حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ورودی روستای چهچکور نیازمند احداث پل عابر پیاده
    ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۶
    شناسه : 9292
    بازدید 1331
    14
    دریانیوز//چهچکور یکی از روستاهای توابع بخش مرکزی بندرعباس است و فاصله آن تا این شهرستان پنج کیلومتر می‌باشد.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//چهچکور یکی از روستاهای توابع بخش مرکزی بندرعباس است و فاصله آن تا این شهرستان پنج کیلومتر می‌باشد.

    یکی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم این روستا نبود پل هوایی عابر پیاده در ورودی جاده برای تردد است. در این جاد‌ه روزانه‌ خودروهای سبک و سنگینی زیادی با سرعت تردد می‌کنند و مردم این روستا که می خواهند از عرض جاده عبور کنند ترس و دلهره همه‌ی وجود آن‌ها را فرا می‌گیرد که مبادا منجر به تصادف شود.

    اهالی این روستا وقتی از تاکسی جهت بازگشت به منزل استفاده می‌کنند ؛ وچون تاکسی ها مقصدشان بابا غلام است روستانشیان مجبور هستند از عرض این جاده خطرناک که ضریب خطر بالایی نیز دارد عبور کنند.این مشکل در فصل مدارس خود را بیشتر نشان می‌دهد و بعضا هم موجب تصادف دانش آموزان با خودروها می‌شود و عواقب جبران ناپذیر‌ جانی و مالی را در پی خواهد داشت.

    والدین دانش آموزانی که فرزندان‌شان در بندرعباس تحصیل می‌کنند همواره این استرس و نگرانی را دارند که با وجود این جاده خطرناک اتفاق ناگواری برای فرزندان‌شان جهت عبور از عرض جاده رخ دهد.طبق گفته برخی از اهالی تاکنون چندین تصادف به دلیل نبود پل هوایی عابر پیاده در ورودی این جاده رخ داده است و می‌طلبد جهت رفع این مشکل اقدامی مناسبی صورت گیرد تا مردم این روستا بتوانند با خیالی آسوده از عرض جاده عبور و مرور داشته باشند.
    نصب شدن پل هوایی عابر پیاده در ورودی این روستا می تواند نقش بسزایی در عبور و مرور ایمن مردم از عرض جاده ایفا کند و سهم زیادی هم در کاهش تصادفات احتمالی در این منطقه به همراه خواهد داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.