حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3008 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • همکاری متقابل دادگستری با آموزش و پرورش در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است
    ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۲
    شناسه : 11978
    بازدید 1468
    12
    تقدیر رئیس آموزش و پرورش منطقه فین از حمایت‌های دادگستری بخش فین دریانیوز//محمد محمدقنبری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه فین،اظهار داشت: همکاری متقابل دادگستری با آموزش و پرورش در زمینه راههای مقابله با جرم، کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان بسیار مفید و سازنده می باشد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//محمد محمدقنبری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه فین،اظهار داشت: همکاری متقابل دادگستری با آموزش و پرورش در زمینه راههای مقابله با جرم، کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان بسیار مفید و سازنده می باشد.

    محمدقنبری ضمن قدردانی از زحمات سید حیدر موسوی رئیس دادگستری بخش فین بیان نمود ،دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

    رئیس آموزش و پرورش به اقدامات و خدمات ارائه شده توسط دادگستری فین از جمله، پیگیری و مشارکت در ساخت مدرسه سه کلاسه سادات روستای مهدی آباد ،پیگیری و مشارکت در مجهز کردن مدرسه فاطمه الزهرا به دوربین های مناسب مدار بسته ،پیگیری و مشارکت در تامین پرده نمایش کانون شهید رضا پور،حمایت های قضایی و حقوقی از مجموعه آموزش و پرورش منطقه، فرهنگیان و دانش آموزان،پیگیری و تهیه وسایل ورزشی برای جوانان و واحدهای ورزشی، اشاره نمود و از ساخت زمین چمن مصنوعی در همجوار مدرسه شهید مفتح گل کوه روستای لاور با همکاری و پیگیری این دستگاه خبر داد.

    وی همچنین از پیگیری های ویژه و مجدانه رئیس دادگستری جهت مشارکت در ساخت مدرسه سه کلاسه سادات روستای مهدی آباد که در تاریخ ۲۸ آبان به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع با زیر بنای ۱۷۱ متر مربع عملیات اجرایی آن آغاز گردید و تا کم تر از ۶ ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید تشکر نمود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.