حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3008 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • شناسایی و تخریب مخازن و باراندازهای سوخت قاچاق در بندرعباس
    ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
    شناسه : 10945
    بازدید 1635
    19
    گروه خبر // در نتیجه تشدید نظارت ها با استقرار تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه ها و پمپ بنزین ها، تعدادی از مخازن و باراندازهای سوخت قاچاق با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان در بندرعباس شناسایی و تخریب شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// در نتیجه تشدید نظارت ها با استقرار تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه ها و پمپ بنزین ها، تعدادی از مخازن و باراندازهای سوخت قاچاق با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان در بندرعباس شناسایی و تخریب شد.

    در نتیجه تشدید نظارت ها با استقرار تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه ها و پمپ بنزین ها، تعدادی از مخازن و باراندازهای سوخت قاچاق با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان، دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی و انتظامی در بندرعباس شناسایی و تخریب شد.

    مجتبی قهرمانی “رئیس کل دادگستری هرمزگان” خاطرنشان کرد: در جریان اجرای دستور تخریب این محل‌های دپو و باراندازهای غیر مجاز، هزاران لیتر سوخت قاچاق به همراه تعداد قابل توجهی مخزن و لوله انتقال کشف و ضبط شده است.

    وی در ادامه افزود: به منظور تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و جلوگیری از ازدحام و تشکیل صف های طولانی انتظار در جایگاه های سوخت، تیم‌های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه‌های استان هرمزگان مستقر شده‌اند و بر رعایت نوبت و قوانین و مقررات در فرآیند سوختگیری نظارت می‌کنند.

    قهرمانی گفت: اعضای تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه ها شامل نمایندگانی از دستگاه قضایی، پلیس، کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، اعضای تیم های مهندسی جایگاه ها و کارشناسان فناوری اطلاعات است.

    رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: پس از ثبت اطلاعات اشخاص و خودروهای دریافت کننده سوخت در سیستم، ضمن ارزیابی تعلق کارت سوخت به خودروی مذکور، مدارک فعالیت خودرو و تعداد دفعات سوختگیری های قبلی نیز با استفاده از کارت مورد نظر بررسی می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.