حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • کارگاه آموزشی BI سامانه یکپارچه امور مالی وزارت جهاد کشاورزی
    ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
    شناسه : 13636
    بازدید 193
    8
    به میزبانی بندرعباس برگزار شد ؛ دریانیوز// این کارگاه آموزشی با حضور رییس سازمان و معاون توسعه مدیریت سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به ریاست هانی شمیری مدیرکل امور مالی، معاونین، روسای ادارات و مدیران امور مالی استان‌ها و مدیرکل امور مالی سازمان امور اراضی در محل سالن جلسات پیارم سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// این کارگاه آموزشی با حضور رییس سازمان و معاون توسعه مدیریت سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به ریاست هانی شمیری مدیرکل امور مالی، معاونین، روسای ادارات و مدیران امور مالی استان‌ها و مدیرکل امور مالی سازمان امور اراضی در محل سالن جلسات پیارم سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان برگزار شد.

    هانی شمیری مدیرکل امور مالی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه این کارگاه آموزشی گفت: استان هرمزگان استانی با ظرفیت‌های کشاورزی بسیار بزرگ به ویژه در زمینه شیلات و آبزیان است‌. امید است با تمام توان بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم. وی با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه آموزشی BI سامانه یکپارچه امور مالی وزارت جهاد کشاورزی در بندرعباس افزود: در شرایطی که با چالش‌ها و بحران‌های مالی مواجه هستیم یکی از ابزار و امکاناتی که می‌تواند ما را در توزیع منابع و مصرف صحیح یاری رساند سیستم‌های اطلاعاتی دقیق و قابل اتکاست.

    دیر کل امور مالی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: متاسفانه تا به امروز یک سیستم جامع مالی که بتوانیم دسترسی کامل و کافی به اطلاعات استان‌ها داشته باشیم در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در اختیار نداشتیم. وی گفت: متاسفانه در کل کشور نیز، خلأها و چالش‌هایی که با آن مواجه هستیم فقدان اطلاعات قابل اتکاء است و همین عامل سبب می‌شود مسئولین در امر برنامه‌ریزی و مدیریت نتوانند به درستی تصمیم‌گیری کنند.

    شمیری در ادامه تصریح کرد: بنابراین امروز افتخار داریم برای اولین بار در سطح کشور، «سامانه یکپارچه امور مالی و BI» را در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان رونمایی کنیم. وی همچنین گفت: سامانه BI، این امکان را به ما می‌دهد تا تمام منابع مالی استان‌ها را رصد، و به استان‌هایی که با چالش و ضعف مواجه هستند، بیشتر کمک کنیم و استان‌هایی که نیازمند توجه مدیریتی هستند را بیش از پیش مدنظر قرار دهیم.

    عباس مؤیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان نیز در حاشیه این کارگاه آموزشی بیان داشت: استان هرمزگان شاید به لحاظ سطح زیر کشت اراضی، نتواند با خیلی از استان‌های کشور رقابت کند اما به لحاظ فصلی که کشاورزی در استان رونق دارد اهمیت دوچندانی برای کشور دارد، امید است توسعه و گسترش کشت گلخانه‌ای در هرمزگان روز به روز بیشتر شود.

    وی افزود: استان هرمزگان یکی از استان‌های پیشرو در زمینه احداث گلخانه‌ها است که با حمایت استاندار هرمزگان، در دو سال اخیر، سرعت بیشتری گرفته است، اما به دلیل شرایط اقلیمی کشور، شاید جزو سه استان کشور باشیم که با فاصله زمانی تقریباً در یک برهه‌ای هم، هم‌پوشانی‌ برای تأمین کل کشور و حتی صادرات داریم.
    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان افزود: امیدواریم در حوزه شیلات نیز همچون گلخانه‌ها توسعه و گسترش داشته باشیم چراکه این امر مهم، مدنظر وزیر جهاد کشاورزی است و باید بیشتر به سمت آبزی‌پروری روی بیاوریم.

    مؤیدی ادامه داد: البته استان هرمزگان یکی از استان‌های برتر در حوزه آبزی‌پروری است که امیدواریم این گستره فنی و بهره‌وری همچون حوزه کشت گلخانه‌ای، در حوزه آبزی‌پروری نیز داشته باشیم و با کمک همکاران در حوزه تحقیقات و پژوهشکده‌هایی که در سراسر کشور به ویژه در استان‌های ساحلی وجود دارد بتوانیم به این مهم دست یابیم.وی در پایان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی BI سامانه یکپارچه امور مالی وزارت جهاد کشاورزی در بندرعباس اظهار امیدواری کرد: با برگزاری این‌گونه نشست‌ها، مشکلات و موانع قانونی در سازمان‌های جهاد کشاورزی رفع شود. این هم اندیشی‌ها می‌تواند به بهره‌گیری بیشتر از تجربیات یکدیگر کمک کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.