حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان برگزار شد
    ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
    شناسه : 11323
    بازدید 1720
    19
    دریانیوز//طی مراسمی با حضور دادستان کل کشور و استاندار هرمزگان آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//طی مراسمی با حضور دادستان کل کشور و استاندار هرمزگان آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان برگزار شد.

    در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمين محمد موحدی‌آزاد دادستان کل کشور، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمين محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان، یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس و جمعی از مسئولان استانی عارف اكبري به عنوان دادستان عمومي و انقلاب مركز استان هرمزگان معرفي شد.

    دادستان کل کشور در این آیین گفت: تکریم ارباب رجوع یکی از مسائل اصلی و جزو سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، ارباب رجوع را باید تکریم کرد این وظیفه اخلاقی و شرعی است مسئول در هر رده‌ای باید صعه صدر داشته باشد و از تندی پرهیز و احترام مردم را حفظ کند.
    وی تصریح کرد: دادستان باید بر قانون مندی تمرکز کند همه مردم را با قانون آشنا کند و در این زمینه از ظرفیت رسانه‌ها هم باید استفاده شود چرا که هر چه میزان آشنایی مردم با حقوق و مقررات بیشتر شود میزان ورودی پرونده‌ها به دادگستری کاهش خواهد یافت.
    حجت الاسلام موحدی‌آزاد اظهار داشت: امروز مسئولان اجرایی و قضایی و تقننی انسجام بسیار خوبی در سطح ملی دارند و با همدلی مسائل را بررسی و تصمیم گیری می‌کنند این همدلی به استان‌ها هم تزریق شده و باید آن را تقویت کرد.
    دادستان کل کشور با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: امروز کودکان غزه در زیر بمب‌های آمریکایی له می‌شوند و امکان مداوا از آنها سلب شده دشمنان می‌خواهند اسلام جان نگیرد و انقلاب اسلامی که در آن نقطه نفوذ کرده، رشد نکند و مقاومت‌ها را بشکنند اما باید این مقاومت حمایت و تقویت شود تا رزمندگان جبهه را حفظ کنند و ارزش های اخلاقی و اسلامی و انسانی در جهان حاکم شود.
    وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه امروز نیاز داریم پرهیز از چالش آفرینی و سخنان تفرقه افکنانه است، کاندیداها باید از اقدامات چالش برانگیز پرهیز کنند افرادی که می‌خواهند در مجلس شورای اسلامی حضور یابند نباید سیاه نمایی کنند باید پیشرفت‌ها را بر اساس آمارها بیان کنند.

    رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز در این آیین با تقدیر از تلاش‌های استاندار هرمزگان در خصوص برخورد با پدیده قاچاق سوخت اظهار داشت: قاچاق سوخت آسیب‌های متعددی را برای جامعه به همراه دارد و اقدامات جدی در مقابله با قاچاق در استان به همت استاندار انقلابی در جریان است.
    قهرمانی با بیان این که بخشی از مشکلات کنونی ناشی از سهل انگاری‌های گذشته است، بیان داشت: ۱۶ کارمند به عنوان نماینده دادستان در ۱۶ جایگاه سوخت مستقر شده اند که از قاچاق ۴ میلیون لیتر در ۱۶ روز اخیر جلوگیری شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.