حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3030 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مطالبه مردم هرمزگان از کاندیداها ی مجلس
    ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۵:۴۷
    شناسه : 13851
    بازدید 1124
    2
    نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد رونق اقتصاد دریا ؛ دریانیوز// سعیدجلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در نشست هم اندیشی اقتصاد دریامحور گفت: در آستانه فرصت مغتنم انتخابات، مطالبه مردم هرمزگان از نامزدهای مجلس، هدفگذاری شان برای رونق اقتصاد دریا باشد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// سعیدجلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در نشست هم اندیشی اقتصاد دریامحور گفت: در آستانه فرصت مغتنم انتخابات، مطالبه مردم هرمزگان از نامزدهای مجلس، هدفگذاری شان برای رونق اقتصاد دریا باشد.

    به گزارش خبرنگار دریا ، نشست هم اندیشی اقتصاد دریا محور با حضور سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،مهدی دوستی استاندار هرمزگان و نمایندگان اتحادیه آبزی پروران‌‌‌، انجمن صیادان،روسای دانشگاه ها، محققان و مدیران دستگاه های دولتی تخصصی برگزار شد.

    عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه انتخابات خطاب به مردم هرمزگان گفت: در فرصت مغتنم انتخابات از نامزدهای مجلس شورای اسلامی هدفگذاری ها و برنامه هایشان برای توسعه و رونق اقتصاد دریامحور را مطالبه کنند.سعید جلیلی، جمهوری اسلامی را انتخاب بزرگ مردم ایران برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی حیات و قدرت جدید ملت ما را رقم زده است .

    وی درجمع فعالان حوزه اقتصاد دریامحور استفاده از نعمت های خدادادی را مهم خواند و اضافه کرد: کشور ما جنبه های متنوع پیشرفت را داراست و استفاده از نعمت های خدادادی با هدفگذاری و برنامه ریزی دقیق در مسیر اجرا و عمل، کام مردم را شیرینی می کند.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نیروی انسانی ماهر و متخصص را ظرفیت بزرگ هرمزگان دانست و افزود: نیروی انسانی لازمه حکمرانی قدرتمند کشوراست که با مشارکت دادن مردم در امور اقتصادی به ظهور و بروز می رسد.

    وی هماهنگی را گزینه مهم تحقق اهداف اعلام کرد و گفت: نگاه به دریا باید نگاه ملی باشد تا حرکت قدرتمندتری شکل بگیرد که منجر به رشد و توسعه این عرصه شود.در این نشست روسای تشکل های آبزی پروران و صیادان ضمن ارائه گزارش مختصری از وضعیت موجود دیدگاه ها، نظرات، مشکلات حوزه های تولید، بازارعرضه بین المللی،صید غیرمجاز و راهکارهای حل آن ها را ارائه همچنین حمایت از یگان های حفاظت دریایی و تقویت زیستگاه های مصنوعی را درخواست نمودند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.