حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3008 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • گلزار شهدای بندرعباس غبارروبی شد
    ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۹
    شناسه : 8930
    بازدید 1643
    26
    هم‌زمان با آغاز هفته تامین‌اجتماعی دریانیوز// به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی، عباس اکبری مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان به همراه مهدی پایان معاون توسعه مدیریت و منابع مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان و جمعی از کارکنان این سازمان در استان با حضور در گلزار شهدای بندرعباس، مزار این شهیدان را غبارروبی کرده و با اهدای شاخه گل، به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// با آغاز هفته تامین اجتماعی گلزار شهدای بندرعباس غبارروبی و عطر افشانی شد.
    به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی، عباس اکبری مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان به همراه مهدی پایان معاون توسعه مدیریت و منابع مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان و جمعی از کارکنان این سازمان در استان با حضور در گلزار شهدای بندرعباس، مزار این شهیدان را غبارروبی کرده و با اهدای شاخه گل، به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

    مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان در این زمینه گفت: شهدا با از جان‌گذشتگی و فدای جان خود باعث شدند ما امروز در آرامش زندگی کنیم.عباس اکبری افزود: شهدا حق زیادی بر ما دارند و باید تلاش نماییم با ادامه دادن راه آنها، این حق را ادا نماییم. اکبری بیان کرد: شهدا با نثار جان خود، درخت این انقلاب را آبیاری کرده و باعث شدند درخت نوپای انقلاب رشد کند و اکنون به این جایگاه برسد. وی خاطرنشان کرد: اگر کشور ما امروز در جهان به این قدرت و اقتدار رسیده‌است، به دلیل رشادت‌های رزمندگان و شهدایی است که با اهدای جان خود، عزت و اقتدار را به کشور دادند.
    اکبری اظهار داشت: شهدا افرادی هستند که در راه خدا به شهادت رسیدند و افرادی که عهد خود را تغییر ندادند و در این راه منتظر شهادت بودند.
    وی عنوان کرد: وقتی بحث از شهادت و از جان گذشتگی می شود مذهب، ‌ملیت،‌ نژاد و رنگ هیچ کدام معنا ندارد و شهدا برای تمامی افراد قابل احترام هستند.
    اکبری یادآور شد: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است.وی گفت: راه عزتمند شهدا، راه با اقتدار و صلابتی است که دشمن از هیبت و شکوه آن همیشه در ترس و واهمه است.
    اکبری شهدا را افتخارآفرینان این سرزمین عنوان کرد و گفت: در سایه خون پاک شهدا است که ملت ایران امروز مسندنشین عزت و عظمتی باشکوه هستند که دوستان و دشمنان به چنین جایگاهی غبطه می‌خورند.
    در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان اظهارداشت: به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که ما از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.
    مهدی پایان بیان کرد: تجلیل از مقام شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از حضور بیگانگان در سرزمین کشور عزیزمان شدند از کوچکترین وظایف ماست.
    پایان احترام به مقام شهدا را امری واجب دانست و اظهار کرد: شهدا بر گردن ما حق فراوان دارند و تکریم و احترام مقام شهید در هر زمان و مکان بر همه ما واجب است تا همیشه با توجه به بینش انقلابی شهدا، از آنها درس بگیریم.وی گفت: پیام شهدا به ما این است که از مسیر، اهداف و دستاوردهای انقلاب منحرف نشویم و در این راه ثابت قدم باشیم.
    وی در پایان ادامه‌داد: شهدا با سلحشوری، فداکاری و جانفشانی هشت سال جانانه در برابر دشمنان ایستادند و از دین و وطن دفاع کردند و جان خود را در این راه تقدیم ذات کبریایی حق کردند. وی عنوان کرد: شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت با تقدیم جان خود سعی کردند تا برای این مرز و بوم و مردم آزاده ایران شرافت همیشگی به ارمغان آورند که نام و یاد آنها را در هر دوره و مقطع زمانی و مناسبتی پاس می‌داریم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.