حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۱۴۰۳، سال بازگشایی معابر در محلات بندرعباس
    ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
    شناسه : 14561
    بازدید 1111
    4
    دریانیوز// درسفر اواخر سال گذشته رئیس جمهور به استان، بالاخره ۳۵۰ هکتاردر بندرعباس که سال‌ها در مورد آن بحث بود، تعیین تکلیف شد و در اختيار راه و شهرسازی قرار گرفت تا در احیای بافت فرسوده و بازگشایی محلات مورداستفاده قرارگیرد.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// درسفر اواخر سال گذشته رئیس جمهور به استان، بالاخره ۳۵۰ هکتاردر بندرعباس که سال‌ها در مورد آن بحث بود، تعیین تکلیف شد و در اختيار راه و شهرسازی قرار گرفت تا در احیای بافت فرسوده و بازگشایی محلات مورداستفاده قرارگیرد. شهردار و رئیس شورای شهر بندرعباس نیز بر افزایش بازگشایی معابر در محلات حاشیه ای وبافت فرسوده بندرعباس در سال جاری تاکید دارند که امیدواریم این مهم محقق گردد.

    بازگشایی برخی معابر مانند معبر بلوارجمهوری اسلامی از محله شیراول تا ۲۰متری شاهد(کوچه شاهد۱۶)، کوچه بعثت۵ خیابان مدرس محله آیت ا‌… غفاری به بلوار مادر و…که در دهه ۹۰ بارها گزارش هایی از درخواست های ساکنان منتشر شد و شهرداران و… وعده بازگشایی این معابر را دادند که متاسفانه محقق نشد وانتظار می رود در سال جاری این وعده ها محقق شده و این معابر نیز بازگشایی شوند.

    شهردار بندرعباس در مصاحبه ای که روزهای پایانی سال گذشته با ایشان داشتم و منتشر کردیم، نیز گفت : درصورتی که ۳۵۰ هکتار اراضی توسط راه وشهرسازی هرمزگان هرچه زودتر در اختیار شهرداری بندرعباس قرار گیرد، قادر خواهیم بود از سال ۱۴۰۳ بازگشایی معابر را باسرعت بیشتری انجام داده و کوچه های محلات حاشیه ای وبافت فرسوده بندرعباس را مانند کوچه های محلات گلشهر لاین بندی شوند و خدماترسانی به مردم در این مناطق نیز افزایش می یابد‌.

    مهدی نوبانی افزود: در شرایط فعلی ، بازگشایی معابر با کندی و سختی انجام می شود و ضرورت دارد همکاری و همراهی سایر دستگاه ها نیز افزایش یابد. وی افزود: بازگشایی معبر اسلام آباد با کندی پیش می رود که اگر همراهی بیشتری می شد، این طرح زودتر به سرانجام می رسید‌.

    رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز با اشاره به اختصاص ۳۵۰ هکتار اراضی برای بازگشایی معابر در محلات حاشیه ای وبافت فرسوده بندرعباس بعد از سفر رئيس جمهور به استان؛ اظهارداشت: برای نخستین بار ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۳ برای بازگشایی معابر در محلات شهر بندرعباس اختصاص داده ایم و هر کدام از مناطق شهرداری که زودتر بتوانند توافقات را در محلات برای بازگشایی معابر انجام دهند، اعتبار بیشتری می گیرند.

    وی با اشاره به نظر مساعد استاندار و معاون عمرانی استانداری و فرمانداری بندرعباس برای بازگشایی معابر در ۸ محله بندرعباس؛ تصریح کرد: همچنین با صنایع و بنیاد مستضعفان در حال رایزنی جهت انعقاد تفاهمنامه برای مشارکت شان‌در بازگشایی معابر ، احداث اماکن ورزشی، فرهنگی و…در راستای مسئولیت های اجتماعی‌شان هستیم.

    رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به ضرورت احیای بافت فرسوده و بازگشایی معابر در حدود نیمی از شهر بندرعباس که بافت فرسوده است؛ خواستار مشارکت بیشتر دستگاه های مختلف ازجمله راه وشهرسازی در این بخش شد و گفت: صنایعی که در بازگشایی معابر و… مشارکت کنند، خیابان و… که احداث می‌شود را به نام همان صنعت نامگذاری می کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.