حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3005 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • آبِ آب شیرین کن قشم به لافت و ۱۱ روستای جزیره رسید
    ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
    شناسه : 12007
    بازدید 1155
    4
    با تلاش های شبانه روزی آبفا و توجه ویژه دولت سیزدهم؛ دریانیوز// مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: وعده وزیر نیرو در سفر به جزیره قشم برای تامین آب شرب شهر لافت و ۱۱ روستای مسیر محقق شد و مشترکین این مناطق از آب شیرین کن «قشم مولد» تامین آب شدند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: وعده وزیر نیرو در سفر به جزیره قشم برای تامین آب شرب شهر لافت و ۱۱ روستای مسیر محقق شد و مشترکین این مناطق از آب شیرین کن «قشم مولد» تامین آب شدند.
    به گزارش خبرنگار دریا ؛ عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه وزير نيرو طى سفر كارى نورزى سال گذشته پس از درخواست مردم قول انعقاد قرارداد خريد تضمينى آب توليدى اين تأسيسات در راستاى ارتقاء تأمين و پايدارى آب مورد نياز اين منطقه داده بود، افزود: کلنگ اجرای خط انتقال در هفته دولت به دست استاندار هرمزگان به زمین زده شد و قرارداد خرید تضمینی به ظرفیت ۵ هزار متر مکعب به امضا رسید که خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی، این پروژه مهم تکمیل شد و مردم جزیره قشم شاهد تحقق یکی از وعده های مهم دولت سیزدهم با حمایت های وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت مهندسی و استاندار هرمزگان زودتر از موعد مقرر شدند.

    وی ادامه داد: عملیات اجرای خط انتقال از سایت قشم مولد به طول ۸ کیلومتر طی روزهای گذشته با انجام عملیات در دو شیفت روز و شب به پایان رسید و انتقال آب به مخزن «پی پشت» با موفقیت انجام شد. به گفته مدیرعامل آبفا، در حال حاضر، انتقال ۵ هزار متر مکعب آب در شبانه روز از سایت قشم مولد برنامه ریزی شده است که باعث بهبود وضعیت آب شرب جمعیتی بالغ بر ۱۹ هزار و ۲۹۱ نفر در جزیره قشم خواهد شد. حمزه پور، هزینه اجرای خط انتقال را ۹۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: علاوه بر اين هزينه، سرمايه گذارى انجام شده توسط بخش خصوصى جهت توليد اين ميزان آب شيرين بالغ بر ١٣٠ ميليارد تومان است.

    وی ادامه داد: اهمیت آبرسانی این پروژه تا جایی است که مدیرعامل فعلی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در مسئولیت قبلی(معاون راهبردی و بهره برداری شرکت مهندسی آبفاي کشور) در فصل تابستان سالجاري بصورت میدانی از این طرح بازدید و بر تسريع اجرای آن تاکید کرد که خوشبختانه نتیجه قابل قبولی در پی داشت. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با قدردانی از حمایت های استاندار هرمزگان گفت: استاندار هرمزگان ضمن پيگيرى جدى قرارداد خريد تضمينى و پشتيبانى در تأمين اعتبارات مورد نياز نقش موثرى در به ثمر رسیدن اين پروژه مهم و حياتى داشت. حمزه پور در پايان گفت: با وارد مدار شدن اين ظرفيت، طي دو سال دولت سيزدهم، ميزان توليد آب شيرين در اين شهرستان به بيش از ۴۰ درصد افزايش يافته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.