حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۲۰ هکتاری باغو آب و برق ندارد
    ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۴۰
    شناسه : 14712
    بازدید 167
    3
    رئیس شورای اسلامی روستای باغو: دریانیوز// رئیس شورای اسلامی روستای باغو در بخش مرکزی بندرعباس گفت: اراضی ۲۰هکتاری باغو آب و برق ندارد. میثم‌رحمتی در گفتگو با خبرنگار دریا درخصوص رهاشدن املاک‌ساخته شده در این اراضی ۲۰ هکتاری گفت: از سال ۷۲ این‌اراضی واگذار شده و تعدادی ملک هم‌ساخته شده که آب و برق و امکانات زیرساختی ندارند و در حال حاضر کسی در آن ها سکونت ندارد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس شورای اسلامی روستای باغو در بخش مرکزی بندرعباس گفت: اراضی ۲۰هکتاری باغو آب و برق ندارد. میثم‌رحمتی در گفتگو با خبرنگار دریا درخصوص رهاشدن املاک‌ساخته شده در این اراضی ۲۰ هکتاری گفت: از سال ۷۲ این‌اراضی واگذار شده و تعدادی ملک هم‌ساخته شده که آب و برق و امکانات زیرساختی ندارند و در حال حاضر کسی در آن ها سکونت ندارد.

    رحمتی با بیان اینکه برای اخذ انشعاب آب وبرق بایستی مالکان املاک اقدام کنند؛ اظهار داشت : درگذشته بیشتر قطعات به غیربومیان واگذار شده است و به همین دلیل اقدام مناسبی برای انشعاب آب و برق و سکونت در این‌منطقه صورت نگرفته است. وی افزود: تاکنون هیچ‌پرونده انشعاب آب وبرق تشکیل نشده و یا برای تمدید پروانه اقدام نگردیده است.

    رحمتی طرح برخی مباحث درخصوص قرارگرفتن این اراضی در حریم‌راه را رد کرد و گفت: اراضی ۲۰هکتاری باغو در حریم راه قرار ندارد و به همین دلیل هم به اشخاص واگذار شده است.وی گفت: داخل روستای باغو هم‌فقط یک‌مدرسه ابتدایی وجود دارد و بخاطر جمعیت دانش آموزی ۲۲نفری خروجی از ابتدایی به راهنمایی، در سایر مقاطع هیچ مدرسه ای نداریم. رحمتی گفت: کسانی که بخواهند اقدام‌به ساخت وساز کنند ، ابتدا به بنیاد مسکن مراجعه می کنند و بعد از تعیین تکلیف درخصوص واگذاری اراضی ، می توانند از طریق دهیاری و شورا برای اخذپروانه ساخت وساز و… اقدام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.