حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3008 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • عابری در بلوار معلم بندرعباس فوت کرده است؟
    ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
    شناسه : 10295
    بازدید 1215
    9
    بازتاب یک گزارش دریانیوز// پس از انتشار گزارشی از مسدود بودن پیاده رو و لاین اول بخشی از بلوار معلم در منطقه خواجه‌عطاء بندرعباس بخصوص در دوطرف کوچه بهارستان 11 که باعث شده عابران و دانش آموزان از لاین دوم خیابان رفت و آمد کنند و این مشکل از سال گذشته تاکنون بارها رسانه ای شده و متاسفانه اقدامی نشده است و از دادستان محترم بندرعباس خواستیم از حقوق شهروندان و عابران و دانش آموزان عابر دفاع کنند و دستورات لازم را صادر نمایید که در این گزارش ذکر کردیم که گویا تا عابری جانش را از دست ندهد، مسئولان اقدامی نمی کنند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ
    دریانیوز// پس از انتشار گزارشی از مسدود بودن پیاده رو و لاین اول بخشی از بلوار معلم در منطقه خواجه‌عطاء بندرعباس بخصوص در دوطرف کوچه بهارستان ۱۱ که باعث شده عابران و دانش آموزان از لاین دوم خیابان رفت و آمد کنند و این مشکل از سال گذشته تاکنون بارها رسانه ای شده و متاسفانه اقدامی نشده است و از دادستان محترم بندرعباس خواستیم از حقوق شهروندان و عابران و دانش آموزان عابر دفاع کنند و دستورات لازم را صادر نمایید که در این گزارش ذکر کردیم که گویا تا عابری جانش را از دست ندهد، مسئولان اقدامی نمی کنند.

    پس از انتشار این گزارش، پیام هایی را در طریق کانال‌های خبری روزنامه دریافت کردیم که متاسفانه ده روز قبل عابری در این منطقه جانش را از دست داده است که البته رسانه ای نشده است. درصورتیکه این موضوع صحت داشته باشد بایستی با مقصران این موضوع و تاخیر در استانداردسازی پیاده رو و روکش آسفالت کانال احداثی در این بلوار برخورد شود که انتظار می رود در این حوزه اقدامات لازم صورت پذیرد.

    موضوع دیگر اینکه چرا به موضوع پیاده روها در بندرعباس توجهی نمی شود و حق عابران تضییع می‌شود ومشخص نیست سالانه چند نفر بدلیل تصرف و انسداد و نامناسب و غیراستاندارد بودن پیاده روهای شهر و استفاده عابران از خیابان در اثر تصادفات و حوادث و… مجروح و معلول و فوت می شوند که این سهل انگاری ها قابل اغماض نیست. عدم مطالبه گری در این حوزه باعث شده است که متولیان مربوطه به این بخش توجه نکنند. در تمام خیابان‌ها و معابری که تعمیرگاه و صنوف مزاحم وجود دارند، پیاده روها و یک تا دو لاین از خیابان ها تصرف می‌شوند و در اماکنی که ساخت وساز املاک صورت می‌گیرد و پیاده رو را تصرف کرده اند ویا مصالح ساختمانی گذاشته اند و…. که منجر به استفاده اجباری عابران از خیابان می شود و گویا مسئولان مربوطه این وضعیت را نمی بینند که اقدام کنند.

    پیشنهاد می کنم در این بخش در ساعاتی از شبانه روز نمایندگانی از دستگاه قضایی، فرمانداری، شهرداری، شورای شهر، اتاق اصناف، صمت و… و اگر بالاترین مقام این دستگاه ها باشند که بهتر است و از پیاده روهای شهر در مناطق مختلف خودشان با پای پیاده بازدید کنند تا شاید واقعیت ها را ببینند وبرای جلوگیری از حوادث و مرگ و معلولیت ومجروحیت عابران و تشکیل پرونده های قضایی و… اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرد.بایستی از حق شهروندان، عابران و دانش آموزانی که مجبورند بدلیل تصرف یا غیراستاندارد بودن پیاده‌روها از خیابان بجای پیاده رو استفاده کنندوسلامتی‌شان در معرض خطر قرار می‌گیرد، دفاع شود که باری دیگر از دادستان محترم بندرعباس می‌خواهیم به موضوع تصرفات و غیراستاندارد بودن پیاده روها با جدیت و قاطعیت ورود داشته و با مقصران و متخلفان در این حوزه برخورد قانونی داشته باشند و با توجه به نزدیکی به فصل بازگشايي مدارس ضرورت دارد تمامی پیاده‌روها آزادسازی و استانداردسازی شوند تا جان و سلامتی دانش‌آموزان به خطر نیفتد و والدین دغدغه ای در این بخش نداشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.