حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • «چهچکور» پُل عابر پیاده می خواهد
    ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
    شناسه : 10583
    بازدید 1215
    13
    دریانیوز//یکم مردادماه سال جاری روزنامه دریا طی یادداشتی به موضوع لزوم احداث پل هوایی عابر پیاده در ورودی جاده روستای چهچکور برای رفت و آمد ایمن و آسان مردم این روستا از عرض جاده که بسیار خطرناک هم است پرداخته بود. چهچکور، روستای در نزدیکی شهر بندرعباس است که فاصله آن تا بندرعباس حدود پنج تا هفت کیلومتر می‌باشد.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//یکم مردادماه سال جاری روزنامه دریا طی یادداشتی به موضوع لزوم احداث پل هوایی عابر پیاده در ورودی جاده روستای چهچکور برای رفت و آمد ایمن و آسان مردم این روستا از عرض جاده که بسیار خطرناک هم است پرداخته بود. چهچکور، روستای در نزدیکی شهر بندرعباس است که فاصله آن تا بندرعباس حدود پنج تا هفت کیلومتر می‌باشد.

    نبود پُل هوایی عابر پیاده در ورودی این جاده پُر تردد یکی از مشکلات مردم این روستا است و طبق گفته های اهالی تا حالا چندین تصادف به دلیل این مسئله‌ برای روستا‌نشینان این منطقه رخ داده است.در این جاد‌ه روزانه‌ خودروهای سبک و سنگین زیادی با سرعت عبور می‌کنند. مردم و دانش آموزان این روستا که می خواهند از عرض جاده عبور کنند ترس و دلهره همه‌ی وجود آن‌ها را فرا می‌گیرد که مبادا منجر به تصادف شود.

    با شروع سال تحصیلی جدید دانش آموزان مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم که مدرسه‌ای برای تحصیل در این روستا ندارند مجبورند هر روز جهت رفتن به مدرسه به بندرعباس رفت و آمد کنند.در این بین وقتی که دانش آموزان یا والدين از تاکسی جهت بازگشت به منزل استفاده می‌کنند؛ چون تاکسی ها مسیر مقصدشان بابا غلام است روستانشیان ناچار هستند، آن طرف جاده پیاده شوند تا از عرض این جاده خطرناک که ضریب خطر بالایی نیز دارد عبور و مرور کنند.

    ولی دانش آموزی که یکی از اهالی این روستا است تعریف کرد، بنده دارای دو فرزند مقطع دبیرستانی هستم و وقتی که فرزندانم برای رفتن به مدرسه آماده می‌شوند همواره این استرس و نگرانی را دارم که با وجود این جاده خطرناک و نبود پل هوایی عابر پیاده اتفاق ناگواری برای فرزندانم هنگام عبور ‌از عرض جاده روستا رخ دهد. برای کاهش تصادفات احتمالی در این منطقه با احداث و نصب پل هوایی عابر پیاده در ورودی این روستا جهت عبور و مرور ایمن مردم از عرض این جاده می‌توان نقش بسزایی ایفا کرد.

    این امر باعث می‌شود که مردم این روستا دیگر دغدغه‌ای برای رفت و آمد خود در این مسیر را نداشته باشند.هر چند مردم این روستا در همه ایام سال برای رفت و آمد از عرض این جاده دچار مشکل هستند؛ اما در فصل مدارس این موضوع بیشتر خود را نشان می‌دهد که خود می‌تواند باعث خسارت و عواقب جبران ناپذیر‌ جانی و مالی شود.برای کاهش تصادفات احتمالی در این منطقه احداث و نصب پل هوایی عابر پیاده در ورودی این روستا نقش بسزایی در عبور و مرور ایمن مردم از عرض جاده دارد.

    جا دارد، آقایان مسئول برای احداث پل هوایی فکری کنند و نسبت به رفع این مشکل روستای چهچکور اقدامی عاجلی انجام دهند تا مردم و به خصوص دانش آموزان بتوانند با خیالی آسوده از عرض این جاده خطرناک رفت و آمد کنند.حال باید دید و به نظاره نشست که متولیان امر برای برطرف کردن این مشکل چه کاری را انجام می دهند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.