حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3008 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • معنویت و بصیرت سوخت مورد نیاز جامعه برای تحقق تمدن نوین اسلامی است
    ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
    شناسه : 12850
    بازدید 1131
    3
    نماینده ولی فقیه در هرمزگان: دریانیوز// حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، در آئین افتتاح دومین دوره تعالی رفتار و بصیرت افزایی غیرمتمکز فرماندهی انتظامی هرمزگان، با ذکر این نکته بیان واقعیات افکار عمومی را به سمت حقیقت سوق خواهد داد، اظهار کرد: اگر امروز رهبرمعظم انقلاب برای ما نقطه‌ای را مشخص و هدفی را قرار می‌دهد، ما باید مطیع امر ولایت باشیم؛ زیرا رهبر انقلاب به‌عنوان دیده‌بان ولایت و انقلاب همه چیز را از بالا می‌بیند و بصیرت دارند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، در آئین افتتاح دومین دوره تعالی رفتار و بصیرت افزایی غیرمتمکز فرماندهی انتظامی هرمزگان، با ذکر این نکته بیان واقعیات افکار عمومی را به سمت حقیقت سوق خواهد داد، اظهار کرد: اگر امروز رهبرمعظم انقلاب برای ما نقطه‌ای را مشخص و هدفی را قرار می‌دهد، ما باید مطیع امر ولایت باشیم؛ زیرا رهبر انقلاب به‌عنوان دیده‌بان ولایت و انقلاب همه چیز را از بالا می‌بیند و بصیرت دارند.
    به گزارش خبرنگار دریا ؛ وی، با ذکر این نکته که همه ما سربازان ولایت بوده و باید در حفظ آرمان‌های حکومت اسلامی ثابت قدم باشیم، عنوان کرد: وظیفه ما در برابر توطئه‌های دشمنان، شناسایی نقشه دشمن است تا بتوانیم با برنامه‌ریزی و تدبیر صحیح در زمین دشمن بازی نکنیم و گرفتار او نشویم. نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی، بیان کرد: آمادگی و آگاهی با بصیرت اجتماع موجب جلوگیری از به ثمر رسیدن برنامه‌ها و اهداف دشمنان می‌شود و به این شکل است که ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب حفظ می‌شود.

    * بصیرت یعنی ایمان، هوشیاری، زیرکی و یقین
    حجت الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، گفت: داشتن تفکر بسیجی و ترویج فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی مهم‌ترین راهکار ایجاد بصیرت است. مانند سردار سلیمانی در زمان خدمت خود همیشه پایبند به نظام بود و در اطاعت محض از ولایت هیچ گاه شک نکرد. وی در وصیت نامه خود نیز می‌نویسد بر مزار من بنویسید سرباز قاسم سلیمانی که این نشان از بصیرت به معنی ایمان، دانایی، تشخیص، هوشیاری، زیرکی و یقین است. نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه این دوره‌ها تأثیرگذار و نیاز واجب هر مجاهدی است که در یک راه تکاملی و سخت می‌خواهند رو به جلو حرکت کند است، تصریح کرد: در بیانه گام دوم انقلاب عنصر معنویت و بصیرت ۲ عنصر اساسی است.

    حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با ذکر این نکته که روند تمدن‌سازی در جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به خوبی دیده شده است،خاطرنشان کرد: سوخت مورد نیاز جامعه برای تحقق تمدن نوین اسلامی تقویت بعد معنویت و بصیرتی انسان است. وی ادامه داد: وضعیتی که امروز غرب مدیریت می‌کند با سبک زندگی جاهلیت است و ای کاش در جامعه امروزی ما افراد در حوزه پوشش نیز از گذشتگان تاریخی ایران تقلید می‌کردند. نماینده ولی فقیه در هرمزگان، تقلیدهای کورکورانه را یکی از چالش‌های امروزی جامعه دانست و تشریح کرد: تقلیدهای کورکورانه جامعه را به چالش می‌کشد به همین جهت باید با این پدیده در جامعه مقابله شود که یکی از بهترین ابزارها و راه‌کارها همین بصیرت و بصیرت افزایی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.