حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دوران بزن دررو تمام شد
    ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۴۴
    شناسه : 14713
    بازدید 168
    4
    دریانیوز// مقام معظم رهبری چند سال قبل در یکی از سخنرانی‌های‌شان فرمودند: ملّت ایران مذاکره‌ی زیر سایه‌ی تهدید را برنمی‌تابد. چرا تهدید می‌کنند؟ چرا غلط زیادی می‌کنند؟ می‌گوید اگر چنین نشود، چنان نشود، ممکن است ما حمله‌ی نظامی به ایران بکنیم؛ اوّلاً که غلط می‌کنید؛ ثانیاً من در زمان رئیس‌جمهور قبلی آمریکا - آن‌وقت هم تهدید می‌کردند - گفتم دوران بزن‌ودررو تمام شده؛ این‌جور نیست که شما بگویید می‌زنیم و درمی‌رویم؛ نخیر، پاهایتان گیر خواهد افتاد و ما دنبال می‌کنیم.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مقام معظم رهبری چند سال قبل در یکی از سخنرانی‌های‌شان فرمودند: ملّت ایران مذاکره‌ی زیر سایه‌ی تهدید را برنمی‌تابد. چرا تهدید می‌کنند؟ چرا غلط زیادی می‌کنند؟ می‌گوید اگر چنین نشود، چنان نشود، ممکن است ما حمله‌ی نظامی به ایران بکنیم؛ اوّلاً که غلط می‌کنید؛ ثانیاً من در زمان رئیس‌جمهور قبلی آمریکا – آن‌وقت هم تهدید می‌کردند – گفتم دوران بزن‌ودررو تمام شده؛ این‌جور نیست که شما بگویید می‌زنیم و درمی‌رویم؛ نخیر، پاهایتان گیر خواهد افتاد و ما دنبال می‌کنیم.

    این‌جور نیست که ملّت ایران رها کند کسی را که بخواهد به ملّت ایران تعرّضی بکند؛ ما دنبال خواهیم کرد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه های نماز عیدفطر امسال نیز با بیان اینکه کنسولگری و دستگاه‌های سفارت در هر کشوری که وجود دارد، به منزله خاک آن کشور است، وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند یعنی به خاک ما حمله کرده‌اند، خاطرنشان کردند: رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد».

    پاسخ مان( وعده صادق) و در واقع تنبیه رژیم صهیونیستی در سحرگاه یکشنبه باری دیگر اقتدار ایران را به رخ جهانیان و بخصوص دشمنان کشاند و باری دیگر نشان دادیم که دوران‌بزن دررو گذشته است و هر تجاوزی به ایران به هر نحوی با پاسخ کوبنده سپاه پاسداران و نیروهای نظامی مان و… مواجه خواهد شد. پاسخ سپاه به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه که باعث حیرت و سردرگمی رژیم منحوس صهیونیستی و دیگر کشورها نیز شد، قطره ای از توان دفاعی و نظامی کشورمان را نشان داد و مردم قدردان نیروهای نظامی مان و سپاه و ارتش قدرتمند هستند و خیالشان راحت شد که بیش از پیش می توانند باخاطری آسوده سربربالین بگذارند و در آرامش بخوابند که حافظان امنیت کشور با چشمان عقابی شان مراقب مرزها و منافع مان هستند.

    بحمدالله در این یکی دو دهه بیشترین پیشرفت نظامی و دفاعی را در کشور داشته ایم که تاکنون فقط برخی از تجهیزات‌مان را نشان داده ایم و همین توان نظامی کشور باعث شده است که دیگر دشمن جرات گفتن گزینه روی میز را هم ندارد و از تهدیدات عقب نشینی کرده اند و بخوبی می دانند که در صورت کوچکترین دست درازی و تجاوز، با بزرگترین پاسخ‌ها مواجه می شوند که از کرده خود پشیمان خواهند شد و ایران و جبهه مقاومت پاسخی فراموش ناشدنی را به آنها خواهد داد.

    ایران امروز مقتدرتر از ایران دیروز است واین اقتدار را دشمنان بیشتر از خودمان می دانند و در محاسبات شان به این اقتدار توجه دارند و حماسه‌آفرینی و پاسخ کوبنده سحرگاه یکشنبه، باعث خواهد شد رژیم غاصب صهیونیستی اشتباهش را باری دیگرتکرار نکند تا با پاسخ ده برابری سخت تر ایران مواجه نشود و علاوه بر مراکز نظامی اش، سایر مراکزش در معرض خطر قرار نگیرد. اسرائیل غاصب هیمنه اش شکسته شده است و دیگر توان رویارویی با ایران و جبهه مقاومت را ندارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.