حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3008 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها  و افزایش تجهیزات اورژانس در هرمزگان
    ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
    شناسه : 12895
    بازدید 1195
    5
    استاندار هرمزگان در دیدار رییس سازمان اورژانس کشور تاکید کرد دریانیوز// دکتر جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور در سفر به هرمزگان ضمن دیدار با استاندار هرمزگان از واحدهای دیسپچ و مرکز پایش مراقبت‌های بالینی اورژانس بازدید و در ادامه در جلسه هم‌اندیشی توسعه زیر ساخت های اورژانس پیش بیمارستانی حضور یافت.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// دکتر جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور در سفر به هرمزگان ضمن دیدار با استاندار هرمزگان از واحدهای دیسپچ و مرکز پایش مراقبت‌های بالینی اورژانس بازدید و در ادامه در جلسه هم‌اندیشی توسعه زیر ساخت های اورژانس پیش بیمارستانی حضور یافت.
    به گزارش خبرنگار دریا؛ مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست با جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور، اظهارداشت: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش تجهیزات اورژانس به ویژه در حوزه لجستیک یکی از ضروریات استان هرمزگان است که لازم است مورد توجه ویژه قرار گیرد.دوستی، تاکید کرد: آمادگی داریم تا از ظرفیت‌های موجود در استان برای تقویت زیرساخت‌های اورژانس استفاده کنیم ضمن اینکه انتظار داریم با توجه به وسعت استان و وجود جزایر اورژانس کشور نیز نگاه ویژه‌‌تری به هرمزگان داشته باشد.
    استاندار هرمزگان، خاطرنشان‌کرد: در بحث واردات کالاهای موردنیاز اورژانس کشور نیز با توجه به اینکه اختیاراتی به استاندار در بحث ترخیص کالاهای گمرکی داده شده است آمادگی داریم نهایت همکاری را داشته باشیم.
    در ادامه رییس سازمان اورژانس کشور به همراه رییس دانشگاه از واحدهای دیسپچ و مرکز پایش مراقبت های بالینی اورژانس هرمزگان بازدید کرد. در این بازدید دکتر جعفر میعادفر از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به مددجویان قرار گرفت و راهکارهایی در خصوص ارتقاء سطح خدمات را ارائه داد.
    همچنین جلسه هم اندیشی در خصوص توسعه زیرساخت های اورژانس پیش بیمارستانی در هرمزگان با حضور رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، رییس سازمان اورژانس کشور، معاون فنی و عملیاتی اورژانس کشور و رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان هرمزگان برگزار شد.در این جلسه کمبود نیروی فوریت‌های پزشکی، تعمیر آمبولانس‌های فرسوده این مرکز بررسی و در خصوص تربیت نیروی فوریت‌های پزشکی بخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته تاکید کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.