حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • کاهش سوداگری در بخش مشاوران املاک، قیمت مسکن را کاهش داد
    ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
    شناسه : 10923
    بازدید 1342
    14
    نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم بازار مسکن و املاک و مستغلات کشور: دریانیوز// خبراختصاصی// علیرضا مهلی نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم بازار مسکن و املاک و مستغلات کشور بیان کرد:در خصوص کاهش قیمت تمام شده مسکن با توجه به فاصله زیاد قیمت تمام شده واحد مسکونی با قیمت فروش هر واحد گفت: این تفاوت قیمت به دلیل سوداگری‌های موجود در بازار است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// خبراختصاصی// علیرضا مهلی نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم بازار مسکن و املاک و مستغلات کشور بیان کرد:در خصوص کاهش قیمت تمام شده مسکن با توجه به فاصله زیاد قیمت تمام شده واحد مسکونی با قیمت فروش هر واحد گفت: این تفاوت قیمت به دلیل سوداگری‌های موجود در بازار است.
    مهلی در گفتگو با خبرنگار دریا افزود: در ماه‌های گذشته تعداد زیادی از بنگاه‌های املاک غیر مجاز در سطح کشور پلمب شدند و خنثی سازی بخشی از سوداگری‌ها در بخش مشاوران املاک موجب کاهش قیمت در کل کشور شد. وی اظهار داشت : برخورد قاطع با سوداگران بخش مسکن با همراهی بازرسان وزارت راه و شهرسازی؛ پلیس اماکن، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف نتایج خوبی به همراه داشته است و امیدواریم با تداوم این اقدامات کاهش مستمر قیمت مسکن را شاهد باشیم‌. وی افزود : در ضمن از اردیبهشت ماه امسال تاکنون ۸۰ هزار بازرسی و ۵۶۰۰پلمب بنگاه فاقد جواز و گران فروش در سطح کشور پلمب شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.