حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2934 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     1234567891011121314151617181920212223242526272829  
  • آغاز واگذاری ۲۰۰ قطعه‌ زمین مسکونی رایگان درمحله نایبند جنوبی
    ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۴:۴۸
    شناسه : 6519
    بازدید 1457
    11
    خدمت ارزشمندی دیگر از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بندرعباس ؛ دریانیوز// این نهاد انقلابی همیشه در حوزه‌های مختلف یاری گر محرومان بوده و خواهد بود و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// سرپرست اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان هرمزگان از آغاز واگذاری رایگان ۲۰۰ قطعه زمین فاقد سند که دارای کاربری مسکونی می‌باشد به ساکنان کم بضاعت و بی بضاعت محله نایبند جنوبی بندرعباس به عنوان هدیه رهبری به واجدین شرایط خبر داد و گفت: این اراضی باقی‌مانده سهم این نهاد در پلاک ۱۴ می‌باشد .

    محمد ایزدپناهی در گفت‌ وگو با خبرنگار روزنامه دریا در بندرعباس در این رابطه، اظهار کرد: در مرحله اول بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تعداد ۳۵۰ فقره اراضی مسکونی تحت مالکیت خود را در سال ۹۵ به صورت رایگان به ساکنان کم بضاعت و بی بضاعت محله نایبند جنوبی واگذار کرده بود.وی در ادامه افزود: نزدیک به ۲۰۰ فقره دیگر از این اراضی جهت واگذاری باقی مانده بود که با پیگیری‌های این اداره کل موفق شدیم مجوزات لازم جهت واگذاری اراضی باقی مانده را با مساعدت خوب رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور اخذ کنیم .

    سرپرست اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه محله نایبند جنوبی بندرعباس یکی از محلات کم برخوردار و قدیمی شهر بندرعباس است، خاطر نشان کرد: واگذاری رایگان اراضی سهم این نهاد انقلابی به ساکنان می تواند به تقویت توان اقتصادی خانواده‌های ساکنان در این محله کمک شایانی کند. وی واگذاری این اراضی را در راستای منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) با هدف حمایت از محرومین و افراد ضعیف جامعه عنوان کرد و بیان داشت: این نهاد انقلابی همیشه در حوزه‌های مختلف یاری گر محرومان بوده و خواهد بود و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

    ایزد پناهی با بیان اينکه مراحل واگذاری این اراضی آغاز شده است، گفت: از ساکنین مسکونی فاقد سند در محله نایبند جنوبی بندرعباس که در پلاک ۱۴ اراضی سهم این نهاد قرار دارند جهت تکمیل پرونده به اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان هرمزگان مراجعه کنند. سرپرست اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان هرمزگان در پایان با اشاره به اخذ مجوزات واگذاری در محلات اسلام آباد وحسین آباد بندرعباس ازساکنان در این دو محله خواست تا نسبت به پیگیری سیر مراحل واگذاری اراضی دراختیار اقدام کنند .

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “آغاز واگذاری ۲۰۰ قطعه‌ زمین مسکونی رایگان درمحله نایبند جنوبی”
    1. ما هم بالای ۵۰ سال است که در مجله نایبند جنوبی ساکن هستیم. اما جز پلاک ۱۴ محصوب نمی‌شویم!!؟ و سند شامل تعدادی اندک که اتفاقا قدیمی‌ترین افراد محله هم هستند نمی‌شود….
      کجاست عدالت..؟!

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.