راحتی از کنار آن عبور می‌کنیم.حسن کشت‌گر اظهارداشت: از جمله مشکلاتی که محیط زیست جهانی را با چالش جدی مواجه کرده است تخریب منابع طبیعی و در راس آن قطع درختان و تصرفات و تخریب منابع طبیعی می باشد که در این زمینه باید مقابله با این کار به صورت جدی صورت گیرد.

    کشت‌گر افزود: افزایش آلاینده‌ها، فرسایش خاک، رانش زمین، خالی شدن سفره‌های آب زیرزمینی، افزایش سیلاب‌های مخرب و گرمایش جهانی از جمله اثرات ناشی از تخریب منابع طبیعی در سطح جهان می باشد.

    وی عنوان کرد:تقویت پوشش گیاهی، ترسیب کربن و جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه‌ای، مقابله با بیابان‌زایی و تثبیت ماسه‌های روان و جلوگیری از پدیده گرد و غبار، توسعه جنگل، فضای سبز و بوستان های روستایی، توسعه زراعت چوب برای تامین بخشی از نیازهای چوبی کشور از جمله کارهایی است که با مقابله با تصرفات صورت خواهد گرفت و نقش دستگاه‌هایی مانند دادگستری در کنار منابع طبیعی بسیار مهم و حیاتی است.

    کشت‌گر گفت: تاکنون دادگستری و دادستانی شهرستان بندرخمیر اقدامات بسیار خوبی در زمینه رفع تصرفات اراضی ملی که بیت‌المال هستند انجام داده‌اند و همواره پشتیبان کارکنان منابع طبیعی در اجرای ماموریت‌های محوله در این زمینه بوده‌اند. قابل ذکراست؛ در این دیدار رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری بندرخمیر از حمایت‌های دادستان این شهرستان در زمینه رفع تصرفات تقدیر کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.