حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3008 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • رژیم جعلی صهیونیستی بویی از انسانیت نبرده است
    ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
    شناسه : 12195
    بازدید 1247
    11
    امام‌جمعه اهل سنت گچینِ پایین: دریانیوز//امام‌جمعه اهل سنت گچینِ پایین استان هرمزگان گفت:‌ جنایت گسترده رژیم کودک‌کُش اسرائیل در غزه غیرقابل تصور بوده و تنها کسانی چنین اقداماتی انجام می‌دهند که انسان نبوده و بویی از انسانیت نبرده باشند.
    ارسال توسط : منبع : ایرنا
    پ
    پ

    دریانیوز//امام‌جمعه اهل سنت گچینِ پایین استان هرمزگان گفت:‌ جنایت گسترده رژیم کودک‌کُش اسرائیل در غزه غیرقابل تصور بوده و تنها کسانی چنین اقداماتی انجام می‌دهند که انسان نبوده و بویی از انسانیت نبرده باشند.

    شیخ حسن نیک‌بنیاد روز سه‌شنبه در آیین راهپیمایی مردم گچین پایین ضمن محکومیت جنایات اسراییل کودک‌کُش،‌ افزود: حساب این‌ها از انسان‌ها جدا است چرا که انسانیت دارای مرتبه و جایگاه والایی است.

    وی ادامه داد:‌ راهپیمایی مردم گچین پایین و همه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به امید خدا نتیجه خواهد داشت.

    امام جمعه گچین پایین بیان کرد: به سهم خود این حرکت زشت و کودک کشی رژیم صهیونیستی غاصب را به شدت محکوم می‌کنیم، اگر فرزندان ما بیمار شوند شب تا به صبح خواب نمی‌رویم چه برسد که جلوی چشمان‌مان از بین بروند.

    شیخ نیک‌بنیاد اظهار کرد:‌ اکنون فرزندان خانواده‌های فلسطینی، کودکان و زنان باردار و نوزدان بی‌گناه به دست جنایتکاران صهیونیست و با حمایت همیپمانانش از بین می‌روند و آتش‌بس موقت توسط آمریکا وتو می‌شود و این ناشی از ضعف آن‌هاست، ضعف آمریکا و انگلیس را نشان می‌دهد.

    امام جمعه گچین پایین همچنین گفت: مردم دنیا این وحشی‌گری‌ها را مشاهده می‌کنند و همه نگران هستند بنابراین همه جهانیان، این جنایات را محکوم می‌کنند.

    شیخ نیک‌بنیاد افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید اما با حرکتی که دست زدند بساط شان زودتر جمع خواهد شد و سریع‌تر نابودی اسراییل را مشاهده خواهیم کرد.

    وی اضافه کرد:‌ رژیم صهیونیستی هدف خود را از حمله به غزه مظلوم از بین بردن مقاومت و حماس اعلام کرده بود اما تا کنون به آن دست نیافته است، به دروغ می‌گفت فلسطینیِ‌ها کودکان را سر بریده‌اند اما مکرشان برملا و رسوا شد و به خودشان بازگشت.

    صهیونیست‌ها مجبور به عقب نشینی می‌شوند

    امام جمعه گچین پایین اشاره کرد:‌ صهیونیستها اکنون از کارهای خود ناامید شده‌اند و به پیروزی دست نخواهند یافت و مجبور به عقب نشینی می‌شوند.

    وی اشاره کرد: حماس هیچ‌گاه از دفاع مشروع خود در برابر این جنایتکاران کوتاه نخواهد آمد و وارد نبردی شده که سرانجام آن پیروز یا شهادت است.

    شیخ نیک‌بنیاد افزود: همانطور که پیامبر اسلام (ص) با کمترین تجهیزات در نبرد بدر و مقابله با یهودیان به پیروز رسید، به چشم خواهیم دید که مردم مظلوم غزه هم برابر رژیم صهیونیستی جنایتکار به پیروزی خواهند رسید.

    امام جمعه گچین پایین اشاره کرد: این نوید خداوند است که مظلومان را در برابر ظالمان یاری دهد، اسراییل هم‌اکنون به وحشت افتاده و می‌دانند نیروی بزرگی به نام ایمان در برابرش قد علم کرده که برتر از تجهیزات است.
    شیخ نیک‌بنیاد خاطرنشان کرد:‌ اکنون کشورهای حامی و پشتیبان رژیم صهیونیستی مانند فرانسه، انگلیس،‌ آمریکا و سایر کشورها تجهیزات جنگی بسیاری به این رژیم داده و می‌دهند اما همه این‌ها بدست نیروهای حماس نابود می‌شوند، به نحوی که آمریکا مجدد اعلام کرد به این رژیم تجهیزات جنگی می‌دهد.

    وی یادآور شد: اکنون وحشت و ترس در بین صهیونیست‌ها ایجاد شده و در نهایت در این نبرد نابرابر با وجود برتری تجهیزاتی؛ ناگزیر از کوتاه آمدن می‌شوند و این ننگ برای اسراییل باقی می‌ماند.

    فلسطین موجب ایجاد اتحاد و همبستگی بیشتری بین مسلمانان و شیعه و سنی شده است

    امام جمعه اهل سنت گچین پایین گفت: فلسطین موجب ایجاد اتحاد و همبستگی بیشتر بین مسلمانان و شیعیان و اهل سنت شده است و می‌بینیم بیشترین حمایت‌ها را از مردم مظلوم فلسطین چه کسانی انجام داده‌اند.

    وی اشاره کرد:‌ اکنون جوانان شیعه و سنی می‌پرسند چرا فلسطینیان باید به اسراییل حمله کنند، این‌ها باید بدانند مردم مظلوم فلسطین ۸۰ سال در زیر شکنجه،‌ حمله، وحشی‌گری و ظلم صهیونیست‌ها بودند و اکنون خداوند توفیق داده و کمک کرده تا به این ددمنشی‌ها و ظلم‌ها پاسخ دهند.

    امام جمعه گچین پایین اشاره کرد: رهبر معظم انقلاب گفتند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید و اتفاقات اخیر غزه نوید بخش تحقق این سخن است و ان‌شاالله به‌زودی نماز جماعت را در قدس اشغالی اقامه خواهیم کرد.

    شیخ نیک‌بنیاد بیان کرد: حمله داعش به مردم سوریه را به یاد داریم که همه دنیا می‌گفت بشار باید برود و جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب گفتند که بشار باید بماند،‌ جمهوری اسلامی ایران مانند شیر پشت سر مردم سوریه ایستاد و دیدیم داعش و حکومتش نابود شد و بشار اسد ماند.

    وی اضافه کرد:‌به فضل خداوند و با وجود جمهوری اسلامی مقتدرُ دشمن جرأت نمی‌کند به کشورهای منطقه مانند لبنان، سوریه و یمن حمله کند و ان‌شاالله به زودی پایگاه‌های دشمنان هم در منطقه جمع خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.