حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • قدرت پوشالی اسرائیل بر همگان هویدا شد
    ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۵۴
    شناسه : 11520
    بازدید 1247
    11
    دریانیوز//عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : باید بگویم با عملیات غافلگیرانه طوفان‌الاقصی مردم فلسطین در برابر رژیم غاصب نابودی قدرت پوشالی اسرائیل بر همگان هویدا شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : باید بگویم با عملیات غافلگیرانه طوفان‌الاقصی مردم فلسطین در برابر رژیم غاصب نابودی قدرت پوشالی اسرائیل بر همگان هویدا شد.

    عیسی عباسی در نطق پیش از دستور یکصد و سومین جلسه رسمی این شورا، در خصوص دفاع مقتدرانه مردم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: باید بگویم با عملیات غافلگیرانه طوفان‌الاقصی مردم فلسطین در برابر رژیم غاصب نابودی قدرت پوشالی اسرائیل بر همگان هویدا شد.
    وی افزود: روح مقاومت را در جسم و جان آزاد مردان مسلمان دميد تا شايد وجدان نداشته كشور های بی غيرت عرب منطقه را زنده نمايد.
    عباسی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی چنان بر روح و روان رژیم غاصب صهیونیست تأثیر گذاشته که نمی‌دانند در حال چه کاری هستند؛ ديوانه وار دست به اقدامات خلاف قوانین بین‌الملل زده‌اند و زنان و کودکان را به شهادت می‌رسانند و حتی بیمارستان‌ها که بايد محلی امن برای مجروحين باشد را بمباران می‌کنند تا ذات پليد و وحشی صفت اين سفاکان برای حاميان بی خرد داخلی و خارجی آشكار گردد.
    عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: بی خردانی كه با عينك روشنفكری از ديدن بيداری دانشگاهيان و نخبگان در آمريكا و انگليس ساير كشورهای توسعه يافته و حمايت مردمی از مردم مظلوم فلسطين، كور شده اند و همچنان بر طبل جهل و بی خردی خودشان می كوبند.همان گونه که خداوند وعده داده پیروزی نهایی با مظلوم است و قطعاً مردم فلسطین با مقاومت به پیروزی نهایی خواهند رسید و قبله اول مسلمین جهان را آزاد خواهند کرد.
    وی اضافه کرد: علی رغم همه توصيه ها و درخواست ها از همكارانم بعد از دوسال متاسفانه همچنان شاهد این هستیم که برخی از همکاران به دنبال چوب لای چرخ گذاشتن هستند، بارها در همين صحن فرياد زدم برای جبران عقب ماندگی ها وقت تنگ است، از اين به بعد بايد فرياد بزنم ديگر وقت رو به اتمام است، ایهاالناس بیاید برای مردم خدمت و نوکری کنیم و هر روز مشکلی ایجاد نکنیم. اسفبارتر آنكه برای توجيه اين بداخلاقی ها و سنگ اندازي ها بخواهيم از دين و ديانت مايه بگذاريم و اسم آن را بگذاريم دفاع از حقوق مردم.
    عباسی عنوان کرد: اصلا فرض كه نيت همه عزيزان دفاع از حقوق مردم است كه ان شاالله همين باشد،آيا فراموش كرده ايد در صحني نشسته ايد كه نام آن شوراست و تضارب آرا در آن طبيعی است؟ هركسی نظر خودش را دارد، از نطق های خودتان كمك می گيرم كه می فرموديد چرا به نظر جمع احترام نمی گذاريد؟
    عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: برادران عزيزم لحظه به لحظه نشستن بر روي اين صندلی ها حق الناس است مواظب باشيم كه چه می كنيم و در پيشگاه كدام قاضی بايد پاسخگوي اعمالمان باشيم. قاضی كه برای صدور رای مصداق ” يا سند من لا سند له” است و حتی از نيات درون ما نيز اطلاع دارد.
    وی گفت: امروز مردم شهر بندرعباس مشاهده می‌کنند که خادمین خودشان در شهرداری بندرعباس مشغول به فعالیت و کار هستند؛ تلاش‌های اینها باعث ایجاد فضای شاد و مفرح و نورافشانی و … است.
    عباسی ابراز کرد: احداث زمین‌های ورزشی و اماكن تفريحی برای خانواده ها همچون باغ وحش ساوانا و بوستان آزاد شهر و بازسازی و احيا بسياری از اماكن تفريحی متروكه و رها شده و غیره که يكی پس از ديگری درحال افتتاح یا کلنگ زنی است، باعث نشاط و شادی مردم شده است، روح اميد در دل مردم دميده شده و تا حدودي به خادمين خودشان در شهرداری اميدوار شده اند.
    این عضو شورا بیان کرد: مجموعه شهرداری بندرعباس به دنبال کار و تلاش بوده اما با وجود همه زحمات می‌گویم هنوز کم است؛ حق مردم بالاتر از این است و باید برای مردم عزیز و نجیب تا پای جان کار کنیم چرا که این مردم بهترین هستند. لذا متوقف نمودن فعاليت های شهرداری با هيچ توجيهی قابل پذيرش نيست.
    وی با اشاره به سهم شهرداری بندرعباس به عوارض بر ارزش افزوده، افزود: ارزش افزوده ظرفيت قانونی است برای كسب درآمدهای پايدار شهرداری اما زمان واريز ارزش افزوده به حساب شهرداری بندرعباس برخی دستگاه ها برای متنعم شدن از اين حق قطعی شهروندان به صف می شوند و از ارزش افزوده فقط منتش به شهرداری می رسد.
    عباسی گفت: لازم مي دانم تذكر قاطعی بدهم به برخی دستگاه ها كه قانون را فقط يكطرفه و به نفع خودشان می خواهند؛ به استناد ماده ۲۸ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها و ماده ۷۹ قانون شهرداری هرگونه پرداخت هزینه از محل درآمدهای شهرداری می‌بایست بر اساس بودجه مصوب شورای اسلامی شهر و مطابق با اسناد مثبته صورت پذیرد؛ لذا کسر مبلغ ۳میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط امور مالیاتی استان هرمزگان و پرداخت به سازمانی یا ۷ میلیارد تومان در جایی دیگر کسر از حساب شهرداری و واریز به جایی دیگر خلاف آیین‌نامه است.

    وی خاطرنشان کرد: اين پول حق شهروندان است و محل مصرف آن نيز مشخص است. دستگاه های نظارتی همچون ديوان محاسبات و سازمان بازرسی كجای اين اتفاقات قرار است ورود كنند؟ تا كی قرار است صورت كارگر و پيمانكار شهرداری با سيلی سرخ نگهداشته شود و جور كم كاری دستگاه های اجرايی ديگر را با پول شهروندان شهر بندرعباس بكشيم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.