حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3008 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • آغاز ماراتن کاندیداهای انتخابات مجلس
    ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۱۳
    شناسه : 13767
    بازدید 1144
    7
    دریانیوز// در حالی از امروز تبلیغات رسمی کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی آغاز شده و این تبلیغات تا هفته آینده ادامه دارد که انتظار می رود مردم از این فرصت برای آشنایی بیشتر با کاندیداهای مجلس استفاده کنند و در روز جمعه ۱۱ اسفندماه با حضوری حداکثر، نمایندگان اصلح را به خانه ملت بفرستند تا مدافع حقوشان باشند و از منافع و مصالح کشور دفاع کنند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// در حالی از امروز تبلیغات رسمی کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی آغاز شده و این تبلیغات تا هفته آینده ادامه دارد که انتظار می رود مردم از این فرصت برای آشنایی بیشتر با کاندیداهای مجلس استفاده کنند و در روز جمعه ۱۱ اسفندماه با حضوری حداکثر، نمایندگان اصلح را به خانه ملت بفرستند تا مدافع حقوشان باشند و از منافع و مصالح کشور دفاع کنند.

    رسانه های غربی و دشمنان جمهوری اسلامی از ماه‌های گذشته سناریوی تحریم انتخابات و کم رنگ‌کردن حضور مردم در این انتخابات را کلید زده اند، غافل از اینکه مردم هیچگاه فریب تبلیغات مسموم این رسانه ها را نخواهند خورد و با حضور حداکثری در این دوره از انتخابات مجلس و خبرگان رهبری ، حماسه ای دیگر را می آفرینند و دشمنان را ناامید می کنند. از طرفی دیگر مردم ایران‌اسلامی اما بایستی تلاش کنند با آشنایی بیشتر با برنامه ها و کارنامه عملکردی کاندیداها ، بهترین، متخصص و متعهدترین و شجاع ترین آنها را انتخاب کنند تا مجلسی قوی و مقتدر و در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم و منافع و مصالح مردم و کشور و نظام را فدای منافع و مصالح خودشان و دوستان و نزدیکان شان نکنند .

    بیشتر کسانی که در انتخابات شرکت می کنند ، بطور حتم کارنامه عملکردی دارند و با مطالعه ،تحقیق و بررسی این کارنامه می توان انتخاب مناسبت تری را در بین کاندیداها داشت. کسانی که در تبلیغات شان قانون شکنی می کنند و با تخریب و توهین رقبا و… می خواهند صندلی مجلس را تصاحب کنند، بطور حتم نمی توانند نمایندگان مردمی باشند و بعد از جمعه انتخابات، مردم را نیز فراموش می کنند که چنین کاندیداهایی شایستگی نمایندگی مردم را ندارند وبه همین دلیل مردم باید به کسانی رای دهند که به قانون و شرع مقید هستند و بر پیگیری امورات مردمی تلاش می کنند.

    کسانی که در گذشته و اکنون مردم دار ومقید به قانونمداری نبوده ، بطور حتم‌نمی توانند پس از انتخابات نیز قانون‌مدار و مردم دار باشند و مردم به چنین کاندیداهایی نباید رای دهند. در استان هرمزگان نیز که رقابت بین کاندیداهای مجلس از امروز همزمان با سراسر کشور بصورت رسمی شروع می شود، مردم‌بایستی در انتخاب شان ، بررسی و تحقیق را مدنظر داشته باشند و با شناخت کافی به کاندیداها رای دهند. بایستی کسانی به عنوان نماینده هرمزگانی ها و هرمزگان نشينان وارد مجلس شوند که منافع موکلان شان را فراموش نکنند و بدنبال خروج هرمزگان از فقر وفلاکت و بیکاری، تبعيض و بی عدالتی و… باشند .

    بایستی کسانی هم‌که در حال حاضر نماینده هستند و کسانی که سمت های اجرایی و … داشته اند، به مردم از برنامه ها و کارنامه عملکردی شان‌بصورت شفاف بگویند تا مردم‌بتوانند انتخاب مناسب تری داشته باشند. برای رای اولی ها نیز بایستی فرصت آشنایی با کاندیداها فراهم‌شود تا آنها نیز بتوانند جشن‌تکلیف سیاسی شان‌را با انتخاب بهترین ها جشن‌بگیرند. انتظار می رود در این دوره از انتخابات، مردم‌به کاندیداهای اصلح رای دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.